AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #1 Skrevet 24. juli 2024 Er veldig misfornøyd med maling i hele huset. Vi må utbedre arbeidet mye selv, noe som ikke er vanskelig men irriterte da vi har betalt 70 000 for at firmaet skulle gjøre jobben. Har lyst å gi en dårlig vurdering på Mittanbud (hvor vi la ut jobben), men jeg er bekymret for at de kontakter oss og lager kvalme. De var dårlige fra start til slutt, tok ikke beskjeder, snakket plutselig mye dårligere engelsk enn på befaring, var bastante på at ujevnheter/søl/blødning gjennom dårlig/billig tape er å forvente/tydelige striper etter pensel med for mye maling på og slikt. Orker egentlig ikke å ha noe mer med dem å gjøre, men ønsker å advare andre. Noen som har gitt ett firma dårlig vurdering som kan si noe om du ble kontaktet av firma i etterkant? Anonymkode: 54cf8...cfc
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #2 Skrevet 24. juli 2024 Dårlig vurdering kan ikke komme overraskende på dem ettersom jeg regner med at alt du skriver i vurderingen også er kommunisert til firmaet. Så da er det ingen grunn til at de skal kontakte deg igjen. Dere har jo allerede snakket om dette. Anonymkode: 174dd...b81 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #3 Skrevet 24. juli 2024 Jeg har gitt dårlig vurdering der en gang, da kom de og utbedret feilen. Anonymkode: 56e10...e4e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #4 Skrevet 24. juli 2024 Du bør gi de en sjanse til å utbedre før du henger dem ut, deretter kan du gi den vurderingen du mener de fortjener. Du er ikke forpliktet til å ha noe mer med dem å gjøre når arbeidet er avsluttet, ei heller besvare henvendelser, dersom du synes det er ubehagelig. Anonymkode: 0be71...822
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #5 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du bør gi de en sjanse til å utbedre før du henger dem ut, deretter kan du gi den vurderingen du mener de fortjener. Du er ikke forpliktet til å ha noe mer med dem å gjøre når arbeidet er avsluttet, ei heller besvare henvendelser, dersom du synes det er ubehagelig. Anonymkode: 0be71...822 De har fått mange sjanser. Veldig mange. Arbeidet er egentlig ikke formelt avsluttet, men de svarer meg ikke på mail, telefon eller sms, og det er 2 mnd siden siste kontakt nå.. Anonymkode: 54cf8...cfc
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #6 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De har fått mange sjanser. Veldig mange. Arbeidet er egentlig ikke formelt avsluttet, men de svarer meg ikke på mail, telefon eller sms, og det er 2 mnd siden siste kontakt nå.. Anonymkode: 54cf8...cfc Da er det bare å skrive en vurdering. Anonymkode: 0be71...822
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #7 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har gitt ett firma dårlig vurdering som kan si noe om du ble kontaktet av firma i etterkant? Hørte aldri fra de etter den dårlige vurderingen. Men vær så snill, gi den ærlige vurderingen. Om de kontakter dere, bare ignorer de. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De har fått mange sjanser. Veldig mange. Arbeidet er egentlig ikke formelt avsluttet, men de svarer meg ikke på mail, telefon eller sms, og det er 2 mnd siden siste kontakt nå.. Anonymkode: 54cf8...cfc De ønsker jo tydeligvis ikke kontakt, så dere risikerer lite. Anonymkode: d45fe...0e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå