Gå til innhold

Bare et barn kun på deltid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en typisk a4-person som alltid har sett for meg at jeg skulle ha barn og familie. Føler jeg ble skapt for å få barn som jeg skulle følge opp, til de ble voksne og selvstendige, en typisk familiemamma. Er ikke spesielt glad i mye reising, farting rundt omkring osv. Er ganskje hjemmekjær.
Jeg fik ett barn, faren ble syk og mye skjedde der. Nå har jeg passert 40, og har hatt barnet som snart er ungdom, på deltid i noen år. De få vennene mine har familie og mange barn. Klarer ikke helt å finne min plass i livet, jeg er jo ikke en familiemor som jeg føler jeg «skal» eller vil være. I tillegg ser jeg så mange andre som har det sånn jeg vil.. Noen andre som har det sånn? 

Anonymkode: c71f8...2cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er en typisk a4-person som alltid har sett for meg at jeg skulle ha barn og familie. Føler jeg ble skapt for å få barn som jeg skulle følge opp, til de ble voksne og selvstendige, en typisk familiemamma. Er ikke spesielt glad i mye reising, farting rundt omkring osv. Er ganskje hjemmekjær.
Jeg fik ett barn, faren ble syk og mye skjedde der. Nå har jeg passert 40, og har hatt barnet som snart er ungdom, på deltid i noen år. De få vennene mine har familie og mange barn. Klarer ikke helt å finne min plass i livet, jeg er jo ikke en familiemor som jeg føler jeg «skal» eller vil være. I tillegg ser jeg så mange andre som har det sånn jeg vil.. Noen andre som har det sånn? 

Forstår ikke helt innlegget...

Du har et barn. Du er da mor. Et barn eller 5 barn liksom,man er mor uanset. Er det sorgen over å ikke være en familie med mange barn + mann 100%??

Jeg hadde drømt om å være deltids mor da mine var yngre. De har ikke far. Nyter at barna er større og jeg har mer mulighet komme meg ut om så en hyttetur,kino etc. Elsker bo alene uten en mann. Har kjæreste jeg besøker💖

Anonymkode: de8ed...241

AnonymBruker
Skrevet

Være hjemme og stelle i huset, ha flere barn enn ett som bare er der annenhver uke. H*n er 13 år nå, så ikke så mye barn lenger. Kunne hatt barn i både barnehagealder og skolealder nå, men det ble ikke sånn. Det er jo så mange som er «lei» av ungene sine, gleder seg til de blir større og de selv får frihet osv. Jeg er ikke sånn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Være hjemme og stelle i huset, ha flere barn enn ett som bare er der annenhver uke. H*n er 13 år nå, så ikke så mye barn lenger. Kunne hatt barn i både barnehagealder og skolealder nå, men det ble ikke sånn. Det er jo så mange som er «lei» av ungene sine, gleder seg til de blir større og de selv får frihet osv. Jeg er ikke sånn.

Hvis du føler du har mer og gi så engasjer deg i andres barn, bli besøkshjem eller gjør en innsats for noen som trenger det. Kanskje du kan engasjere deg i det barnet ditt driver med, bli trener eller foreldrerepresentant.

Livet blir slett ikke alltid slik vi trodde, du fikk ett barn og iom at han er såpass stor så vil det si at du har hatt 13 år på deg til å få en til. Hvorfor har du ikke gjort det om det betydde så mye?

En på 13 trenger fremdeles mammaen sin. kanskje du kan stelle i huset selv om han ikke er der, gjør det koselig for deg selv også, inviter folk på besøk, lag god mat, stell i hagen eller puss opp.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...