Gå til innhold

Badeland - maks 3 timer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at enkelte badeland i Sverige opererer med maks 3 timer bading. Hva skjer om vi bader i 3 timer og 5 minutter eller 3 timer og 15 minutter? Belastes vi da for nye 3 timer? Noen som har erfaring?

Anonymkode: a6d00...434

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere får beskjed om å gå opp. Ofte er det armbånd med fargekoder slik at badevaktene lett kan se hvem som har badet lenge nok. Men det er ikke vanskelig å passe klokka og komme seg opp av vannet når tiden går ut

Anonymkode: 9b76b...444

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ser at enkelte badeland i Sverige opererer med maks 3 timer bading. Hva skjer om vi bader i 3 timer og 5 minutter eller 3 timer og 15 minutter? Belastes vi da for nye 3 timer? Noen som har erfaring?

Vi opplevde dette for første gang i Norge nå i sommer. Badeland på Hovden. Det er fordi det blir for mange i bassenget, rett og slett. Noen må ut, så andre kan komme inn. Så da bader man ikke lenger enn man skal. 3 timer i basseng bør holde. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd at det har skjedd noe som helst om vi har vært over tida på sånne steder. Og vi er veldig ofte på ulike badeland.

Anonymkode: 5747d...a45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men det er ikke vanskelig å passe klokka og komme seg opp av vannet når tiden går ut

Anonymkode: 9b76b...444

Jeg ba ikke om noe tilleggsinformasjon om vanskelighetsgrad av tidsstyring. Hold deg til det jeg spør om, og kun det. 

Ebbeliten skrev (3 timer siden):

Noen må ut, så andre kan komme inn. Så da bader man ikke lenger enn man skal. 3 timer i basseng bør holde. 

Samme gjelder deg. Jeg ba ikke om en forklaring på hvorfor det er en tidsbegrensning på 3 timer. Du bestemmer heller ikke hva som bør holde eller ikke. Hold deg til det jeg spurte om. Kan du ikke svare på det, så lar du vær. Ikke kom. med tilleggsinformasjon når jeg ikke har bedt om det. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har aldri opplevd at det har skjedd noe som helst om vi har vært over tida på sånne steder. Og vi er veldig ofte på ulike badeland.

Anonymkode: 5747d...a45

Takk! Du svarer konkret på det jeg spør om. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har de begynt med sånn på badeland.

Husker fra oppveksten på 80 tallet i Bærum, hvor det var maks 1 times bading i Nadderudhallen. Der var det forskjellige garderober, så måtte man gå inn i den som passet for tiden man var der. Og fikk nøkkel med farget bånd. Og så ble det ropt over høytaleren at nå må de med den fargen på nøkkelbåndet opp av vannet.

Men trodde ikke det var sånn lenger.

AnonymBruker
Skrevet

3 timer er vel mere enn nok tid?

Anonymkode: 1b5e6...f30

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer ingenting. Dere får bare beskjed om å komme opp. Ikke verre enn det. 

Anonymkode: bed8f...96f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg ba ikke om noe tilleggsinformasjon om vanskelighetsgrad av tidsstyring. Hold deg til det jeg spør om, og kun det. 

Samme gjelder deg. Jeg ba ikke om en forklaring på hvorfor det er en tidsbegrensning på 3 timer. Du bestemmer heller ikke hva som bør holde eller ikke. Hold deg til det jeg spurte om. Kan du ikke svare på det, så lar du vær. Ikke kom. med tilleggsinformasjon når jeg ikke har bedt om det. 

Har du stått opp på feil fot i dag eller? Jøsess meg 😂

Anonymkode: c5016...953

• Liker 29
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du bestemmer ikke hva andre skal skrive

Du har betalt for 3 timer, da ser du til helvete og kommer opp av vannet innen 3 timer. 

Anonymkode: 85dd0...f88

• Liker 14
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette er et DISKUSJONSFORUM, du har dessverre null mulighet til å diktere hvilke svar du skal få.

Forøvrig er det svært enkelt å følge med på klokka.

Anonymkode: 13076...9f3

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Handler denne tråden om en vil vite hvor stor sjansen er for konsekvenser når en vil overse regelen om max 3 t ? 
Regelen er til for andre enn meg ? 😂

Anonymkode: b8894...b37

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg vil ikke anbefale deg å dra på noe Badeland ! Du kommer garantert til å komme i krangel med noen etter relativt kort tid 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Handler vel gjerne om at ikke bassenget skal bli for fullt slik at badevaktene ikke greier å passe godt nok på. Ikke vær en karen når det handler om tryggheten til barna. 😆

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men det er jo ikke det jeg spør om.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du stått opp på feil fot i dag eller? Jøsess meg 😂

Anonymkode: c5016...953

Hvorfor folk ikke kun kan forholde seg spørsmålet, er meg et mysterium.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du bestemmer ikke hva andre skal skrive

Du har betalt for 3 timer, da ser du til helvete og kommer opp av vannet innen 3 timer. 

Anonymkode: 85dd0...f88

Er du 3 år?

Jeg spurte ikke om jeg måtte komme meg opp av vannet innen 3 timer. Jeg spurte hva som skjedde om jeg var der over tiden. Forhold deg til deg jeg spør om, så blir tråden ryddigere. Nå handler den om en person (deg) som blir krenket fordi noen (meg) ga deg tilsnakk - noe du ikke tålte. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er et DISKUSJONSFORUM, du har dessverre null mulighet til å diktere hvilke svar du skal få.

Forøvrig er det svært enkelt å følge med på klokka.

Anonymkode: 13076...9f3

Så diskuter det som det blir spurt om, ikke alt annet. Jeg ber om å få vite hva som skjer om jeg er i bassenget i mer enn 3 timer. Ikke vanskelighetsgrad på å sjekke klokka. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Burde vel det, men det er prinsippet i det, det er skikkelig dyrt, de har 3 time rop Leos lekeland og, jeg hadde nok ikke gadd å vær lenger men den tidsbegrensningen er litt ehh

Anonymkode: d02f1...0f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Handler denne tråden om en vil vite hvor stor sjansen er for konsekvenser når en vil overse regelen om max 3 t ? 
Regelen er til for andre enn meg ? 😂

Er det så vanskelig å vite hva det handler om? Ja, det handler om konsekvens av å være litt for lenge i bassenget. Og det handler ikke om regelen ikke gjelder meg.

Folk her inne er så fordømt forhåndsdømmende. 

AnonymBruker
Skrevet

Evner du å dra i badeland, evner du å overholde en tidsbegrensning. Makan! 

Anonymkode: 6a380...768

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vi er på et diskusjonsforum, så du må jammen meg tåle å høre det. Hvis ikke, så lar du faktisk være å publisere et innlegg.

Anonymkode: 080d3...efb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (4 minutter siden):

Handler vel gjerne om at ikke bassenget skal bli for fullt slik at badevaktene ikke greier å passe godt nok på. Ikke vær en karen når det handler om tryggheten til barna. 😆

Åja, sier du det, Captain Obvious. Men var det, det jeg spurte om i innlegget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...