Gå til innhold

Fortell, fortell!

Gjest Gjest_Pia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Dere som har giftet dere - lyst til å fortelle om den store dagen? Fra morgen til natt?

Hadde vært kjempegøy å høre!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lurt med ein tråd som dette!! Er flust med referat i dagbøkene, kjekt å få alt samla på ein plass!

Skrevet

Fikk faktisk lyst til å begynne... men vet ikke om jeg egentlig har tid til å fullføre!!!

Våknet faktisk til klokka, ikke så tidlig som jeg kanskje hadde trodd, og ei melding om at jeg måtte se i avisen. Ble litt stressa, hadde nemlig hørt at avisen skulle være med på utdrikningslaget til mannen... Men d var brudepikene som stod på siste side med en plakat om at vi skule gifte oss... (så bare kosli)

Jeg skrev talen på senga.. ja den hadde jeg ikke begynt på engang - men d gikk bra...

Deretter dror jeg hjem for å hente ting og tang (sov hos ei venninne), viste at mannen og forloveren var gått til barbereren. skrev inn talen på data og skrev den ut. Tok en lang god dusj, og koste meg litt for meg selv....

så kom forloveren min. Ho kjørte - d var litt deilig (gravid)- d bar avgårde for å hente to spente og litt nervøse brudepiker... så var det lunsj med 8 gode venninner - utrolig deilig!!! så bar det avgårde til frisøren for meg, brudepiker og forlover. Vi stelte håret, fikk på smike og drakk litt champis (alkoholfri...)

Var veldig deilig å ha med seg jentene til fotografen - tiden gikk fort og en hadde ikke tid til å tenke så masse.. Veldig glad for at de og frisøren tok mange bilder hos frisøren!!!

Kjolene skulle på..... tok nok litt lengre tid enn vi hadde tenkt. vi følte oss fantastiske... HUSK: ta med en stor bag til alt tøyet - ble utolig mange poser med klær og ting og tang.... forloveren min hentet oss etter å ha hentet buketten - noe så fantatisk!!!!

så begynte d å krible i magen - vi kjørte til vielsen. nesten framme ble vi møtt av en gammel merzedes og pappa. jeg og brudepikene satt hos inn, mens pappa gråt en skvett... Forloveren min gikk ned til mannen og plassen for vielsen (vi giftet oss borgerlig ute på en brygge - helt fantastisk!!!)

D ble litt ventetid før folk var klare - når vi kom ut av bilen hørte vi et sukk fra folkemengden - d var fantastisk å bli fulgt op til mannan min av pappa - og brudepikene var fantastiske der de gikk foran og kasta roseblader!!!

(men nå må jeg gi meg - skal få skrevet videre senere - d var utrolig detaljert dette ja...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...