Gå til innhold

Pris på Vom og hundemat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det stor forskjell på pris rundt omkring? Hvor kjøper man det billigst?

Anonymkode: b93a9...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billigst på nettet. Hvilken butikk som har det, er alt etter hvilket merke du bruker. 

Zoopluss er ofte billig på Eukanuba, Vetzoo var det på Acana nå sist. Følger med og får nyhetsbrev, slik at jeg får med meg tilbud. Jeg bruker ikke Vom, men ser det er tilbud hist og pist på den. (Ville ikke ha bestilt Vom på nettet, da en ikke er sikker på at frakta blir rett og det er fare for opptining.)

Anonymkode: 29903...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket litt rundt og den lokale enkelstående butikken er dedidert billigst på både Vom og tørrfôr, i tillegg har de fordelsprogram på det siste. (Ligger i rundkjøringa på Skedsmokorsert for de som er lokalkjent der).

Av kjeder er Buddy "alltid" tom for Vom Active, så de gidder jeg ikke prøve lenger.

Musti er dyr. Dogman er grei og reddes av fordelsprogram på tørrfôr. Dyrego er billig på Vom, men dyr på tørrfor.

Plantasjen er en fin kriseløsning for søndag og helligdager, men for dyr.

Anonymkode: 55aae...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun to plasser i nærheten jeg kan kjøpe det, det er definitivt billigst hos den frittstående butikken foran kjeden som finnes her. I tillegg har den frittstående butikken bonuskortordning som gir rabatter. 

Lurt å sammenligne litt priser der det er aktuelt å handle, ev. om de har kvantumsrabatt, eller bonuskort. 

Anonymkode: e4eb0...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Billigst på nettet. Hvilken butikk som har det, er alt etter hvilket merke du bruker. 

Anonymkode: 29903...599

Vom og Hundemat er et merke. 

Anonymkode: e4eb0...3ec

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å sjekke butikkene i området og spørre etter evt kvantumsrabatt. Der jeg jobber tar vi etter siste prisstigning 369 for 18 kg, men kjøper du 5x18 kg er prisen 339 per. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vom 500 gramspølser får man 10 til 249 hos Musti, så lønner seg iallfall å kjøpe litt når man først handler

Anonymkode: f570b...c9a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vom 500 gramspølser får man 10 til 249 hos Musti, så lønner seg iallfall å kjøpe litt når man først handler

Anonymkode: f570b...c9a

Hos Bondekompaniet koster en pølse 28kr så billigere for meg å handle hos Musti da.

De har Buddy i byen her også, men de bruker jeg ikke fordi at kundeservicen er elendig og de har dyr i butikk i knøttsmå drittbur

Anonymkode: f570b...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vom og Hundemat er et merke. 

Anonymkode: e4eb0...3ec

Det stod Vom og hundemat i overskrifta, det siste med liten forbokstav, så derfor skrev jeg at det kom an på hvilket merke hundematen skal være, utenom Vom'en. Hvis det er snakk om Vom og hundematen av samme merke, Vom Hundemat, så beklager jeg det. 

 

Anonymkode: 29903...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vom 500 gramspølser får man 10 til 249 hos Musti, så lønner seg iallfall å kjøpe litt når man først handler

Anonymkode: f570b...c9a

Prisen har gått opp til 299, i hvert fall på den lokale Musti butikken her i byen 🤔 

Jeg kjøper heller på den andre lokale dyrebutikken, som er litt billigere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste og billigste jeg kjøper er smaak på musti. Synes v&h har vassen konsistens.

Anonymkode: 9f239...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Mardina said:

Prisen har gått opp til 299, i hvert fall på den lokale Musti butikken her i byen 🤔 

Jeg kjøper heller på den andre lokale dyrebutikken, som er litt billigere 😊

Har de steget SÅ mye??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (12 minutter siden):

Har de steget SÅ mye??

Jepp, i hvert fall på min lokale Musti butikk 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Mardina said:

Jepp, i hvert fall på min lokale Musti butikk 😒

Visste de skulle stige fra 1. juli, men ikke 20%!
Ikke lenge siden det kostet 199. Med denne prisstigningen på mat, forsikring og veterinær er jeg på min siste hund kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 minutt siden):

Visste de skulle stige fra 1. juli, men ikke 20%!
Ikke lenge siden det kostet 199. Med denne prisstigningen på mat, forsikring og veterinær er jeg på min siste hund kjenner jeg.

Ja, det er ganske sjukt 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom desverre prisstigning fra V&H 1 juli, men hvor mye kjedene har satt opp varierer. Vi gikk opp fra 199 til 245 for 10xactive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Arx said:

Kom desverre prisstigning fra V&H 1 juli, men hvor mye kjedene har satt opp varierer. Vi gikk opp fra 199 til 245 for 10xactive.

Hvilken butikk er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du medlem i nkk så får du 5% rabatt på musti. Ved å følge med på butikkene sine tilbud kan du også spare litt. 

Anonymkode: ae901...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 26.7.2024 den 22.59):

Hvilken butikk er dette?

En butikk i Pets-kjeden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...