Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken farge skal du ha?

Skrevet (endret)

Har ikke den samme, men også IKEA sofa. Synes den ser kosete ut, jeg. Og så deilig stor, perfekt til en lat kveld eller helg! (Min er dessverre liten pga plassmangel...). Med den fargen blir det ikke så lett flekker heller, tenkte med gru på det da jeg så bildet av den! :) Jeg antar at stua ikke er så mørk? Har selv mørk sofa, og må kompensere med lysere farger for at det ikke skal bli så dystert. Men svarer kanskje litt på siden av det du spurte om nå... beklager!

Endret av salsera
Skrevet

Syns det var et godt svar jeg, Salsera! :) Jeg har også tenkt på det med flekker, for jeg har to barn, og litt søling blir det jo alltid.... ;) Jeg har helt lys stue, og lyse gardiner, så jeg tror det kompenserer for at sofaen er mørk!

Skrevet

Et perfekt valg, og billig. Du er jammen meg lur du ;)

*littmisunneligpåfinsofajeg*

Skrevet

Kjempeflott sofa :) Den har jeg sett bilde av ett eller annet sted, men med flere pynteputer i flotte farger og det var råflott :)

Skrevet (endret)

Kjempefin sofa! :)

Har ikke erfaring med IKEA-sofa selv, men jeg vil anta at det er er stor fordel med trekk som kan tas av og vaskes.

Endret av Fru Fomle
Gjest gjesten
Skrevet

Har erfaring med en annen av Ikea-sofaene. Den jeg har kan også trekket tas av på å vaske, og den har fulgt meg i snart ti år på diverse flyttelass (sturt litt rundt omkring i Norden). Litt slitt der hvor rompa treffer sofaen mest, men ellers er den helt grei.

Skrevet

Minus med den sofaen er sidevangene som er fryktelig harde. Tror det er plank inni der.... Jeg prøve lå en her om dagen og slang hodet nedpå og det kan jeg love deg gjorde vondt på øret.

Jeg har nettopp kjøpt IKEA sofa og den ståt ikke på nettsiden, så hvis du stikker innom butikken så kan det hende du finner en annen du liker.

Skrevet

Men til syvende og sist så er det vel dette det handler om?

Er den god å sitte i?

Skrevet
Men til syvende og sist så er det vel dette det handler om?

Er den god å sitte i?

Jeg prøvesatt den en gang og syns den var alt for hard til å være kosesofa! Men fin er den.

Skrevet

Tusen takk for innspill og tilbakemeldinger! :)

Foreløbig har jeg ikke prøvesittet sofaen, har kun sett den på nettsidene til Ikea. Jeg vil ha en sofa som er god å sitte i, så det blir Ikeatur i morgen eller over helgen! ;)

Skrevet

*nysgjerrig*

Hvordan var sofaen? Var den behagelig å sitte i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...