AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #1 Skrevet 24. juli 2024 Lenge siden jeg har opplevd ONS, og de jeg opplevde den gang var vel litt en blanding av typen «tøm og røm», og det å oppleve litt nærhet. Slik jeg husker dette var det litt PIV en stund og så ferdig. Hvordan har andre opplevd «innholdet» i ONS, er det mange spennende detaljer rundt dette med eksprementering og greier, eller opplever folk stort sett inn-ut i misjonæren til man når klimaks? Alternativt om det er av typen «med klærne på i bakgården» og så ferdig? Kommer mannen inni kvinnen ved ONS nå til dags, eller ekprementeres det mer med andre varianter? Anonymkode: 24906...d0e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #2 Skrevet 24. juli 2024 Tøm og røm 😂 jeg er kvinne da, så kanskje mer pikk og stikk haha! Anonymkode: 84cb8...e07 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #3 Skrevet 24. juli 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du forvente noe mer av en ons? Som regel tøm og røm. Noen ganger så har de jentene jeg har hatt meg på ons ikke vært så veldig tiltrekkende. Bare lukket øynene og forestilt meg noen andre. For mus er mus og kjennes deilig ut alle sammen… Anonymkode: 48db1...15b Desperat og motbydelig, dude. Anonymkode: 76781...d3f
Miss91 Skrevet 25. juli 2024 #4 Skrevet 25. juli 2024 Ons har vært tøm & røm/pikk & stikk. Det som jeg trodde skulle være ons, men som har blitt langvarig har jeg alltid opplevd som mye mer fra første gang. Er vel derfor det ble mer enn ons😅
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Skrevet 25. juli 2024 De gangene jeg har ville ha ONS. Typisk når jeg føler meg kåt på byen osv. Så vil jeg ha pikk. Har pleid å passe på at jeg blir slikket til orgasme, få orgasme mens jeg har han inni meg, før jeg ber han knulle meg til han spruter fortest mulig, for da har jeg fått mitt. Eneste målet med ONS er pikk og orgasme. Kosing, osv, er følelser for min del og ikke ONS Men, nå har jeg ikke hatt ONS på 12 år. Dame 44 Anonymkode: 728fa...6df
feliek54 Skrevet 25. juli 2024 #6 Skrevet 25. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lenge siden jeg har opplevd ONS, og de jeg opplevde den gang var vel litt en blanding av typen «tøm og røm», og det å oppleve litt nærhet. Slik jeg husker dette var det litt PIV en stund og så ferdig. Hvordan har andre opplevd «innholdet» i ONS, er det mange spennende detaljer rundt dette med eksprementering og greier, eller opplever folk stort sett inn-ut i misjonæren til man når klimaks? Alternativt om det er av typen «med klærne på i bakgården» og så ferdig? Kommer mannen inni kvinnen ved ONS nå til dags, eller ekprementeres det mer med andre varianter? Anonymkode: 24906...d0e Jeg har opplevd en del ONS og for meg har det været fint med alle. Som regel så avtalte vi at jeg tok med den pizza eller noe og at vi koser oss først med mad og prat om lit ønsker. Så har vi brukt god tid med kos og sex. og ofte en prat etterpå også . Har også hendt at det ble runde nr. 2. Tre av de tok kontakt for flere treff og det ble det og da syns jeg at det ble mye bedre kos og sex. Vi visste begge mer hva vi ønsket. To av de ble det mange ganger og ei hadde jeg treff med ofte i over ett år. Jeg har aldri hatt nor dårlig treff, men noen var ikke helt topp. Det er lit tid siden sist og jeg savner lit. Endret 25. juli 2024 av feliek54
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #7 Skrevet 25. juli 2024 Jeg har bare hatt fine one night stands. Det har alltid vært masse kos også og stort sett alltid sex tre ganger. Mennene har behandlet meg utrolig bra, synes jeg. Og jeg har selvfølgelig også behandlet dem veldig bra. Det er en glede å tenke tilbake på alle disse nattlige møtene. Nå er det egentlig mange, mange år siden jeg hadde ONS, men de siste årene har jeg likevel blitt med to fremmede menn hjem som jeg traff på byen. Det har skjedd litt tilfeldig og var overhodet ikke planlagt. Men disse to fikk jeg et forhold til, så dermed er det selvfølgelig ikke ONS. Anonymkode: 910b6...55c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #8 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De gangene jeg har ville ha ONS. Typisk når jeg føler meg kåt på byen osv. Så vil jeg ha pikk. Har pleid å passe på at jeg blir slikket til orgasme, få orgasme mens jeg har han inni meg, før jeg ber han knulle meg til han spruter fortest mulig, for da har jeg fått mitt. Eneste målet med ONS er pikk og orgasme. Kosing, osv, er følelser for min del og ikke ONS Men, nå har jeg ikke hatt ONS på 12 år. Dame 44 Anonymkode: 728fa...6df tør du ha ubeskyttet oralsex med noen du ikke kjenner? gærning Anonymkode: 3c327...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå