Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

på kvelden ville jeg ha sex med sambo... han skjønte dette men han må alltid være rein før sex så det ble avvist, greit nok.. så godtok det. Blir ikke irritert. Men så.. trodde han tydligvis at eg hadde sovnet. Men det hadde jeg ikke. Begynte å bli risting i senga. Jeg spør etter en stund hva han drive med, han sier han massere ryggen sin fordi han har slitt med ryggen en stund. Men... jeg trodde ikke på det. Men snudde meg og lå der. Igjen. Han trodde eg hadde sovnet. Kjente risting i sengen.. så begynte tungpusten, hørte han samlet spytt i munn, så hørte jeg. Ja, like før han kom blir eg litt satt ut, reiser meg opp å går ned, . For jeg blir så satt ut og såret for han avviste meg før vi la oss.. kom opp igjen, slo på lyset og spurde hva han drev med, sier han sov. Men ja.. nei.. 

dagen etter, spurde han meg, hva iallverden som skjedde igår, skylder på meg og sier JEG driver å lager historier , blir irritert, jeg prøver å forklare hva jeg hørte i detalj. Og alikevell forsetter han å sier jeg innbiller meg det fordi eg va sur fordi vi ikke hadde sex..  noe jeg ikk var for takler at man ikke alltid vil

hva faen gjør eg ? Hva sier jeg ? Er det greit ? Altså... en ting er å kose med meg selv. Men etter eg har fått avist sex  osv.. nei.. eg blir bare OPPRIKTIG lei meg at han skylder på meg og sier eg dikter opp ting. Istedet for å bare si at ja han koste med seg selv. Og heller komme frem til en forståelse ilag.

Endret av Malle90
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg opplevd mange ganger.

Anonymkode: 4014e...52f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er det virkelig noe å ta sånn på vei for?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Var det første gang? 

Anonymkode: 370a5...5e5

Skrevet
Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå):

Er det virkelig noe å ta sånn på vei for?

Nja, når eg ville ha sex på kvelden, lyger om det dagen etterpå, OG sier eg lager opp historier som en gal person ? 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette har jeg opplevd mange ganger.

Anonymkode: 4014e...52f

Hva gjør du ?

AnonymBruker
Skrevet

Basert på innlegget ditt forstår jeg han godt, men kanskje du skal snakke med mannen din om dette?

Anonymkode: 59bf7...cb9

• Liker 5
Skrevet
Malle90 skrev (5 minutter siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

på kvelden ville jeg ha sex med sambo... han skjønte dette men han må alltid være rein før sex.. greit nok.. så godtok det. Blir ikke irritert. Men så.. trodde han tydligvis at eg hadde sovnet. Men det hadde jeg ikke. Begynte å bli risting i senga. Jeg spør etter en stund hva han drive med, han sier han massere ryggen sin fordi han har slitt med ryggen en stund. Men... jeg trodde ikke på det. Men snudde meg og lå der. Igjen. Han trodde eg hadde sovnet. Kjente risting i sengen.. så begynte tungpusten, hørte han samlet spytt i munn, så hørte jeg. Ja, like før han kom blir eg litt irritert, reiser meg opp å går ned. For jeg blir så satt ut.. kom opp igjen, slo på lyset og spurde hva han drev med, sier han sov. Men ja.. nei.. 

dagen etter, spurde han meg, hva iallverden som skjedde igår, skylder på meg og sier JEG driver å lager historier , blir irritert, jeg prøver å forklare hva jeg hørte i detalj. Og alikevell forsetter han å sier jeg innbiller meg det fordi eg va sur fordi vi ikke hadde sex.. 

hva faen gjør eg ? Hva sier jeg ? Er det greit ? Altså... en ting er å kose med meg selv. Men etter eg har fått avist sex  osv.. nei.. eg blir bare OPPRIKTIG lei meg at han skylder på meg og sier eg dikter opp ting. 

Å, herregud… Det er jo helt normalt! Stakkars fyr hvis du reagerer sånn hver gang han onanerer….

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var det første gang? 

Anonymkode: 370a5...5e5

Har kjent risting i seng før men ikke gjort noe/sagt noe.. men når eg får avist sex, og så onanerer etter han tror eg har sovnet... så.. vet eg ikke.. 

• Hjerte 4
Skrevet
Grüner skrev (1 minutt siden):

Å, herregud… Det er jo helt normalt! Stakkars fyr hvis du reagerer sånn hver gang han onanerer….

Men hvorfor lyge om det, og si eg dikter historier, og avslår sex på kvelden ? 

og nei, har ikke reagert sån før, første gang eg har reagert. Og opplevd risting i seng tidligere

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo ikke avvist deg, han trodde du hadde sovnet. Og var antagelig allerede kåt med tanke på sex, så da ble det onanering.

Anonymkode: 806ed...a2c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har jo ikke avvist deg, han trodde du hadde sovnet. Og var antagelig allerede kåt med tanke på sex, så da ble det onanering.

Eg ville ha sex og det visste han. Så han avviste meg for å så runke ? 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Malle90 said:

Eg ville ha sex og det visste han. Så han avviste meg for å så runke ? 😅

Han.Trodde.Du.Sov. 

Det er ikke avvisning.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han.Trodde.Du.Sov. 

Det er ikke avvisning.

Hun snakket jo til han flere ganger da han prøvde seg og startet opp igjen. Leste du ikke det?

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever stadig avvisning fra han når jeg ønsker sex, bare for så å ferske han i å nappe i laksen når han tror jeg sover. Skikkelig trist, spesielt når han vet jeg er gira...

Anonymkode: 84b83...b2a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gaslighting

Anonymkode: a1991...20d

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er jo ingen som leser innlegget før de svarer 🤣

TS, mannen din er en fjott. Det der er gaslighting og manipulerende. Det er likevel ikke sikkert at han skjønner det selv, fordi han gjør det kanskje fordi han ble flau av måten du tok det opp på? Jeg skjønner at du ble såret. Kan det være en ide å ta det opp på en ordentlig måte, og så se reaksjonen hans? 

«Du, jeg skjønner at jeg ordla meg litt teit tidligere. Det jeg ville si var at jeg følte meg veldig såret av at du først ikke ville ha sex, men så deretter onanerte du i senga da jeg hadde sovna. Det gjør meg ingenting at du onanerer! Men hele greia gjorde meg usikker, og lei meg fordi du løste det på den måten. Til neste gang hadde jeg satt pris på at du bare er ærlig, og kanskje tar deg en runk i dusjen isteden om du blir kåt men ikke vil ha sex.»

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Må være tydelig på å kommunisere til mannen om dine grenser. Noen menn vil ikke forstå det andre menn tar som en selvfølge. Si det til ham at du ikke ønsker at han runker når du sover. Si han kan gå på et annet rom isåfall.

Å bli avvist for sex, må du bare tåle. Spesielt når han også har fortalt deg grunnen til hvorfor han ikke ønsket sex der og da.

Mange menn må tåle avvisninger hele tiden, og i likestillingens navn må dere kvinner også tåle det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han.Trodde.Du.Sov. 

Det er ikke avvisning.

Kan. Du. Ikke. Lese.? 

Anonymkode: f68b3...5a4

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Hadde blitt skikkelig lei meg. Ikke fordi han tok seg en runk, men fordi han ikke ville ha sex, og prioriterte runken så og si rett etter han avviste sex. Og i tillegg later som ingenting når han blir konfrontert. 

• Liker 9
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...