Gå til innhold

Han ønsker å bli inkludert i min familie...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke fortalt eksen eller barna om meg, men ønsker å møte mine barn og familie. 

Grunnen til det er at han er nylig skilt og venter på riktig øyeblik 🤷🏻‍♀️ Hun blir såret og det kommer til å gå utover deres relasjon og barna. 

Har hilst på foreldrene hans. For min del føles det feil og det blir enda mer ødeleggende for relasjon hvis hun plutselig finner det ut . 

Anonymkode: 63135...0e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere nylig har blitt sammen så er det alt for tidlig å involvere barn. Vent til dere er helt sikre på forholdet før de involveres.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
VoodooChild skrev (2 timer siden):

Hvis dere nylig har blitt sammen så er det alt for tidlig å involvere barn. Vent til dere er helt sikre på forholdet før de involveres.

Vært sammen i 8 mnd. Det ble slutt mellom dem i 1.5 år. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Si nei.

Dere kan gå ut med det samtidig.

Sett like premisser.

Vedder på at han vil møte dine fordi han ikke vil være "hemmelig". Han stoler vel ikke helt på deg.

Fordi han vet selv hvordan han oppfører seg....

Anonymkode: dd5cb...a79

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke hva....?

Anonymkode: af6bc...eed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han er ikke fortalt eksen eller barna om meg, men ønsker å møte mine barn og familie. 

Grunnen til det er at han er nylig skilt og venter på riktig øyeblik 🤷🏻‍♀️ Hun blir såret og det kommer til å gå utover deres relasjon og barna. 

Har hilst på foreldrene hans. For min del føles det feil og det blir enda mer ødeleggende for relasjon hvis hun plutselig finner det ut . 

Ikke la barna svi for dette! Vent!

Anonymkode: 99464...470

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ts

Personlig syns jeg det også er for kort tid for å involvere barn. Hvor gamle er barna? Det har også litt å si.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Si nei.

Dere kan gå ut med det samtidig.

Sett like premisser.

Vedder på at han vil møte dine fordi han ikke vil være "hemmelig". Han stoler vel ikke helt på deg.

Fordi han vet selv hvordan han oppfører seg....

Anonymkode: dd5cb...a79

Barna mine er store og har selv skjønt at jeg har noen. Jeg har fortalt at jeg treffer noen . Han har aldri vært hjemme hos meg, men nå begynner han med at det er på tide osv 

ts 

AnonymBruker
Skrevet
VoodooChild skrev (2 timer siden):

Personlig syns jeg det også er for kort tid for å involvere barn. Hvor gamle er barna? Det har også litt å si.

Barna er 18 og 13 og vet at vi treffes. 

ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt mulig det er for tidlig for hans barn. De kan fremdeles slite med alle endringene de har gått i gjennom i kjølevannet av skilsmissen.

Men du kan selvsagt si nei til at han får møte dine barn også. Det bestemmer du.

Anonymkode: b2e35...bce

AnonymBruker
Skrevet

Alt for tidlig!

Anonymkode: d49e5...911

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

ts

Vent til det har gått 1 år til. Du kan umulig vite om han blir værende i barna dine sitt liv for alltid, etter bare 8 mnd. 

Anonymkode: 17c56...1a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...