AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #21 Skrevet 26. juli 2024 Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Neida.. slutt å spre feil info.. Orgasmen sitter ikke i klitten, orgasmen styres av hjernen.. Og i orgasmeøyeblikket gir det sammentrekninger i bekkenbunnsmusklene.. Det er det som avgjør en orgasme.. Klittenhodet har ikke så mange nerveceller heller, de fleste nervecellene går gjennom klittens frenulum (strengen). Den minste bevegelse av klitthodet, får strengens nerveceller til å reagere.. Akkurat på samme måte som frenulumet (strengen) på undersiden av en penis. Kvinner har litt mere nerveceller ja.. men det knyttet litt tvil om hvem som har det deiligst av en kvinne og mann. Så klitten generelt er bare en stor erogen sone, som får hjernen til å sende ut orgasmen til sammentrekninger. Biologisk er det da forklart.. at man kan få orgasme, uten å være i nærheten av klitthodet eller indre del av klitten.. Alle orgasmer stammer fra erogene soner, for det er summen av disse som gir orgasme til sammentrekninger🤗 Slutt å tro su mer enn du fjør. Nervesignalene til hjernen kommer fra stimuli av klitoris. Anonymkode: f1696...e85 1
Bamseklemmer Skrevet 26. juli 2024 #22 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da har du ikke forstått rekkevidden av klitoris.. Det er ikke en knapp utenpå. Så det er feil. Alle orgasmer er klitorisorgasmer. Anonymkode: f1696...e85 Hvorfor får ikke alle kvinner orgasme av PIV da? Har du funnet en ny klitorisknapp lengre inn?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #23 Skrevet 27. juli 2024 Macro skrev (22 timer siden): Sprutingen kommer som regel før orgasme eller under heftig stimuli. Klitorisorgasme er sentrert rundt klitoris og vaginalorgasme tar hele kroppen. Det er kanskje slik for deg, men det du her skriver er ingen universal sannhet orgasmer oppnådd kun ved utvendig klitorisstimulering eller (bare) vaginalstimulering. Hos meg er det liten forskjell på de to orgasmetypene. Begge typene varierer med intensitet og om hele kroppen er med eller om orgasmen føles mer lokal. For meg kan en såkalt klitorisorgasme være like sterk som en såkalt vaginalorgasme. Hver kvinne sin kropp. Det viktige er at hver kvinne - og hennes partner! - lærer sin/hennes kropp å kjenne, hvordan akkurat hun fungerer. (Og det samme gjelder selvfølgelig om mannen og hans kropp!) Anonymkode: 179fa...97e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #24 Skrevet 27. juli 2024 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Hvorfor får ikke alle kvinner orgasme av PIV da? Har du funnet en ny klitorisknapp lengre inn? Fordi du ikke kan dine saker, når de ikke for orgasme av PIV. Anonymkode: 08420...7bf
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #25 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da har du ikke forstått rekkevidden av klitoris.. Det er ikke en knapp utenpå. Så det er feil. Alle orgasmer er klitorisorgasmer. Anonymkode: f1696...e85 Nei. Og jeg er kvinne og vet hva som utløser de forskjellige hos meg og hvordan de kjennes. Jeg forstår også rekkevidden av klitoris. Anonymkode: 17285...a52
Fioljenta Skrevet 29. juli 2024 #26 Skrevet 29. juli 2024 Jeg har fått mange forskjellige orgasmer. Og synes det er veldig gøy å eksperimentere. Det er så innmari mye som er mulig! Sex blir liksom aldri kjedelig. Klitorisorgasme får jeg når klitorisknappen stimuleres. Vaginalorgasme når vagina stimuleres (egentlig er det de indre delene av klitoris som stimuleres). Derfor er det ikke så rart at noen (også her i tråden) mener alt er klitorisorgasmer. Men det finnes også orgasmer som ikke er klitorisorgasmer. Jeg har f.eks. opplevd å få orgasme i erotisk hypnose uten at klitoris ble stimulert (verken utenfra eller innenfra). 1 1
Bamseklemmer Skrevet 10. april #27 Skrevet 10. april (endret) AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 8.14): Fordi du ikke kan dine saker, når de ikke for orgasme av PIV. Anonymkode: 08420...7bf Ok.. inn med t-skjeia.. I "Sex For Dummies" står det: Enhver orgasmen utløses fra hjernen fra stimuli av erogene soner.. og ikke bare stimuli fra klitthodet og den indre klitten.. Enhver orgasme gir sammentrekninger i bekkebunnsmusklene eller prostata.. klitten og pikken pulserer ikke, fordi den er bare en blodfyllt svamp.. Enhver mann kan ikke gi en orgasme til kvinnen, for hun sitter på 70% av makten.. Enhver kvinne kan gi en orgasme til mannen, for han sitter bare på 30% av makten.. Enhver bruker som ikke skjønner dette, bør lese "Sex For Dummies" først🤭 Endret 10. april av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 10. april #28 Skrevet 10. april Vaginal orgasme føles mykere og den kan holde på lenge. Klitorisorgasme er sterkere og man må til slutt stoppe opp for jeg klarer ikke mere, alt blir for følsomt. Anonymkode: 6bbed...635
AnonymBruker Skrevet 10. april #29 Skrevet 10. april Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Ok.. inn med t-skjeia.. I "Sex For Dummies" står det: Enhver orgasmen utløses fra hjernen fra stimuli av erogene soner.. og ikke bare stimuli fra klitthodet og den indre klitten.. Enhver orgasme gir sammentrekninger i bekkebunnsmusklene eller prostata.. klitten og pikken pulserer ikke, fordi den er bare en blodfyllt svamp.. Enhver mann kan ikke gi en orgasme til kvinnen, for hun sitter på 70% av makten.. Enhver kvinne kan gi en orgasme til mannen, for han sitter bare på 30% av makten.. Enhver bruker som ikke skjønner dette, bør lese "Sex For Dummies" først🤭 Hva med å skaffe seg erfaring før man skriver et innlegg på et forum? Du kan jo ingen ting om sex! Det kan hvem som helst lese ut av svaret. Anonymkode: 08420...7bf
AnonymBruker Skrevet 10. april #30 Skrevet 10. april ... men været er fint.. ihvertfall sør i landet.. Anonymkode: 67828...2f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå