AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Del Skrevet 24. juli Veldig mulig dette blir feil forum, men jeg fant ingen passende. Men er det noen her inne som klarer å tyde denne håndskriften fra tidlig 1900tallet? Det skal være navnet på et sted/husmannsplass. Anonymkode: befc1...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Del Skrevet 24. juli Kan siste del være …hussæteren? Anonymkode: ba575...85b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan siste del være …hussæteren? Anonymkode: ba575...85b Ja der sier du noe, kan se sånn ut 😄 ts Anonymkode: befc1...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja der sier du noe, kan se sånn ut 😄 ts Anonymkode: befc1...7c2 Er det et stedsnavn som kan passe med det? Hvis du ser i lokalhistoriske bøker. Jeg synes kanskje det kan se litt ut som Pramhussæteren, men er usikker på bokstav nummer 1 og 2. Anonymkode: ba575...85b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 24. juli #5 Del Skrevet 24. juli Granhussæteren? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Del Skrevet 24. juli Pramhussæter? Der ef et sted i Hedemark Anonymkode: 94f77...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Del Skrevet 24. juli Pramhussæteren? Det er et sted som heter Pramhussætra i dag. Anonymkode: 09ba5...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #8 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er det et stedsnavn som kan passe med det? Hvis du ser i lokalhistoriske bøker. Jeg synes kanskje det kan se litt ut som Pramhussæteren, men er usikker på bokstav nummer 1 og 2. Anonymkode: ba575...85b Jeg tror Pramhussæteren stemmer, googlet det nå og det ligger i den kommunen jeg vet er riktig 😄 Hjertelig takk alle sammen 🙌 ts Anonymkode: befc1...7c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå