Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med eksen sin fortsatt etter 8 år når er det på tide å sette ned foten ?  Hen møtte meg derfor det ble slutt

Vi bor i min mini leilighet siden hen har stort lån i eksens bolig uten og eie noe 

Anonymkode: fbf68...ec3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det finnes folk som har gjeld. Hva mener du med å sette ned foten? Hvordan går det an å ha gjeld i en bolig man ikke eier?

Schmuhu

Endret av Schmuhu
Skrevet

Hvordan har hen gjeld i bolig uten å eie bolig? Har de gitt bort sin del av den? 

Skrevet

Tipper han fortsatt eier bolig med eksen fordi hun ikke har råd til å kjøpe ham ut?

Det høres veldig kjipt ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Med eksen sin fortsatt etter 8 år når er det på tide å sette ned foten ?  Hen møtte meg derfor det ble slutt

Vi bor i min mini leilighet siden hen har stort lån i eksens bolig uten og eie noe 

Hvorfor gjør han dette med eksen sin? Har de barn sammen? 

Hvorfor selger de ikke huset? 

Anonymkode: a4555...cef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Alt handler om sammenhengen her, som du ikke gir.

Hvorfor er ikke dette ryddet opp i for åtte år siden?

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis han ikke betaler for å bo med deg, så er det opptil deg å kreve betaling for det. Det er helt opp til deg.

Han har gjeld av en grunn. Hva tenker du han skal gjøre? Slutte å betale sin gjeld?

Anonymkode: 699b6...49c

AnonymBruker
Skrevet
Schmuhu skrev (1 time siden):

Det finnes folk som har gjeld. Hva mener du med å sette ned foten? Hvordan går det an å ha gjeld i en bolig man ikke eier?

Schmuhu

Tvangssalg skulle jeg tippe, da ender du opp med tap stortsett. 

Anonymkode: c0c65...117

AnonymBruker
Skrevet

Her gir TS for lite info til å kunne synse.

Eier samboeren til TS deler av en bolig med eksen? Hun skriver at han har «stort lån i eksens bolig uten å eie noe». Man får ikke lån med sikkerhet i bolig uten å ha eierandel i boligen, så enten eier han boligen sammen med eksen eller så er ikke gjelden heftet til eksens bolig. 

Har han barn? Dersom han lar eksen og ungene bo i boligen fram til barna har flyttet ut så er dette temmelig vanlig, spesielt der hvor det har blitt brudd ogs. utro mann…

Anonymkode: d37ef...af3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper forrige bolig ble solgt med tap.

Eksen min hadde også voldsomt stor gjeld fra før. Det smittet over på meg, og hele situasjonen var bare tragisk. Jeg kom meg vekk fra han, og livet ble 100 x bedre. I dag har jeg god økonomi og alt på stell. 

Med andre ord, jeg hadde ikke orket.

Anonymkode: 38b5b...d92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

X'n n må jo kjøpe han ut. Ikke værre en det.

Anonymkode: 95acd...da0

AnonymBruker
Skrevet

Hæ er det mulig? Noe så tafatt? Har han boliglån med eksen etter 8 år? 

Anonymkode: e5104...712

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hen gjorde det slutt med eks pga deg, så tenker jeg at du bare skal svelge denne kamelen. 

Anonymkode: 3a180...662

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

Matas, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...