Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møter en mann for tiden som jeg ikke blir klok på. Vi har kjent hverandre i noen år, men først i det siste har vi møttes jevnlig. Han er veldig søt og snill, men de siste dagene har han vært litt kald. Vi gikk inn i dette med at vi ikke skulle ha noe forhold. Men han har fortalt familien om meg, jeg har møtt moren hans og venner. Jeg hørte han sa til vennen sin er hun ikke ålreit, hvor han svarte jo det syns jeg. Den natta spurte han meg om jeg ville være dama hans(han hadde drukket en del) Dagen etter latet han som ingenting. Jeg sa heller ikke noe. Han snakker om vi hele tiden. Da jeg skulle dra, skulle han gi meg ett kyss hvor jeg snudde på hodet så det ble kyss på kinnet. Jeg vet han sliter økonomisk for tiden, og han har høyt blodtrykket som ikke er medisinert ennå så han har mye vondt i hodet og trøtt. Jeg har jo selvfølgelig begynt å like han mere enn jeg hadde tenkt. Jeg blir gal av å ikke vite hva han egentlig føler/vil. Han sa at jeg hadde møtt familie og venner av han, men han hadde ikke møtt noen av mine. Han sliter også med sosial angst. Han sier mye fint i edru tilstand også, men det med å være dama hans og om vi skal fortsette å være fucking good friends eller satse er sagt i fylla (flere ganger) Han behøver jo ikke si sånt for sex får han jo allikevel. HJELP

Anonymkode: c33bb...8c3

Skrevet

Ikke rart han blir litt lunken om du har fått treffe hans familie og hans venner, men han ingen av dine. Da virker jo du useriøs. Mer enn ham. 

Husk på at bekreftelse og godhet skal gå to veier. Vi kvinner er ikke prinsesser menn skal dikkedulle med og forsikre oss om seriøsitet vi ikke gir dem tilsvarende trygghet angående. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Usikker på om han mener det seriøst med deg, eller om han bare har behov for å vise at "han har dame"? Har han hatt kjærester tidligere? 

Siden han har spurt deg i fylla om du vil være dama hans, og du har fått følelser for han så må du rett og slett spørre han hva han faktisk vil!

Og så må du finne ut hva du vil! Er det en du ser en framtid med? Har han andre egenskaper enn at han er snill og har god sex? Er det evt aktuelt å få barn med han?

• Nyttig 1
Skrevet
Trolltunge skrev (23 minutter siden):

Ikke rart han blir litt lunken om du har fått treffe hans familie og hans venner, men han ingen av dine. Da virker jo du useriøs. Mer enn ham. 

Husk på at bekreftelse og godhet skal gå to veier. Vi kvinner er ikke prinsesser menn skal dikkedulle med og forsikre oss om seriøsitet vi ikke gir dem tilsvarende trygghet angående. 

Det er jo ikke det at han ikke kan møte mine, men vi bor ett stykke unna hverandre og det er jeg som  drar til han hver gang. 

Skrevet
petterm skrev (5 minutter siden):

Usikker på om han mener det seriøst med deg, eller om han bare har behov for å vise at "han har dame"? Har han hatt kjærester tidligere? 

Siden han har spurt deg i fylla om du vil være dama hans, og du har fått følelser for han så må du rett og slett spørre han hva han faktisk vil!

Og så må du finne ut hva du vil! Er det en du ser en framtid med? Har han andre egenskaper enn at han er snill og har god sex? Er det evt aktuelt å få barn med han?

Ja han har hatt samboer. Vi er voksne med store barn så barn er ikke aktuelt for noen av oss. Ja jeg kan se en fremtid med han. Kanskje jeg har vært litt kald, men vi var jo enige om å ikke bli sammen. Men ting forandrer seg. Og jeg har jo begynt å vise og si at jeg bryr meg om han. Men føler nå at han er kald. Selv om det er han som tekster å ringer meg først som regel. Men han har sluttet helt med kyss og hjerte emoji som han brukte mye oh kalte meg kjære på meldinger. Men da var ikke jeg helt der....

• Hjerte 1
Skrevet
Emma70 skrev (6 minutter siden):

Det er jo ikke det at han ikke kan møte mine, men vi bor ett stykke unna hverandre og det er jeg som  drar til han hver gang. 

Uansett er det en ubalanse i dette som han har påpekt også. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må snakke med han, ingen her kan svare deg på hva han er ute etter

Anonymkode: 35cb3...6ea

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du må snakke med han, ingen her kan svare deg på hva han er ute etter

Anonymkode: 35cb3...6ea

Ja jeg vet jo egentlig det, bare håpet jeg kunne bli litt klokere her inne🙈

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at han forsøkte å kysse deg men du snudde deg bort. Han har brukt emojier i meldinger over tid, som jeg forstår at du ikke har returnert. Det er også han som stort sett har måttet ta kontakt først, og du har møtt hans familie mens han ikke har møtt din. 

Jeg forstår at du blir usikker når han endrer adferd, men det høres jo ut som du ikke har gitt han noe bekreftelse tilbake om at du ønsker noe mer. Dersom rollene hadde vært snudd, og der var du som alltid måtte ta initiativ, sendte hjerteemojier uten å få tilbake, han som snudde seg bort når du forsøkte å kysse han osv, hadde du da følt at du var med en person som ville noe mer?

Om du ønsker det så høres det vel ærlig talt ut som det er på tide at du også tar initiativ til det.

Anonymkode: 96c4c...8a0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skriver at han forsøkte å kysse deg men du snudde deg bort. Han har brukt emojier i meldinger over tid, som jeg forstår at du ikke har returnert. Det er også han som stort sett har måttet ta kontakt først, og du har møtt hans familie mens han ikke har møtt din. 

Jeg forstår at du blir usikker når han endrer adferd, men det høres jo ut som du ikke har gitt han noe bekreftelse tilbake om at du ønsker noe mer. Dersom rollene hadde vært snudd, og der var du som alltid måtte ta initiativ, sendte hjerteemojier uten å få tilbake, han som snudde seg bort når du forsøkte å kysse han osv, hadde du da følt at du var med en person som ville noe mer?

Om du ønsker det så høres det vel ærlig talt ut som det er på tide at du også tar initiativ til det.

Anonymkode: 96c4c...8a0

Ja jeg skjønner det nå. Det er bare det at jeg er veldig usikker på meg selv også etter å ha vært i et usunt (voldelig) forhold som har satt sine spor. Takk for svar❤️

Skrevet

Synes han virker mer seriøs enn hva han først ga uttrykk for. 

Synes du virker vanskelig å lese, og er tidvis avvisende og tilbakeholdende. Kanskje en forsvarsmekanisme, vet ikke, men tror det hadde vært godt for dere begge å definere hva dere holder på med. Om det er håp for forhold, eller ikke. Og så går begge inn for det dere bestemmer dere for.

• Hjerte 1
Skrevet
Bombasi skrev (6 minutter siden):

Synes han virker mer seriøs enn hva han først ga uttrykk for. 

Synes du virker vanskelig å lese, og er tidvis avvisende og tilbakeholdende. Kanskje en forsvarsmekanisme, vet ikke, men tror det hadde vært godt for dere begge å definere hva dere holder på med. Om det er håp for forhold, eller ikke. Og så går begge inn for det dere bestemmer dere for.

Ja jeg må vel bare manne meg opp og spørre😊

• Liker 1
Skrevet
Emma70 skrev (1 minutt siden):

Ja jeg må vel bare manne meg opp og spørre😊

Det synes jeg du skal gjøre :) 

Og så synes jeg du skal gire opp litt om du virkelig er interessert i at det skal bli noe mer. Tror sjansen er tilstede for at han har blitt lunken fordi han ikke blir møtt slik han ønsker, og tidvis føler seg avvist. Hvis det er så, så ville jeg også blitt lunken, på tross for at jeg var interessert...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Bombasi skrev (8 minutter siden):

Det synes jeg du skal gjøre :) 

Og så synes jeg du skal gire opp litt om du virkelig er interessert i at det skal bli noe mer. Tror sjansen er tilstede for at han har blitt lunken fordi han ikke blir møtt slik han ønsker, og tidvis føler seg avvist. Hvis det er så, så ville jeg også blitt lunken, på tross for at jeg var interessert...

Takk❤️

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...