AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #1 Skrevet 24. juli 2024 Bestemte meg for å pynte meg litt, samt ta tak i at vi skulle ha sex. Har hatt mye god sex det siste og jeg er så kåt som aldri før på samboer. Vi har tre barn og har vært sammen i 12 år. Skjønner ikke hva som går av meg, men det er tydeligvis bra for forholdet. Alt liv ble vekket igjen! Flere som har tatt opp sex-gnisten med samboer? Anonymkode: 37085...515 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #2 Skrevet 24. juli 2024 Ettersom vi har et sunt forhold dabbet det aldri av. Anonymkode: 82ea3...ecd 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #3 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ettersom vi har et sunt forhold dabbet det aldri av. Anonymkode: 82ea3...ecd Selv om dere fikk barn? Vi hadde veldig mye hele fram til vi fikk barn nr 3. Hvor mange barn har du? Vi har det helt fantastisk nå, og god sex hjelper veldig på alt egentlig. Forholdet vårt er veldig mye bedre og sexen vi har er veldig rå og helt fantastisk Anonymkode: 37085...515
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #4 Skrevet 24. juli 2024 3 barn, mye sex hele veien. Heller han enn jeg som sier nei. Synes det er veldig kjekt at du opplever denne oppsvingen! Måtte det vare lenge lenge 🥰 For oss er sex med hverandre viktig. Han kan fint finne på å slikke eller fingre meg om morgenen mens jeg pusser tennene eller slikt. Deilig med et levende sexliv ❤️ Anonymkode: 96b4c...569 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #5 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bestemte meg for å pynte meg litt, samt ta tak i at vi skulle ha sex. Har hatt mye god sex det siste og jeg er så kåt som aldri før på samboer. Vi har tre barn og har vært sammen i 12 år. Skjønner ikke hva som går av meg, men det er tydeligvis bra for forholdet. Alt liv ble vekket igjen! Flere som har tatt opp sex-gnisten med samboer? Anonymkode: 37085...515 Så herlig!! Nyt god sex sammen ❤️ Anonymkode: b0f29...15b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #6 Skrevet 24. juli 2024 Har det likt, etter siste barnet ble noen år så har jeg hatt helt enorm sexlyst. Vi har morsom, deilig og vill sex. Jeg får ikke nok. Som deg TS hjalp det å pynte seg litt, jeg trener mer enn før og føler meg rett og slett fin og det hjelper utrolig på sexlysten! Anonymkode: cb74e...8b5
Gjest Heftig Skrevet 24. juli 2024 #7 Skrevet 24. juli 2024 (endret) . Endret 24. juli 2024 av Heftig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå