AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Del Skrevet 24. juli Jeg har fantastisk mann og barn. Er med på ulike fritidsaktivitet, og i den sammenheng tilhører jeg vel noen "gjenger". Men i snapgrupper og facebookgrupper får mine innlegg aldri noen likes, og jeg blir ikke bedt med på noe. Jeg har noen gamle venninner, og når de er her på hjemstedet så er det alltid jeg som må kontakte dem, og de blir sure hvis jeg ikke kommer og treffer dem. Jeg kan med hånda på hjertet si at det ikke er meg det er noe feil med, iallefall ike store ting. Jeg er hyggelig og omgjengelig og snill. Jeg gir alltid oppmerksomhet og fordeler den på de jeg er sammen med. Jeg tar alltid tak og hjelper til. Hvorfor skal det være så vanskelig? Ikke lett å finne venner her heller da det er et lite sted. Anonymkode: 30a29...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 24. juli #2 Del Skrevet 24. juli Du kunne jo foreslått for mannen din at dere flytter til en større plass? Der kan du lettere få deg et nyttverk gjennom turistforeningen og diverse hobbyforeninger. Livet er så kort. Altfor kort mener jeg til å gå i geledd med små bygders konforme livsstiler og små klikker. Du fortjener mer. Alle oppegående mennesker gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 24. juli #3 Del Skrevet 24. juli ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Del Skrevet 24. juli Du er sikkert ikke spennende nok for dem (ikke vondt ment mot deg, men du skjønner). For noen så hjelper det ikke hvor snill og behjelpelig man er, hvis man ikke har noe ekstra ordinært. Men slike folk er ikke verdt å være sammen med. Ta vare på dine gode egenskaper, og se om du kan finne deg et nytt nettverk. Anonymkode: 37b24...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Del Skrevet 25. juli Men hvorfor skal folk være venn med deg? Det er gjerne noe man må spørre seg om, har dere noe til felles som utdanning, interesser/hobbyer, politisk syn, samfunnsengasjement ect? De fleste møter jo venner gjennom nettopp slike interessepunkt, der er der man finner tonene og så fortsetter man å henge sammen fordi man trives i hverandres selskap. At noen er snill og grei er fint det, men det alene gjør ikke at man "klikker" og blir venner, det må være noe mer. Forsøk å finne venner som har samme interesse som deg, da har du også noe å bidra meg, og det blir lettere å finne felles base for et vennskap. Anonymkode: f529f...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå