Gå til innhold

er det over?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg og min sambo har vert sammen i snart 4 år. vi hadde helt utroli sex, hver dag, og gjerne flere ganger på samme dag.etter 1 år begynte sexlysten å dale for ham, og nå er den omtrent lik 0. intinativjeg har fortsatt mye lyst, men orker ikkje å ta inntiativet, da jeg blir så utroli lei meg når jeg blir avvist.føler meg misslykka,feit,stygg,o.s.v.... han sier han er glad i meg når jeg tar opp problemet, men det løser jo ingenting for meg.Føler det er ganske vikti for meg, da min sjølvtilitt begynner å bli bra skral siden han aldri tenner på meg.er det jeg som overdriver eller kjenner noen seg igjenn....???er det noe vi kan gjøre for å redde dette her???har nettopp fått et barn, og de første 2 mnd var han på meg heletiden igjenn, men som sagt dalte det raskt igjenn.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min erfaring er det mye som taler for at forholdet er over.

Men jeg stusser litt på at dere "nettopp har fått et barn" og at han var kåt på deg de første to månedene. "Nettopp" betyr vel at barnet neppe er så mye mer enn to måneder nå? Så perioden dere er inne i nå kan ikke ha vart så lenge?

Skrevet

barnet er ca 5 mnd, og han måtte omtrent skrapes av ryggen de første to mnd etter at barnet kom. så roet det seg ned til "normalt" tempo for ham igjenn...... :tristbla: er utroli glad i mannen, og vi skal som sagt gifte oss dette året. men når jeg spørr sier han at han elsker meg, og vill fortsette.... så jeg aner ikkkje

Gjest Yolanda
Skrevet
barnet er ca 5 mnd, og han måtte omtrent skrapes av ryggen de første to mnd etter at barnet kom.  så roet det seg ned til "normalt" tempo for ham igjenn...... :tristbla:  er utroli glad i mannen, og vi skal som sagt gifte oss dette året. men når jeg spørr sier han at han elsker meg, og vill fortsette.... så jeg aner ikkkje

Virker som et litt "shaky" prosjekt, å gifte seg når den ene ikke tenner seksuelt på partneren lenger, syns du ikke?

Gjest Jalileh
Skrevet
Virker som et litt "shaky" prosjekt, å gifte seg når den ene ikke tenner seksuelt på partneren lenger, syns du ikke?

Hva er vitsen med å si dette?

Til trådstarter. Det kan være mange grunner til at han ikke vil ha sex.

Du har blitt en mamma nå, og for han kan det rett og slett være litt vanskelig.

Han er 2. prio nå blandt annet, og masse er nytt for han enda.

Nei, jeg syns ikke du skal gi opp, men få han til å prate om det. Hvis ikke med deg så evt. en psykolog.

Skrevet (endret)

Du kan jo se på deg selv som heldig som har fått vill sex, omtrent hver dag, i 4 år før det dalte. I de fleste forhold skal jeg si deg at dette daler etter 4 måneder, ikke 4 år.

Det kan som sagt være mye som gjør at din mann ikke har så mye lyst lenger.

Det er bevist at menn's sexlyst daler med alderen OG NÅR DE FÅR BARN. Testosteronnivået i kroppen til din mann går ned og han er på en måte fornøyd, du vet at sex er ikke et nytelsesfenomen, hensikten er å lage barn. Kvinner sin lyst går dermed opp med alderen og har gjerne sitt peak rundt 30-40 år.

Men tilbake til problemet, trener din mann? Hvis ikke, få han til å begynne å trene, dette øker sexlysten veldig mye (testosteronnivået øker), bli gjerne med han og tren bort litt ekstra slik at han føler at du gjør deg mer attraktiv for han og...

Det er ikke noe galt med deg eller din kropp, det er bare noe som skjer inne i han som er problemet, det er her dere må løse dette.

Endret av DrDexter
Gjest Yolanda
Skrevet

Hun sier de skal gifte seg "dette året". Du må vel være enig i at detkanskje bør vente til de evt ser om seksuallivet er på skinner igjen??

Skrevet
Hun sier de skal gifte seg "dette året". Du må vel være enig i at detkanskje bør vente til de evt ser om seksuallivet er på skinner igjen??

Hvorfor det? Det er helt naturlig at sexuallivet dabber av, dette må hun bare lære å leve med. Hvis dette er et problem kan hun ikke gifte seg med noen.

Skrevet

Til trådstarter. Det kan være mange grunner til at han ikke vil ha sex.

Du har blitt en mamma nå, og for han kan det rett og slett være litt vanskelig.

Han er 2. prio nå blandt annet, og masse er nytt for han enda.

Nei, jeg syns ikke du skal gi opp, men få han til å prate om det. Hvis ikke med deg så evt. en psykolog.

Helt enig!

Skrevet

tusen takk for svar.... var berre litt deppa i går, etter avvisning nr 1 milion eller noe sant..... mne den med treninga skall han få høre igjenn :ler:

går bedre i dfag, og er UTROLI gla i denn mannen min da....... kjempe snill pappa i allefall....

Skrevet

Enig med de andre her, ikke gi opp så lett. Med et lite barn i huset er det mange forandringer for dere begge. Kommunisèr!! Prat med hverandre, eller en nøytral utenforstående.

Men ha også i bakhodet at sexlivet varierer og vil nok ikke være så intenst i småbarnsperioden. Jeg elsker min mann over alt, men etter 3 år med maaaaassse sex, kom barna og med jobb, barn, hus osv, osv, er det som regel noe som får lide. I dag har vi grei sex sånn "i blandt" og gleder oss til ungene blir noe større og overskuddet kommer tilbake :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...