Gjest Pikki Skrevet 16. februar 2006 #1 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei! Inspirert av KLM-tråden...Jeg skal snart reise med IcelandAir over atlanteren. Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. februar 2006 #2 Del Skrevet 16. februar 2006 Ja... Billig og absolutt ingen luksus, men det går jo relativt raskt og Reykjavik er en liten og oversiktelig flyplass å mellomlande på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 17. februar 2006 #3 Del Skrevet 17. februar 2006 Greit nok! Minusen var at maten ble servert LEENGE etter at vi hadde fått drikke, så den drakk man jo opp siden man trodde man fikk mer til maten. Når maten så ENDELIG kom var d ikke snakk om drikke! Litt dumt, kunne fått info om det... Vi fløy fra Oslo-Reykjavik-New York Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. februar 2006 #4 Del Skrevet 17. februar 2006 Syns det var bra jeg!! Husker hvertfall at jeg var fornøyd Fløy Oslo-Reykjavik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koriander Skrevet 18. februar 2006 #5 Del Skrevet 18. februar 2006 På min første reise med IcelandAir ble jeg oppgradert til business - så jeg synes de er fantastiske - Det er det altfor mange år siden jeg har opplevd med andre selskap gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #6 Del Skrevet 18. februar 2006 IcelandAir er islendingenes svar på SAS, og Iceland Express er omtrent som Norwegian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. E Skrevet 2. mars 2006 #7 Del Skrevet 2. mars 2006 Ja Icelandair er absolutt ikke luksus, men de gjør jobben sin! Fløy Oslo-Keflavik-Minneapolis to måneder siden og det jeg reagerte mest på er at det er relativt trang plass for en såpass lang tur. Men ellers ikke noe å klage på! Kan forøvrig anbefale continental airlines, men da må du fly fra amsterdam el. lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #8 Del Skrevet 2. mars 2006 Ja Icelandair er absolutt ikke luksus, men de gjør jobben sin! Fløy Oslo-Keflavik-Minneapolis to måneder siden og det jeg reagerte mest på er at det er relativt trang plass for en såpass lang tur. Men ellers ikke noe å klage på! Kan forøvrig anbefale continental airlines, men da må du fly fra amsterdam el. lignende. ← Continental flyr jo faktisk fra Oslo til New York flere ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 2. mai 2006 #9 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei! Jeg jobber på resisebyrå, og har flere kunder som kun drar med Iceland air. De er visst veldig punktlige =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #10 Del Skrevet 2. mai 2006 Ja, det er litt trangt om plassen hvis man skal fly helt til Usa. Vi hoppet av og tok tre dager på Island før vi reiste videre - så vi fikk delt det opp litt. Når jeg skriver trangt, så mener jeg trangt i forhold til andre rutefly - ikke i forhold til charterfly, der sitter man jo med skuldrene inni øra for å få plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå