AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #1 Skrevet 24. juli 2024 Var nylig i Bø sommarland og der var det flere småbarn som hadde på vanlig bleie når de badet i bassengene. Er ikke det uhygienisk? Det holder jo ikke på avføring og jeg kan se for meg at bleia blir tung og ubehagelig for barnet. Hva tenker dere? Anonymkode: b8ea4...b68 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #2 Skrevet 24. juli 2024 Æsj. Hvorfor gjør folk sånt? Anonymkode: 195f5...fec 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #3 Skrevet 24. juli 2024 Min erfaring er at badebleie fra butikk lekker avføring den og. I like stor grad som vanlig bleie. Anonymkode: 6633a...c46
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #4 Skrevet 24. juli 2024 Tiss går gjennom badebleier like godt som vanlig bleie. Badebleie holder litt bedre på avføring, men om man ikke går opp og skifter straks lekker det fort av den og. Anonymkode: 3a2d0...1f6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #5 Skrevet 24. juli 2024 Er ikke noe mer hygienisk med badebleie. Tisset lekker ut uansett, og den holder kanskje noe nedre på avføring men bakteriene fra bæsjen kommer jo ut i vannet og drepes av klor uansett😅 men greia med badebleie er jo at den ikke absorberer vann i samme grad, blir jo ubehagelig for babyen å gå rundt med diger bleie🙈 Anonymkode: b4783...9a9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #6 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke noe mer hygienisk med badebleie. Tisset lekker ut uansett, og den holder kanskje noe nedre på avføring men bakteriene fra bæsjen kommer jo ut i vannet og drepes av klor uansett😅 men greia med badebleie er jo at den ikke absorberer vann i samme grad, blir jo ubehagelig for babyen å gå rundt med diger bleie🙈 Anonymkode: b4783...9a9 Usj, det viste jeg ikke. Ganske så nasty med bleiebarn i basseng uansett da jo. Men synes synd på ungene som måtte dra rundt på den tunge bleia full av vann ++ ts Anonymkode: b8ea4...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå