Gå til innhold

Badeland - maks 3 timer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg vil ikke anbefale deg å dra på noe Badeland ! Du kommer garantert til å komme i krangel med noen etter relativt kort tid 

Anonymkode: b8894...b37

Ok. 

Anonymkode: a6d00...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kjetil E skrev (24 minutter siden):

Har de begynt med sånn på badeland.

Husker fra oppveksten på 80 tallet i Bærum, hvor det var maks 1 times bading i Nadderudhallen. Der var det forskjellige garderober, så måtte man gå inn i den som passet for tiden man var der. Og fikk nøkkel med farget bånd. Og så ble det ropt over høytaleren at nå må de med den fargen på nøkkelbåndet opp av vannet.

Men trodde ikke det var sånn lenger.

Jeg var ikke klar over det, før jeg så det på hjemmesiden nå nettopp. Men står ingenting om hvordan det fungerer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvorfor lurer du egt? Du må da kunne klare å passe på at dere kommer dere opp av vannet når 3 timer er gått?

Anonymkode: c5016...953

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi er på et diskusjonsforum, så du må jammen meg tåle å høre det. Hvis ikke, så lar du faktisk være å publisere et innlegg.

Anonymkode: 080d3...efb

Og da må du tåle at du får beskjed om å forholde deg til spørsmålet i åpningsinnlegget. Det er faktisk unødvendig å gi informasjon om noe det ikke blir bedt om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvorfor lurer du egt? Du må da kunne klare å passe på at dere kommer dere opp av vannet når 3 timer er gått?

Hva får deg til å dro at jeg ikke klarer å passe tiden?! Hvordan skulle jeg ordlagt meg for å unngå at folk skal mistenke meg for å ikke kunne klokka? Hvorfor skal jeg ikke få lov til å være nysgjerrig på hvordan ting fungerer uten at folk skal mistenke meg for det ene og det andre? 

Jeg er en nysgjerrig person. Ganske enkelt. 

Jeg spurte engang hvordan man startet et F16-fly. Er det en nøkkel? Er det en knapp? Jeg fikk ikke ett eneste svar på spørsmålet, bare en lang diskusjon om at jeg måtte legges inn på psykiatrisk fordi jeg vurderte å stjele et jagerfly. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg ba ikke om noe tilleggsinformasjon om vanskelighetsgrad av tidsstyring. Hold deg til det jeg spør om, og kun det. 

Samme gjelder deg. Jeg ba ikke om en forklaring på hvorfor det er en tidsbegrensning på 3 timer. Du bestemmer heller ikke hva som bør holde eller ikke. Hold deg til det jeg spurte om. Kan du ikke svare på det, så lar du vær. Ikke kom. med tilleggsinformasjon når jeg ikke har bedt om det. 

Takk! Du svarer konkret på det jeg spør om. 

Drit og dra, surpomp.

Du spør om hva som skjer hvis dere bader lenger. Da svarer jeg at jeg håper dere blir kastet på huet og ræva ut, på ydmykende vis. Ta hensyn, følg reglene der dere oppholder dere, som normale folk. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Ebbeliten skrev (2 minutter siden):

Drit og dra, surpomp.

Du spør om hva som skjer hvis dere bader lenger. Da svarer jeg at jeg håper dere blir kastet på huet og ræva ut, på ydmykende vis. Ta hensyn, følg reglene der dere oppholder dere, som normale folk. 

Jeg er tydelig, i motsetning til deg. Du svarte absolutt ikke på det jeg spurte om. Du forklarte hvorfor vi ikke skal bade i mer enn 3 timer, ikke hva som skjer om det går over 3 timer. Jeg er rolig og balansert. Det er du som tilter fordi du får tilsnakk for å ikke holde deg til spørsmålet i åpningsinnlegget. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ebbeliten skrev (4 minutter siden):

Drit og dra, surpomp.

Du skal ikke gå inn i tråden der noen spør om råd om sted i Danmark for små barn, og fortelle (forsøple) at de ikke må reise fordi det er for dyrt pga. kursen? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydelig, i motsetning til deg. Du svarte absolutt ikke på det jeg spurte om. Du forklarte hvorfor vi ikke skal bade i mer enn 3 timer, ikke hva som skjer om det går over 3 timer. Jeg er rolig og balansert. Det er du som tilter fordi du får tilsnakk for å ikke holde deg til spørsmålet i åpningsinnlegget. 

🤣

Ok Karen.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du tenkt å bade mer enn 3 timer da? Om ikke, hvorfor så nysgjerrig på akkurat det? Ellers må du bare bli der over da og se hva som skjer. Sikkert forskjellig fra sted til sted.

Anonymkode: eaa6d...ff0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva får deg til å dro at jeg ikke klarer å passe tiden?! Hvordan skulle jeg ordlagt meg for å unngå at folk skal mistenke meg for å ikke kunne klokka? Hvorfor skal jeg ikke få lov til å være nysgjerrig på hvordan ting fungerer uten at folk skal mistenke meg for det ene og det andre? 

Jeg spurte engang hvordan man startet et F16-fly. Er det en nøkkel? Er det en knapp? Jeg fikk ikke ett eneste svar på spørsmålet, bare en lang diskusjon om at jeg måtte legges inn på psykiatrisk fordi jeg vurderte å stjele et jagerfly. 

Nå synes jeg du tar veldig på vei. 🤪

Du kan jo bare spørre på senteret hvordan de passer på dette med badetid da. Det er sikkert forskjellig for hvert senter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få det helt korrekte, konkrete og detaljerte svaret som tydeligvis er det eneste riktige svaret het, må du spørre de som faktisk vet - personalet på det enkelte badeland. Eventuelt får du bevist gå inn for å bryte reglene og se hva som skjer. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du stått opp på feil fot i dag eller? Jøsess meg 😂

Du bestemmer ikke hva andre skal skrive

Du har betalt for 3 timer, da ser du til helvete og kommer opp av vannet innen 3 timer. 

Anonymkode: 85dd0...f88

Dette er et DISKUSJONSFORUM, du har dessverre null mulighet til å diktere hvilke svar du skal få.

Forøvrig er det svært enkelt å følge med på klokka.

Anonymkode: 13076...9f3

Det dere driver med, er avsporing fra trådens tema, som er ulovlig på KG. TS hadde et veldig konkret spm, så når folk ikke evner å svare på spm, og heller vaser om helt andre ting, fortjener de å høre det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ro deg ned nå. Syntes det var rart å lure på. Du får bade over de 3 timene da vet du, så ser du hva som evt skjer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TomBombadil skrev (4 minutter siden):

Det dere driver med, er avsporing fra trådens tema, som er ulovlig på KG. TS hadde et veldig konkret spm, så når folk ikke evner å svare på spm, og heller vaser om helt andre ting, fortjener de å høre det.

Ja, det er greit det du sier, men da må TS opplyse om hva hun egentlig vil og planlegger, og det er å kjøpe billett og bli der så lenge hun ønsker pga det er dyrt.  
Det hun akter å gjøre går utover andre besøkende, og  det er det folk reagerer på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ja, det er greit det du sier, men da må TS opplyse om hva hun egentlig vil og planlegger, og det er å kjøpe billett og bli der så lenge hun ønsker pga det er dyrt.  
Det hun akter å gjøre går utover andre besøkende, og  det er det folk reagerer på 

TS stilte et spm. Har du ikke svar på spørsmålet, så lar du være å svare.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvorfor det? Hvorfor må jeg opplyse hva hensikten min er? Hvorfor kan jeg ikke være nysgjerrig, stille et spørsmål, få svar på det (om noen vet det), uten å slippe å måtte forklare hvorfor jeg lurer på det? Du må gjerne spørre hvorfor jeg lurer på det, og svaret mitt er at jeg er nysgjerrig. 

Og til opplysning. VI har ikke tenkt å være der i 3 timer. Nykomlingen må sove, så vi kan ikke engang være der i 3 timer. Men jeg er helt på ekte nysgjerrig hvordan dette reguleres. Reguleringen er sikkert ulikt fra badeland til badeland - og det er derfor jeg spør om noen har erfaring. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvorfor det? Hvorfor må jeg opplyse hva hensikten min er? Hvorfor kan jeg ikke være nysgjerrig, stille et spørsmål, få svar på det (om noen vet det), uten å slippe å måtte forklare hvorfor jeg lurer på det? Du må gjerne spørre hvorfor jeg lurer på det, og svaret mitt er at jeg er nysgjerrig. 

Og til opplysning. VI har ikke tenkt å være der i 3 timer. Nykomlingen må sove, så vi kan ikke engang være der i 3 timer. Men jeg er helt på ekte nysgjerrig hvordan dette reguleres. Reguleringen er sikkert ulikt fra badeland til badeland - og det er derfor jeg spør om noen har erfaring. 

Men hvorfor svarer du så frekt og surt da hvis du bare er så nysjerrig ?  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

3 timer er vel mere enn nok tid?

Anonymkode: 1b5e6...f30

Vi er ofte 4 timer og mer i badeland i hvert fall.

Anonymkode: 5747d...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...