Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sakt grunnen til min eks hvorfor jeg gikk. 
Grunnen var hans datter med mye drama og ljuging, utnytter sin far sammen med hennes mor osv 

Jeg synes synd i han! Jeg nådde et punkt etter en hendelse mellom henne og oss to. Ventet til det roet seg og da sa jeg bare at jeg må gjøre det slutt. Han spurte om det var bla pga dattera, men jeg sa neida! 
Han trodde jeg holdt han for narr og at jeg lurte han! 
Syntes det er rart å si at det er pga henne for hun er jo et barn, men lell skapte så mye trøbbel. Han ville heller ikke innse at hans eks er så vanskelig mtp hvordan hun lar dattera holde på. 
Jeg er så såret og han også. 
vet ikke om det vil hjelpe å si noe i det hele tatt eller bare la det gå! 

Anonymkode: af651...ffe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

vet ikke om det vil hjelpe å si noe i det hele tatt eller bare la det gå! 

Bare la det gå, han kommer til å være far resten av livet sitt, så det enkleste er å bare la det gå. 

Ingen vits i å prøve en gang. 

Anonymkode: 8512f...3db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke si noe herregud. Skylde på datteren hans for et brudd? Du høres ut som et kupp. Bra du gikk. 

Anonymkode: b3278...574

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Defor tenkte jeg å ikke si noe. De er familie. 
Hun er tenåring, han har kjent på det selv. Og vet mer enn han sier. Men jeg la heller skylda på meg selv enn å si til han at det der er ikke greit. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke si noe herregud. Skylde på datteren hans for et brudd? Du høres ut som et kupp. Bra du gikk. 

Anonymkode: b3278...574

Du skjønner ingenting!

Skrevet

Du trenger ikke lage ny tråd hver dag. Du trenger ikke si noe som helst for han velger datteren over deg uansett. Sier du noe så blir han bare glad for at han ble kvitt deg. Move on.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Defor tenkte jeg å ikke si noe. De er familie. 
Hun er tenåring, han har kjent på det selv. Og vet mer enn han sier. Men jeg la heller skylda på meg selv enn å si til han at det der er ikke greit. 

Dramaqueen. Vær voksen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke sakt grunnen til min eks hvorfor jeg gikk. 
Grunnen var hans datter med mye drama og ljuging, utnytter sin far sammen med hennes mor osv 

Jeg synes synd i han! Jeg nådde et punkt etter en hendelse mellom henne og oss to....

Snakker du om en mindreårig person nå, så skjerp deg. 

Anonymkode: 1a363...203

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snakker du om en mindreårig person nå, så skjerp deg. 

En trenger oppdragelse og omsorg. Det gav jeg men ikke en oppdragelse uten grenser! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En trenger oppdragelse og omsorg. Det gav jeg men ikke en oppdragelse uten grenser! 

Det er den voksne som gir oppdragelsen, ikke barnet. I så fall gikk du fordi du mener eksen er en for dårlig oppdrager. 

AnonymBruker
Skrevet

Jupp, han fikk jo oppdra, siden eksen hennes alltid støttet dattera for å unngå mas og levde livet. Han prøvde sitt beste, men så gikk det for langt og beskylder det ene og det andre om stjeling og løyner. Han skulle ikke ta opp noe med dattera, det skulle eksen men hun gjør det aldri. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jupp, han fikk jo oppdra, siden eksen hennes alltid støttet dattera for å unngå mas og levde livet. Han prøvde sitt beste, men så gikk det for langt og beskylder det ene og det andre om stjeling og løyner. Han skulle ikke ta opp noe med dattera, det skulle eksen men hun gjør det aldri. 

Du data hverken ekser eller dattera, du data mannen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke datteren sin feil, det er eksen sin feil som ikke klarte å sette grenser ovenfor henne og barnets mor.

Anonymkode: c202e...7ab

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo ikke datteren sin feil, det er eksen sin feil som ikke klarte å sette grenser ovenfor henne og barnets mor.

Anonymkode: c202e...7ab

Ja! Men jeg sa ikke noe! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...