AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #1 Skrevet 24. juli 2024 Ser at enkelte badeland i Sverige opererer med maks 3 timer bading. Hva skjer om vi bader i 3 timer og 5 minutter eller 3 timer og 15 minutter? Belastes vi da for nye 3 timer? Noen som har erfaring? Anonymkode: a6d00...434
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #2 Skrevet 24. juli 2024 Dere får beskjed om å gå opp. Ofte er det armbånd med fargekoder slik at badevaktene lett kan se hvem som har badet lenge nok. Men det er ikke vanskelig å passe klokka og komme seg opp av vannet når tiden går ut Anonymkode: 9b76b...444 5 3
Ebbeliten Skrevet 24. juli 2024 #3 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ser at enkelte badeland i Sverige opererer med maks 3 timer bading. Hva skjer om vi bader i 3 timer og 5 minutter eller 3 timer og 15 minutter? Belastes vi da for nye 3 timer? Noen som har erfaring? Anonymkode: a6d00...434 Vi opplevde dette for første gang i Norge nå i sommer. Badeland på Hovden. Det er fordi det blir for mange i bassenget, rett og slett. Noen må ut, så andre kan komme inn. Så da bader man ikke lenger enn man skal. 3 timer i basseng bør holde. 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #4 Skrevet 24. juli 2024 Har aldri opplevd at det har skjedd noe som helst om vi har vært over tida på sånne steder. Og vi er veldig ofte på ulike badeland. Anonymkode: 5747d...a45
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #5 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men det er ikke vanskelig å passe klokka og komme seg opp av vannet når tiden går ut Anonymkode: 9b76b...444 Jeg ba ikke om noe tilleggsinformasjon om vanskelighetsgrad av tidsstyring. Hold deg til det jeg spør om, og kun det. Ebbeliten skrev (3 timer siden): Noen må ut, så andre kan komme inn. Så da bader man ikke lenger enn man skal. 3 timer i basseng bør holde. Samme gjelder deg. Jeg ba ikke om en forklaring på hvorfor det er en tidsbegrensning på 3 timer. Du bestemmer heller ikke hva som bør holde eller ikke. Hold deg til det jeg spurte om. Kan du ikke svare på det, så lar du vær. Ikke kom. med tilleggsinformasjon når jeg ikke har bedt om det. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri opplevd at det har skjedd noe som helst om vi har vært over tida på sånne steder. Og vi er veldig ofte på ulike badeland. Anonymkode: 5747d...a45 Takk! Du svarer konkret på det jeg spør om. Anonymkode: a6d00...434 1
Kjetil E Skrevet 24. juli 2024 #6 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser at enkelte badeland i Sverige opererer med maks 3 timer bading. Hva skjer om vi bader i 3 timer og 5 minutter eller 3 timer og 15 minutter? Belastes vi da for nye 3 timer? Noen som har erfaring? Anonymkode: a6d00...434 Har de begynt med sånn på badeland. Husker fra oppveksten på 80 tallet i Bærum, hvor det var maks 1 times bading i Nadderudhallen. Der var det forskjellige garderober, så måtte man gå inn i den som passet for tiden man var der. Og fikk nøkkel med farget bånd. Og så ble det ropt over høytaleren at nå må de med den fargen på nøkkelbåndet opp av vannet. Men trodde ikke det var sånn lenger.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #7 Skrevet 24. juli 2024 3 timer er vel mere enn nok tid? Anonymkode: 1b5e6...f30 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #8 Skrevet 24. juli 2024 Det skjer ingenting. Dere får bare beskjed om å komme opp. Ikke verre enn det. Anonymkode: bed8f...96f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #9 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ba ikke om noe tilleggsinformasjon om vanskelighetsgrad av tidsstyring. Hold deg til det jeg spør om, og kun det. Samme gjelder deg. Jeg ba ikke om en forklaring på hvorfor det er en tidsbegrensning på 3 timer. Du bestemmer heller ikke hva som bør holde eller ikke. Hold deg til det jeg spurte om. Kan du ikke svare på det, så lar du vær. Ikke kom. med tilleggsinformasjon når jeg ikke har bedt om det. Takk! Du svarer konkret på det jeg spør om. Anonymkode: a6d00...434 Har du stått opp på feil fot i dag eller? Jøsess meg 😂 Anonymkode: c5016...953 29 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #10 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ba ikke om noe tilleggsinformasjon om vanskelighetsgrad av tidsstyring. Hold deg til det jeg spør om, og kun det. Samme gjelder deg. Jeg ba ikke om en forklaring på hvorfor det er en tidsbegrensning på 3 timer. Du bestemmer heller ikke hva som bør holde eller ikke. Hold deg til det jeg spurte om. Kan du ikke svare på det, så lar du vær. Ikke kom. med tilleggsinformasjon når jeg ikke har bedt om det. Takk! Du svarer konkret på det jeg spør om. Anonymkode: a6d00...434 Du bestemmer ikke hva andre skal skrive Du har betalt for 3 timer, da ser du til helvete og kommer opp av vannet innen 3 timer. Anonymkode: 85dd0...f88 14 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #11 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg ba ikke om noe tilleggsinformasjon om vanskelighetsgrad av tidsstyring. Hold deg til det jeg spør om, og kun det. Samme gjelder deg. Jeg ba ikke om en forklaring på hvorfor det er en tidsbegrensning på 3 timer. Du bestemmer heller ikke hva som bør holde eller ikke. Hold deg til det jeg spurte om. Kan du ikke svare på det, så lar du vær. Ikke kom. med tilleggsinformasjon når jeg ikke har bedt om det. Takk! Du svarer konkret på det jeg spør om. Anonymkode: a6d00...434 Dette er et DISKUSJONSFORUM, du har dessverre null mulighet til å diktere hvilke svar du skal få. Forøvrig er det svært enkelt å følge med på klokka. Anonymkode: 13076...9f3 6 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #12 Skrevet 24. juli 2024 Handler denne tråden om en vil vite hvor stor sjansen er for konsekvenser når en vil overse regelen om max 3 t ? Regelen er til for andre enn meg ? 😂 Anonymkode: b8894...b37 8 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #13 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ba ikke om noe tilleggsinformasjon om vanskelighetsgrad av tidsstyring. Hold deg til det jeg spør om, og kun det. Samme gjelder deg. Jeg ba ikke om en forklaring på hvorfor det er en tidsbegrensning på 3 timer. Du bestemmer heller ikke hva som bør holde eller ikke. Hold deg til det jeg spurte om. Kan du ikke svare på det, så lar du vær. Ikke kom. med tilleggsinformasjon når jeg ikke har bedt om det. Takk! Du svarer konkret på det jeg spør om. Anonymkode: a6d00...434 Jeg vil ikke anbefale deg å dra på noe Badeland ! Du kommer garantert til å komme i krangel med noen etter relativt kort tid Anonymkode: b8894...b37 7 3
lillevill Skrevet 24. juli 2024 #14 Skrevet 24. juli 2024 Handler vel gjerne om at ikke bassenget skal bli for fullt slik at badevaktene ikke greier å passe godt nok på. Ikke vær en karen når det handler om tryggheten til barna. 😆 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #15 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 3 timer er vel mere enn nok tid? Anonymkode: 1b5e6...f30 Men det er jo ikke det jeg spør om. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du stått opp på feil fot i dag eller? Jøsess meg 😂 Anonymkode: c5016...953 Hvorfor folk ikke kun kan forholde seg spørsmålet, er meg et mysterium. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du bestemmer ikke hva andre skal skrive Du har betalt for 3 timer, da ser du til helvete og kommer opp av vannet innen 3 timer. Anonymkode: 85dd0...f88 Er du 3 år? Jeg spurte ikke om jeg måtte komme meg opp av vannet innen 3 timer. Jeg spurte hva som skjedde om jeg var der over tiden. Forhold deg til deg jeg spør om, så blir tråden ryddigere. Nå handler den om en person (deg) som blir krenket fordi noen (meg) ga deg tilsnakk - noe du ikke tålte. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er et DISKUSJONSFORUM, du har dessverre null mulighet til å diktere hvilke svar du skal få. Forøvrig er det svært enkelt å følge med på klokka. Anonymkode: 13076...9f3 Så diskuter det som det blir spurt om, ikke alt annet. Jeg ber om å få vite hva som skjer om jeg er i bassenget i mer enn 3 timer. Ikke vanskelighetsgrad på å sjekke klokka. Anonymkode: a6d00...434 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #16 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): 3 timer er vel mere enn nok tid? Anonymkode: 1b5e6...f30 Burde vel det, men det er prinsippet i det, det er skikkelig dyrt, de har 3 time rop Leos lekeland og, jeg hadde nok ikke gadd å vær lenger men den tidsbegrensningen er litt ehh Anonymkode: d02f1...0f7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #17 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Handler denne tråden om en vil vite hvor stor sjansen er for konsekvenser når en vil overse regelen om max 3 t ? Regelen er til for andre enn meg ? 😂 Anonymkode: b8894...b37 Er det så vanskelig å vite hva det handler om? Ja, det handler om konsekvens av å være litt for lenge i bassenget. Og det handler ikke om regelen ikke gjelder meg. Folk her inne er så fordømt forhåndsdømmende. Anonymkode: a6d00...434
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #18 Skrevet 24. juli 2024 Evner du å dra i badeland, evner du å overholde en tidsbegrensning. Makan! Anonymkode: 6a380...768 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #19 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg ba ikke om noe tilleggsinformasjon om vanskelighetsgrad av tidsstyring. Hold deg til det jeg spør om, og kun det. Samme gjelder deg. Jeg ba ikke om en forklaring på hvorfor det er en tidsbegrensning på 3 timer. Du bestemmer heller ikke hva som bør holde eller ikke. Hold deg til det jeg spurte om. Kan du ikke svare på det, så lar du vær. Ikke kom. med tilleggsinformasjon når jeg ikke har bedt om det. Takk! Du svarer konkret på det jeg spør om. Anonymkode: a6d00...434 Vi er på et diskusjonsforum, så du må jammen meg tåle å høre det. Hvis ikke, så lar du faktisk være å publisere et innlegg. Anonymkode: 080d3...efb 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #20 Skrevet 24. juli 2024 lillevill skrev (4 minutter siden): Handler vel gjerne om at ikke bassenget skal bli for fullt slik at badevaktene ikke greier å passe godt nok på. Ikke vær en karen når det handler om tryggheten til barna. 😆 Åja, sier du det, Captain Obvious. Men var det, det jeg spurte om i innlegget? Anonymkode: a6d00...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå