AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #21 Del Skrevet 26. juli 2024 Google Kari Mills så ser dere hva en craysy cat lady er Anonymkode: 3b6e5...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #22 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg har mann, hund og ingen barn. Får høre ofte nedlatende og sårende kommentarer. Vi skaffet oss hund istedenfor barn, sier dem.. Anonymkode: 6e696...f71 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #23 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 11.38): Den vennen bør oppdatere seg, på hvem og hvor denne uttalelsen har sitt opphav fra. Er man så nedrig at man kommer med en slik uttalelse, så sier det mer om en som person enn den man omtaler. Å ikke kunne argumentere bedre enn at man går til personangrep på en kvinnes mest sårbare punkt, det er bare nedrig, og fortjener ingen oppmerksomhet. (Og heller ikke en egen tråd). Anonymkode: c3030...a09 Hva da, sårbare punkt? At vi ikke har mann og barn? Skjærer du selv alle single, barnløse kvinner med katt over samme kam? Anonymkode: 865da...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #24 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har mann, hund og ingen barn. Får høre ofte nedlatende og sårende kommentarer. Vi skaffet oss hund istedenfor barn, sier dem.. Anonymkode: 6e696...f71 At folk kan få seg til å si sånt. Anonymkode: fbbb0...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #25 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 11.28): Huff da, jeg som har fire katter OG mann og barn Anonymkode: 64710...6eb Ja, men da slipper du jo unna. Anonymkode: fbbb0...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #26 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg var en barnløs kvinne med to katter i sent 30 årene. Så kom plutselig mannen i mitt liv. Nå er vi gift med 3 katter 😉 🐈🐈🐈 Anonymkode: ca0b9...64e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #27 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var en barnløs kvinne med to katter i sent 30 årene. Så kom plutselig mannen i mitt liv. Nå er vi gift med 3 katter 😉 🐈🐈🐈 Anonymkode: ca0b9...64e Vi er gift og har 3 katter 😅 Anonymkode: ca0b9...64e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #28 Del Skrevet 29. juli 2024 Hater katter. Anonymkode: 616a2...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #29 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hater katter. Anonymkode: 616a2...df5 Takk for opplysningen. Anonymkode: fbbb0...c34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 29. juli 2024 #30 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg ser ikke ned på barnløse kvinner med katt. Jeg har fått med meg at noen gjør det, men det er til gjengjeld skikkelig kjipe folk på andre områder også. Hvis noen har et eksempel på noen som ser ned på barnløse kvinner med katt, men ellers er strålende mennesker så må dere gjerne vise til det. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #31 Del Skrevet 29. juli 2024 Katter er mye bedre enn barn ❤️ Anonymkode: 15842...fc2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 29. juli 2024 #32 Del Skrevet 29. juli 2024 Hvis du elsker noen slipp de fri, hvis du hater noen, slipp de fri. Helvete heller slipp alle fri, skaff deg heller et dyr. Folk er bare irriterende. Dette mottoet passer meg perfekt🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 29. juli 2024 #33 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg kjenner en barnløs MANN på 55 år som bor med sine to katter. Er det også "negativt"? Det er selvfølgelig bare tull. Jeg har aldri sett på det som noe negativt at noen mennesker ikke har fått barn. Vi vet ikke om det er frivillig eller ufrivillig heller. Hva så om noen ikke har barn???? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #34 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 20.46): Stereotypen er vel at man har katter, i flertall. Og gjerne flere enn to. Da virker det som man kompenserer for manglende mann og barn. Anonymkode: c18fc...ca4 Legg til SV medlem, poncho, store tresmykker, sosionom utdannet, lettere overvektig, abstrakt kunst hjemme og franske kunstpostere på veggen. Rødvin. Fransk bil. Anonymkode: 8f964...6c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 29. juli 2024 #35 Del Skrevet 29. juli 2024 Man kan jo bo alene med katter og ha voksene barn. Jeg bor alene med hunder og har barn som er voksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #36 Del Skrevet 29. juli 2024 Nei, det oppfattes ikke negativt. Det er ingen andre som har noe med hvordan man velger å leve livet sitt, men noen folk vil alltid mene noe negativt om andre sitt liv. De kan passe på seg selv og sin egen business. Anonymkode: 0256d...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #37 Del Skrevet 29. juli 2024 Ingenting negativt med å ha katt. Tvertimot. Oppvokst med katter, Mer skeptisk til folk som sier høyt at de ikke liker katter. Å være redd katt er greit🙂, men å mislike katt ? Da hadde vi vært for forskjellige. Mann 50 Anonymkode: 8f964...6c5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #38 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg synes mennesker som har katt, uansett om det er mann eller kvinne, barnløs eller barnefamilie, singel eller par, er de beste menneskene. Folk som har dyr og tar godt vare på dyrene sine, egentlig, men siden jeg er ekstra svak for katter havner katteeierne på topp. Jeg er kronisk singel og frivillig barnløs, og ønsker meg katt, men jeg reiser for mye i jobb til at det er mulig akkurat nå. I mellomtiden tar jeg meg litt ekstra av fuglene i hagen ved å mate dem, og i retur får jeg fuglesang. Det er sikkert mange som synes det er stusslig, men det får være deres sak. Jeg synes det ser stusslig ut å ha barn, alt for mye bråk og styr for min smak, men jeg sier selvsagt ikke det til folk som har barn, og jeg kommer ikke med dårlige vitser om dem som har valgt annerledes enn meg. Anonymkode: fc44f...81f 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #39 Del Skrevet 29. juli 2024 Mange har fordommer mot barnløse kvinner, katt eller ikke. Men det spiller jo strengt tatt ingen rolle om andre synes man har et stusselig liv, så lenge det er ens eget valg og man er fornøyd. Når det gjelder JD Vance, så lever jo han opp til alle fordommer om en mann som tror han besitter en høyere fasit etter at han selv fikk barn. I tillegg har han brutt med alle sine prinsipper og sluttet seg til en ravende gal mann som han innerst inne forakter, kun for å selv skaffe seg makt. Så man trenger ikke vektlegge hva den mannen mener. Hilsen glad barnløs og katteløs, som synes alle skal få velge sitt liv selv uten at andre blander seg borti. Be proud! Anonymkode: fbc2e...a1b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #40 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingenting negativt med å ha katt. Tvertimot. Oppvokst med katter, Mer skeptisk til folk som sier høyt at de ikke liker katter. Å være redd katt er greit🙂, men å mislike katt ? Da hadde vi vært for forskjellige. Mann 50 Anonymkode: 8f964...6c5 Katter utgjør et stort miljøproblem. Anonymkode: 616a2...df5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå