Pingvinen Skrevet 14. september #121 Del Skrevet 14. september Kun unge menn kler langt hår. Uten unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #122 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 23.25): TS her, har trimmet av en ca 15 cm på lengden siden sist Anonymkode: 1bcf2...e02 Absolutt ikke. Tynt hår og høye viker. Menn over 30 bør ikke ha langt hår. Anonymkode: 64693...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #123 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 20.34): Du er sikkert artig på fest. Du høres ut som en bitter singel kattedame i overgangsalderen. Ha en fortreffelig kveld videre 🙂 Anonymkode: 1bcf2...e02 Jeg er enig i den kommentaren du siterer. Jeg er i overgangsalderen. Men har ikke katt og hverken singel eller bitter Anonymkode: 64693...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 14. september #124 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): En fyr jeg datet hadde langt hår. Også langt skjegg.. Digger det lange håret hans. Skjegget var for mye da. Nå har han klippet av sge alt og ser ut som titten tei. Ikke pen lengre. 😆 Anonymkode: 2b7ac...f17 Litt sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 15. september #125 Del Skrevet 15. september Dette går jo på preferanser. Jeg personlig synes ikke menn med langt hår er noe fint. En kjekk mann blir lite attraktiv hvis han har langt hår. Jeg har aldri skjønt greia. Menn skal ha skjegg og kort hår😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #126 Del Skrevet 15. september Jeg vet ikke om det er bedre å klippe det kort. Siden jeg ser det er tynnt fremme, er jeg redd det å klippe det kort vil få deg til å føle at du har mistet håret ditt om du kipper det. Og for en som liker langt, kan det være verre for deg, om det blir som jeg frykter. Tror du vil føle deg som en av mange menn også, ikke at det er feil, men utifra jakken, håret, så får jeg på føelslen av at du liker oppmerksomhet. Anonymkode: 9a20f...a51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #127 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke om det er bedre å klippe det kort. Siden jeg ser det er tynnt fremme, er jeg redd det å klippe det kort vil få deg til å føle at du har mistet håret ditt om du kipper det. Og for en som liker langt, kan det være verre for deg, om det blir som jeg frykter. Tror du vil føle deg som en av mange menn også, ikke at det er feil, men utifra jakken, håret, så får jeg på føelslen av at du liker oppmerksomhet. Anonymkode: 9a20f...a51 Men det skal gå med kortere, tenkte mest på om du hadde klippet det helt kort. Anonymkode: 9a20f...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #128 Del Skrevet 15. september Jeg syns ikke det er fint når tuppene er så slitte, håret ser dessuten tørt ut. Om du stusser det noen ganger i året, og bruker både hårkur og balsam når du vasker det (i den rekkefølgen), så kan det se bedre ut. Kan godt like langt hår, men da må det være velstelt! Dette syns jeg ikke var særlig velstelt. Anonymkode: 56e7c...ce8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 16. september #129 Del Skrevet 16. september (endret) Skal du ha langt hår bør du investere i en Mason Pearson som passer din hårtype, og sette av tid morgen og kveld for å børste det. Ihvertfall 5 minutt. Det ser fælt ut når menn har langt hår og/eller skjegg og det er ustelt. Ser rett og slett bare uteligger ut. Endret 16. september av Grevling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #130 Del Skrevet 16. september Sorry, men det var ikke særlig pent ts. Men som jeg leser av svar i denne tråden, er det jo endel om syns det er attraktivt. Så det finnes da noen for deg også🙂 Anonymkode: 8409a...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #131 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 16.24): Absolutt 👍🏼 Bare du holder det rent og at ikke hodet har vokst gjennom håret på toppen 🙄Har du tatoveringer i tillegg så er det hvertfall et stort YEAH!! K51 Anonymkode: 95b92...e7a Hull i ørene da ? Anonymkode: 6d994...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 2. november #132 Del Skrevet 2. november Jeg synes det er flott Men ikke hvis det er skittent, flisete eller at det faller ned i øynene stadig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #133 Del Skrevet 2. november Foretrekker kort eller skallet på menn. Anonymkode: 6aeee...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #134 Del Skrevet 2. november Hvis du ser ut som Henry Cavill i The Witcher, så kan du gjerne ha langt hår. Ellers, nei. Anonymkode: 84fce...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå