AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #1 Skrevet 24. juli 2024 Alt ville vært greit om barnet var medgjørlig. Hvilke rettigheter har mann i sitt eget hjem. Grensesetting. Finnes det noe sted å lese seg frem til om det? Anonymkode: e78d4...488
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #4 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Alt ville vært greit om barnet var medgjørlig. Hvilke rettigheter har mann i sitt eget hjem. Grensesetting. Finnes det noe sted å lese seg frem til om det? Anonymkode: e78d4...488 Mann har ingen rettigheter i eget hjem. Mann følger kvinne. Ugg ugg! Anonymkode: 766a4...a83 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #5 Skrevet 24. juli 2024 Som stefar er det forventet at du støtter, henter, bringer, betaler og bidrar. Grensesetting og oppdragelse frabes da det ikke er ditt barn. Anonymkode: 06f64...23e 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #6 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Alt ville vært greit om barnet var medgjørlig. Hvilke rettigheter har mann i sitt eget hjem. Grensesetting. Finnes det noe sted å lese seg frem til om det? Anonymkode: e78d4...488 Hvor gammelt er dette barnet? Hva er utfordringene? I sitt eget hjem har man alle rettigheter. Hvor lenge har du vært i barnets liv? Gjør du noe annet enn å kritisere og sette grenser sammen med barnet? Ja, masse på nett om du googler litt. Anonymkode: 1f72d...066 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Skrevet 26. juli 2024 Hvor hente råd om min involvering til mor m/datter. Jeg har uttrykt jeg ønsker ingen nærvær eller kontakt med hennes datter? Andre med slik erfaring, og tilrettelegging av eget liv kontra at datter skaper problemer i hjemmet. Anonymkode: e78d4...488
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #8 Skrevet 26. juli 2024 On 7/24/2024 at 2:12 PM, AnonymBruker said: Som stefar er det forventet at du støtter, henter, bringer, betaler og bidrar. Grensesetting og oppdragelse frabes da det ikke er ditt barn. Anonymkode: 06f64...23e Selvfølgelig vil de at mannen betaler! Det er jo det menn er til for:/ nei ærlig talt, du skal ikke betale for hennes unger. Det går hun og faren gjøre selv! Du skal ikke gjøre noe for ungen som du ikke gidder. La ho slite. Det var de som skilte seg, og du skal ikke straffes for det som ny partner. Vær herre i eget hus, legg beina på bordet og nyt livet. Anonymkode: 6f6cf...56e 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #9 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvor hente råd om min involvering til mor m/datter. Jeg har uttrykt jeg ønsker ingen nærvær eller kontakt med hennes datter? Andre med slik erfaring, og tilrettelegging av eget liv kontra at datter skaper problemer i hjemmet. Anonymkode: e78d4...488 What??😳 Anonymkode: 16e70...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #10 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor hente råd om min involvering til mor m/datter. Jeg har uttrykt jeg ønsker ingen nærvær eller kontakt med hennes datter? Andre med slik erfaring, og tilrettelegging av eget liv kontra at datter skaper problemer i hjemmet. Anonymkode: e78d4...488 Dette betyr at dere må være særboere da. Hvert deres hjem. Enkelt. Anonymkode: 7388f...60e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #11 Skrevet 26. juli 2024 Jeg tror du skal finne deg en annen dame og denne lille familien, inkludert mor- være i fred. Anonymkode: 892de...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #12 Skrevet 26. juli 2024 Jeg har 2 gutter og samboer som ikke er deres far. Han har en datter. Jeg forventer at han skal delta på lik linje som en hvilken som helst far. Han skal være med i husarbeidet, være med å leke med barna, legge osv. Han deltar i økonomien og innkjøp. Det er ikke mitt barn vs ditt barn og hvem skal betale for hva. Vi betaler for alle barna og han betaler mer enn meg siden han har bedre økonomi. Han kan fint kjøpe nytt utstyr til ungene eller klær. Vi oppdrar sammen og snakker sammen om hvilke tiltak som bør gjøres, men det er biologisk forelder som har det siste ordet i avgjørelser. Det vil både bli trass og raseri med barn, men viktige er at barn har en unison front og at de vet at de voksne er glad i dem og passer på dem. Anonymkode: 64dd0...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå