Gå til innhold

Blir det oppfattet negativt å være barnløs kvinne med katt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vance sier også at han vil gi flere stemmer til foreldre enn til barnløse. Da burde vel også kattedamer få stemme på vegne av kattene sine?

Anonymkode: fbc2e...a1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 16.32):

Spør for en venn.

Anonymkode: f13bc...cce

Jeg tenker at det er bra at de har noe å gjøre på, som holder dem med selskap. Men utenom det synes jeg katter er forferdelig slitsomme, haha. Skjønner ikke at de orker å ha katt. 

Anonymkode: 484e3...810

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, hvorfor det. Er selv i midten av 30-årene, ukysset, jomfru, barnløs. Ban er ikke interessant. De er masete og bare i veien. Foreldre bør holde mer styr på dem, bli strengere.

Finnes ikke interessert i å ha et forhold til en mann. Liker ikke menn, de er motbydelige rett og slett. Så hvorfor skal jeg være alene? Hva er så galt med å ha en katt eller to? Jeg elsker min katt over alt, og han er glad i meg. Det holder lenge for meg. 

Anonymkode: 3a098...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, hvorfor det. Er selv i midten av 30-årene, ukysset, jomfru, barnløs. Ban er ikke interessant. De er masete og bare i veien. Foreldre bør holde mer styr på dem, bli strengere.

Finnes ikke interessert i å ha et forhold til en mann. Liker ikke menn, de er motbydelige rett og slett. 

Finn ei søt lita snelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 10.56):

Finn ei søt lita snelle?

Leste du ikke siste delen? Ikke interessert i et forhold til en MANN sto det! Og du sier finn ei søt lita snelle? Leseferdighet er mangelvare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er alene, med to barn og en katt. Om jeg blir alene med katten når barna etterhvert flytter ut og det blir oppfattet som negativ så bryr det meg midt bak. 

Joda, jeg kan tulle med at jeg nok er/ blir en crazy cat woman. Men jeg vil jo uansett aldri seriøst interessere meg for en som synest det er negativt å ha en katt. 

Anonymkode: 96b01...e6e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ok, men jeg ville aldri innledet et forhold med en godt voksen, barnløs kvinne. Katter bryr jeg meg døyten om. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 8.31):

Finnes ikke interessert i å ha et forhold til en mann. Liker ikke menn, de er motbydelige rett og slett. Så hvorfor skal jeg være alene? Hva er så galt med å ha en katt eller to? Jeg elsker min katt over alt, og han er glad i meg. Det holder lenge for meg. 

Jeg synes ikke det innlegget hjelper akkurat. Du hater barn og hater menn.

Det er din sak, men jeg ville ikke hatt deg som statsminister.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Leste du ikke siste delen? Ikke interessert i et forhold til en MANN sto det! 

Nettopp. Du skrev ikke at du ikke var interessert i et forhold til en KVINNE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Steriotypisk ja.

Hilsen singel,barnløs kvinne med to katter♡

Anonymkode: 2e66d...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...