Gå til innhold

Kontakt etter forhold og håp om noe mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et intens og ganske kortvarig forhold til en flott dame, og vi har virkelig hatt en gjensidig forelskelse som endte litt brått og brutalt. Hun er en fantastisk sterk og flott dame, men har ganske lav selvfølelse, og jeg har ikke klart å forstå hvordan min litt ertende stil og litt for cocky selvtillit har påvirket henne, og det har ført til episoder som hun virkelig har prøvd å få meg til å gå, og det endte til slutt med det med litt dramatikk der tilliten ble bunnsolid etter det.  

Det har vært hardt og komme over henne, og jeg har egentlig sagt at jeg vil avslutte alt på sosiale medier etc, men får da beskjed om at det er ekstra sårende og hun lurer på om vi er uvenner. Jeg har dermed ikke kuttet henne ut. Hun tar ikke kontakt, og sender ikke noe til meg, men ser på mine stories og følger meg. Hun synes jeg har vært svært spennende og at jeg har et interessant liv. 

Vi har begge hatt våre ting i tillegg til alt i månedene vi var sammen, men vil nok finne ut av mye i løpet av en månded. 

Så er spørsmålet, tror dere hun vil ha kontakt etterhvert(for jeg synes hun er fantastisk om hun får litt kontroll på livet) eller følger hun bare med for at det er tungt å slippe en drøm?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem gjorde det slutt med hvem her? Det er ingen konkrete hendelser beskrevet heller, så det er ganske umulig å tolke noe som helst rundt sjansene for at dette kan bli et forhold igjen. Men jeg antar kanskje det var hun som gjorde det slutt pga ting du gjorde? Siden det er du som spør om sjansene for at det blir kontakt igjen/forhold igjen.

Kom med konkrete tilfeller til uenighetene som førte til at det ble slutt.

Anonymkode: 83f4b...694

AnonymBruker
Skrevet

Det kan dessverre ingen her vite.

Anonymkode: 7d974...183

AnonymBruker
Skrevet

Som de andre sier, det vet vi ikke.

Men jeg har også en lignende historie. Det var jeg som gikk, han som holder kontakten og ser ut til å ønske mer. Det jeg ikke forstår er at han ikke skjønner at det må begynne med ett enkelt ord fra ham. Unnskyld.

Anonymkode: 42fd3...d08

AnonymBruker
Skrevet

Eneste som er skummelt med det er vell de som samler på ekser og tidligere seksuelle partnere. De har sånn gjenferdliste som jeg kaller det, jeg havnet på den etter sist forhold. Vet jo at det allerede er ny dame på hans side. Så om du vil ha dama så vær direkte er mitt beste tips om du ikke vil at hun skal gå videre eller samle på deg. 

Anonymkode: 5560e...50e

Skrevet

Vanskelig å gå detaljert inn i alt, men jeg har gjennom forholdet opplevd en økt usikkerhet fra hennes side, og at hun på mange måter pusher meg til å avslutte det. Forholdet har vært intens og vi har begge to følt på en enorm forelskelse, men det har også vært vanskelig siden hun føler en veldig usikkerhet på om jeg blir. (Jeg har vært åpen om tidligere forhold, og jeg har nok stort sett avsluttet mine forhold, men har et over 20 års forhold/ekteskap med barn bak meg)

Jeg har gått over en grense, og brutt tilliten, og har vært klar på at dette er min feil og at jeg har totalt misforstått. Hun har tidligere sagt at hun håpet at jeg ville rette det opp, noe jeg har bekreftet, men har ikke svart på spørsmålet sist der jeg spør om hva hun vil. Jeg vet hun har litt avklaringer nå i løpet av tre uker, så jeg vil ikke pushe på for å få et svar på om hun vil prøve igjen eller om vi bare må si at det var det, men jeg trenger et svar for å få ryddet litt selv. (om jeg pusher, så får jeg nok beskjed om å gjøre det jeg mener er best, og det er vel strengt tatt et svar om at det er over uten at hun vil ta det ansvaret selv)

Nå er jeg voksen nok til å komme meg videre, og har ikke vært pushy, sender ikke meldinger eller kjærlighetsærkleringer, og vil nok også klare å bare la henne få se på mine stories og være venn på facebook, men merkes også at jeg trenger en avklaring, eller har jeg kanskje fått svaret? Spørsmålet er bare om jeg bare skal lære av det, og la henne følge så lenge hun vil og og eventuelt tar selv kontakt, då det egentleg er mitt eget problem? 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke taklet det, om man fremdeles har følelser så kommer fjerning inn for min del. Se på at den du har følelser for går videre med noen andre mens du er tilskuer går bare utover deg selv. Men du vet best hvor mye takler av å bare se på eller om du skal gå videre. Vanskelig dilemma skjønner det. 

Anonymkode: 5560e...50e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...