AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #1 Skrevet 24. juli 2024 Hva var dine tegn på at fødsel nærmer seg? jeg er ekstremt trøtt for tida, med små energiutbrudd hvor jeg bare måååå vaske og rydde. Hemoroider og nedpress, halsbrann er verre, ingen matlyst og må tisse hele tida. Også litt løs i magen og mensmurringer og maserier. Er så sliten nå! En uke igjen til termin. Anonymkode: a9951...b0a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #2 Skrevet 24. juli 2024 Kroppen forbereder seg ja Anonymkode: 9fb16...d7c
IkkeStudentLenger Skrevet 24. juli 2024 #3 Skrevet 24. juli 2024 Hadde ingen tegn, fødsel startet 10 dager på overtid med førstemann, og 7 dager på overtid med andremann
Million Skrevet 24. juli 2024 #4 Skrevet 24. juli 2024 Den dagen jeg fødte en måned før termin, hadde jeg diare flere ganger på morgenen, og en rikelig, merkelig oransje og vannete utflod. Måtte gå med bind. Fikk også voldsomme dunkende smerter i ryggen (ingen i mageregionen eller foran, men magen var hard). Ble vekket av de dunkende smertene i korsryggen kl 08 på morgenen, og fødte klokken halv ni på kvelden samme dag. Aktive rier på sykehuset var korte, fødte bare en og en halv time etter at jeg kom inn. Siste liten at vi dro inn til sykehuset, kan man nesten si... 😛
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #5 Skrevet 24. juli 2024 Om kvelden hadde jeg lyserosa utflod, og hadde bare en følelse av at noe var i gjære. Våknet flere gamger den natten og kjente svake mensmurringer. Kjørte til sykehuset, og barnet var ute 3 timer senere. Anonymkode: 5c168...c7c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #6 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva var dine tegn på at fødsel nærmer seg? jeg er ekstremt trøtt for tida, med små energiutbrudd hvor jeg bare måååå vaske og rydde. Hemoroider og nedpress, halsbrann er verre, ingen matlyst og må tisse hele tida. Også litt løs i magen og mensmurringer og maserier. Er så sliten nå! En uke igjen til termin. Anonymkode: a9951...b0a Holdt på slik i 9 uker jeg. Har hatt 1 cm åpning og 0.5 cm livmorhals siste 4 ukene. Er 39 uker nå. Tror faktisk jeg må gå overtid, for ingenting hjelper på mine modningstegn. Har kynnere 6 ganger i timen (har målt), murringer, menssmerter, nedpress flere ganger om dagen, løs avføring flere dager på rad så roer det seg, kvalm av og på, stram mage hver gang jeg våkner om natten. Kneppe lyd fra magen i blant, tenker alltid på om det er nå vannet går, men ingenting skjer. Anonymkode: 2e0e9...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå