Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Jeg klarte endelig å få orgasme. Men kun alene ved bruk av vibrator. Etter dette har jeg ikke lyst på mannen min. Og blir heller ikke sjarmert av andre menn. Tidligere ble jeg svært lett forelsket i andre menn. Er ikke dette litt rart?
Trygve Skrevet 17. februar 2006 #2 Skrevet 17. februar 2006 (endret) At du fikk orgasme uten mann er vel at du hadde høye forventninger når du først begynte å ha sex og det antakelig ikke var som du trodde. Les om emnet før du tar noen beslutninger. Du må ikke glemme at du må fortelle elskeren din om hvordan du kan nyte sex best og hva som gir deg klimaks. Eller du kan kombinere sex med leketøy som gir deg orgasme Men les litt om orgasme og prøv litt forskjellig. Hvis du synes dette blir umulig for det så bør du oppsøke en sexolog som kan hjelpe deg til å forstå deg selv bedre. Fjernet kommentar til slettet innlegg. Trille (mod) Endret 17. februar 2006 av Trille
Gjest 2324 Skrevet 17. februar 2006 #3 Skrevet 17. februar 2006 At du har fått orgasme alene er et glimrende utgangspunkt for å få orgasme sammen med en annen!
Trygve Skrevet 17. februar 2006 #4 Skrevet 17. februar 2006 At du har fått orgasme alene er et glimrende utgangspunkt for å få orgasme sammen med en annen! ← Oftere man får orgasme jo lettere skal det være å oppnå det igjen..
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #5 Skrevet 17. februar 2006 Kan vel heller si at det gjelder og kjenne sin egen kropp! Det er en nødvendighet for og oppnå orgasme
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #6 Skrevet 17. februar 2006 Kjenne sin egen kropp er et godt utgangspunkt. Lær deg å kreve. Sørg for å være skikkelig tent før du gir deg i kast med partneren. Hold ham på avstand til du "må ha ham" for en hver pris. Og en viss evne til å koble ut hjernen og bare registrere kroppens signaler er absolutt et pluss. Ikke tenkt, bare opplev. Ellers har jeg hørt at det finnes ikke frigide kvinner, bare klønete menn. Har faktisk erfart at det stemmer. Dersom du trenger å lære ham opp så invester den tiden uansett om han i utgangspunktet tror han er utlært og guds gave til kvinnen. Jeg tviler på at du får noe særlig følelsesmessig binding til det leketøyet ditt så det er neppe noen fare for at du ikke skal tenne på mannen igjen. Jeg tror uansett ikke at orgasme med en mann og et leketøy kan sammenlignes. Så du har det beste i vente.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #7 Skrevet 17. februar 2006 Kjenne sin egen kropp er et godt utgangspunkt. Lær deg å kreve. Sørg for å være skikkelig tent før du gir deg i kast med partneren. Hold ham på avstand til du "må ha ham" for en hver pris. Og en viss evne til å koble ut hjernen og bare registrere kroppens signaler er absolutt et pluss. Ikke tenkt, bare opplev. Ellers har jeg hørt at det finnes ikke frigide kvinner, bare klønete menn. Har faktisk erfart at det stemmer. Dersom du trenger å lære ham opp så invester den tiden uansett om han i utgangspunktet tror han er utlært og guds gave til kvinnen. Jeg tviler på at du får noe særlig følelsesmessig binding til det leketøyet ditt så det er neppe noen fare for at du ikke skal tenne på mannen igjen. Jeg tror uansett ikke at orgasme med en mann og et leketøy kan sammenlignes. Så du har det beste i vente. ← Tusen takk for det flotte svaret. Jeg skal virkelig prøve å få det til å funke med mannen. Nå vet jeg at jeg kan få orgasme. Så da er det bare å prøve og prøve.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #8 Skrevet 18. februar 2006 Tusen takk for det flotte svaret. Jeg skal virkelig prøve å få det til å funke med mannen. Nå vet jeg at jeg kan få orgasme. Så da er det bare å prøve og prøve. ← You'r welcome honey. Etter ti år i sølibat eier jeg vel det meste av seriøs litteratur på området. Men ennå ikke et leketøy. Venter på the real thing.
Hamtaro Skrevet 18. februar 2006 #9 Skrevet 18. februar 2006 (endret) You'r welcome honey. Etter ti år i sølibat eier jeg vel det meste av seriøs litteratur på området. Men ennå ikke et leketøy. Venter på the real thing. ← Kanskje du strekker denne sølibat greia litt langt? 10 år er ikke sølibat med vente på "the real thing". Det er å ha gitt opp. Sorry at det kommer hardt ut men du bør seriøst gjøre noe med deg selv hvis du vil ha "the real thing". Kommer ikke på døra mens du skriver på KG vet du Endret 18. februar 2006 av Hamtaro
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #10 Skrevet 18. februar 2006 Kanskje du strekker denne sølibat greia litt langt? 10 år er ikke sølibat med vente på "the real thing". Det er å ha gitt opp. Sorry at det kommer hardt ut men du bør seriøst gjøre noe med deg selv hvis du vil ha "the real thing". Kommer ikke på døra mens du skriver på KG vet du ← Du har nok rett kompis, jeg har gitt opp. Den meldingen kommer ikke akkurat som noe sjokk nei. Men når hanndyrene nærmer seg på feil måte reiser jeg bust og går, så jeg får i grunnen ikke sjansen til å bli kjent med noen. Jeg er et pinnsvin. Det får jeg bare leve med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå