AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #101 Del Skrevet 26. juli 2024 Anonym38 skrev (På 24.7.2024 den 11.05): Hei! Vi venter 3 små jenter i oktober❤️ for noen mnd tilbake var vi fast bestemt på navn til alle, men vi har begynt å bli veldig usikker og kunne trengt hjelp med navn😊 om dere vil hjelpe så er det bare til å fyre løs med forslag🩷 Husk på at selv om disse barna er unnfanget samtidig og blir fått samtidig, så er de tre separate individer. Ser noen foreslår Hette, Netti og Letti. Unngå slike navn og gå for tre unike navn til hvert enkelt barn. Husk og på at de ikke trenger å gå likt kledd, de er tre unike mennesker som hver for seg skal bli selvstendige, og ikke en av tre, selv om de samtidig er en av tre søsken. Finn trillingliv på nrk og se den om du ikke alt har sett den. Der ser vi og hvordan foreldrene finne tre unike navn til sine tre ufødte barn. Agnes, Iben og Filip. Hun er og på Instagram, Maria Jørstad. Anonymkode: 76263...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #102 Del Skrevet 26. juli 2024 Har du Instagram forresten? Digger å følge trillinger og firlinger på Insta, synes det er så koselig 😊😉. Følger både norske og utenlandske. Synes det er veldig kjekt og spennende med navn også 😊. Anonymkode: 14d65...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 26. juli 2024 Forfatter #103 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husk på at selv om disse barna er unnfanget samtidig og blir fått samtidig, så er de tre separate individer. Ser noen foreslår Hette, Netti og Letti. Unngå slike navn og gå for tre unike navn til hvert enkelt barn. Husk og på at de ikke trenger å gå likt kledd, de er tre unike mennesker som hver for seg skal bli selvstendige, og ikke en av tre, selv om de samtidig er en av tre søsken. Finn trillingliv på nrk og se den om du ikke alt har sett den. Der ser vi og hvordan foreldrene finne tre unike navn til sine tre ufødte barn. Agnes, Iben og Filip. Hun er og på Instagram, Maria Jørstad. Anonymkode: 76263...da6 Jeg tror ikke slike forslag som Hette Letty og Netty er seriøst akkurat. Men jeg er klar over at de er en egen person, men når de er små og ikke bestemmer klærne sine selv, så har det ingenting å si om jeg vil kle dem matchene da de er såpass små og jeg handler inn 3 av alt, og da blir det mye likt☺️ Når de er eldre og begynner å få interesse av å velge hvilke klær de liker så velger de hva de vil ha på seg selv og da er det opp til dem om de vil kle seg likt eller forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 26. juli 2024 Forfatter #104 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du Instagram forresten? Digger å følge trillinger og firlinger på Insta, synes det er så koselig 😊😉. Følger både norske og utenlandske. Synes det er veldig kjekt og spennende med navn også 😊. Anonymkode: 14d65...8be Har Instagram ja, men jeg ønsker egentlig ikke å poste dem offentlig på den måten😅 Har privat insta hvor kun familie, venner og bekjente får se hva jeg legger ut😊💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 26. juli 2024 #105 Del Skrevet 26. juli 2024 Anonym38 skrev (2 timer siden): Nå har vi fått masse forslag her!❤️ så mange at vi begynner å bli sikre på navn😁 Vi har tenkt Andrea, Malin og Eline/Tomine🥰 men gjerne fortsett å kast inn forslag! Vi har ikke 100% bestemt oss, selv om begge er veldig sikre og vil ha de navnene på dem😄 Gjerne også hjelp oss med hva som passer best til Andrea og Malin av Tomine og Eline🥰💕 Malin og Eline er litt like navn, men velidig fine. Hva med Maline til den ene. Tomine er veldig koselig navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 26. juli 2024 Forfatter #106 Del Skrevet 26. juli 2024 (endret) Supersmurf skrev (2 timer siden): Malin og Eline er litt like navn, men velidig fine. Hva med Maline til den ene. Tomine er veldig koselig navn. Ja! Digger navnet Tomine🥰 ser at både Malin og Eline har «lin» i seg ja. Endret 26. juli 2024 av Anonym38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #107 Del Skrevet 27. juli 2024 Anonym38 skrev (22 timer siden): Jeg tror ikke slike forslag som Hette Letty og Netty er seriøst akkurat. Men jeg er klar over at de er en egen person, men når de er små og ikke bestemmer klærne sine selv, så har det ingenting å si om jeg vil kle dem matchene da de er såpass små og jeg handler inn 3 av alt, og da blir det mye likt☺️ Når de er eldre og begynner å få interesse av å velge hvilke klær de liker så velger de hva de vil ha på seg selv og da er det opp til dem om de vil kle seg likt eller forskjellig. Klærne handler ikke om hva barna vil, men at både du og andre ikke minst skal lett se forskjell på dem. Du skal og få jobbe litt, både med å bytte klær og å vaske klær om du skal ha alle tre likt kledd. Men selvfølgelig, noe tror man er greit i teorien, når man står midt oppi alt så blir klær og like klær noe du prioriterer langt ned på listen, vil jeg tro. Med mindre du skal ha minst en hjelper med ett eller to ekstra sett hender 24/7 tilstede. Du vet heller ikke om du får barn som er tidlig født, hvordan de i praksis må mates og hvor sliten du selv blir. Trillinger er litt mer enn en håndfull, har vi erfart. Anonymkode: 76263...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå