AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Del Skrevet 24. juli Hei Skal bytte ut gammel dørlås med elektronisk. Vil ikke ha Yale doorman da jeg synes den er altfor stor og ikke særlig pen 🥴 Så har landet på denne. Er det noen som har denne og er fornøyd? Hittil har jeg lest bare positive anmeldelser. https://www.elektroimportoren.no/nimly-code-black/5800456/Product.html?utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate&utm_campaign=VelkaShopping.com CSS (NO)&ttClickID=0%3A%3A407924%3A%3A59405.36192d12971f05ccc2827e0f855094154ba29fa3%3A%3A%3A%3A1721799399&Affiliate=TradeTracker Anonymkode: 01b87...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Del Skrevet 24. juli Ingen? Anonymkode: 01b87...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #3 Del Skrevet 24. juli Har Nimly og er fornøyd! Noe spesifikt du lurer på? Anonymkode: 9ca08...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har Nimly og er fornøyd! Noe spesifikt du lurer på? Anonymkode: 9ca08...2f0 Takk. Kan den slås av, altså at du ikke må trykke hver gang du går ut?Vi går mye ut og inn🥴 Og passer den til hvit dør? Jeg synes at hvitt på hvitt blir nesten gjennomsiktig. Ts Anonymkode: 01b87...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Del Skrevet 24. juli Den kan vel slås av, mener det sto det i bruksanvisninga, men vi har aldri gjort det. Går også mye ut og inn men det ble fort en vane så det går raskt å taste koden. Vi har hvit lås på hvit dør, for oss ble det penere enn den sorte. Anonymkode: 9ca08...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Takk. Kan den slås av, altså at du ikke må trykke hver gang du går ut?Vi går mye ut og inn🥴 Og passer den til hvit dør? Jeg synes at hvitt på hvitt blir nesten gjennomsiktig. Ts Anonymkode: 01b87...90e så tydelig som det står på produktdatabladet kan man knapt få det... "velge mellom automatisk låsing eller åpen modus". Eller fra produktbeskrivelsen "Se eller endre låsestatus fra den motoriserte vrideren på innsiden." Anonymkode: 877f7...369 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 24. juli #7 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei Skal bytte ut gammel dørlås med elektronisk. Vil ikke ha Yale doorman da jeg synes den er altfor stor og ikke særlig pen 🥴 Så har landet på denne. Er det noen som har denne og er fornøyd? Hittil har jeg lest bare positive anmeldelser. https://www.elektroimportoren.no/nimly-code-black/5800456/Product.html?utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate&utm_campaign=VelkaShopping.com CSS (NO)&ttClickID=0%3A%3A407924%3A%3A59405.36192d12971f05ccc2827e0f855094154ba29fa3%3A%3A%3A%3A1721799399&Affiliate=TradeTracker Anonymkode: 01b87...90e Jeg har Yale doorman nå, men den tar snart kvelden. Takk for tips, men er den med fingeravtrykk så mye bedre en den du hat linket til tro?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #8 Del Skrevet 25. juli Ingen flere? Anonymkode: 01b87...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #9 Del Skrevet 25. juli Veldig fornøyd. Enkel å installere. Fungerer optimalt. Anonymkode: bcc8f...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #10 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen flere? Anonymkode: 01b87...90e Men du lurer jo ikke på noe om den? Hvor mange anbefalinger trenger du for å bestemme deg? Anonymkode: 9ca08...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #11 Del Skrevet 25. juli Har habo tribe, liker best å ha fingeravtrykk. Men har kode og nøkkel i tilegg i nøden! Anonymkode: ba4a0...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 25. oktober #12 Del Skrevet 25. oktober Hmmmmmm skrev (På 24.7.2024 den 9.59): Jeg har Yale doorman nå, men den tar snart kvelden. Takk for tips, men er den med fingeravtrykk så mye bedre en den du hat linket til tro?! Hvordan vet man at en dørlås tar kvelden på forskudd? Dersom du vet det er noe i veien,som f.eks at dørhåntakene henger,eller at dørlåsen er uresponsiv,så må man jo skru fast festene da,eller sette i nye batterier. Evt resette den. Yale Doorman er så og si lik kvalitet som mange andre,og deler veldig mye like deler. De har jo og revisjoner av merkene sine,så om man har en eldre modell så er det sansynlig at den har enkelte problemer som har blitt utbedret på de nyeste. Dette kan man faktisk få på garantien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #13 Del Skrevet 25. oktober Fant80 skrev (10 minutter siden): Hvordan vet man at en dørlås tar kvelden på forskudd? Dersom du vet det er noe i veien,som f.eks at dørhåntakene henger,eller at dørlåsen er uresponsiv,så må man jo skru fast festene da,eller sette i nye batterier. Evt resette den. Yale Doorman er så og si lik kvalitet som mange andre,og deler veldig mye like deler. De har jo og revisjoner av merkene sine,så om man har en eldre modell så er det sansynlig at den har enkelte problemer som har blitt utbedret på de nyeste. Dette kan man faktisk få på garantien. med yale har jeg inntrykk av at de eldre modellene er de beste. Både vi og flere vi kjenner har hatt mye feil på nyere modeller. De som har eldre har null problem...Vi endte med å gå tilbake til nøkler igjen etter mye tull. Også fryktelig dårlig kundeservice og vanskelig å komme i kontakt med yale. (vår erfaring) Anonymkode: 7b1e2...a11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 25. oktober #14 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): med yale har jeg inntrykk av at de eldre modellene er de beste. Både vi og flere vi kjenner har hatt mye feil på nyere modeller. De som har eldre har null problem...Vi endte med å gå tilbake til nøkler igjen etter mye tull. Også fryktelig dårlig kundeservice og vanskelig å komme i kontakt med yale. (vår erfaring) Anonymkode: 7b1e2...a11 Det høres jo ikke bra ut. Jeg har montert disse både gamle og nyere av samme modell,og har klart sett flere utbedringer på de nyere sån mekanisk sett. Hva de gjør med elektronikken vet jeg ikke,men har jo sett at kretskortet har forandret seg f.eks. Høres i tilfelle ikke bra ut.Det med kundeservicen er jeg kjent med. Men dette er ikke unikt for Yale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 28. oktober #15 Del Skrevet 28. oktober Fant80 skrev (På 25.10.2024 den 13.35): Hvordan vet man at en dørlås tar kvelden på forskudd? Dersom du vet det er noe i veien,som f.eks at dørhåntakene henger,eller at dørlåsen er uresponsiv,så må man jo skru fast festene da,eller sette i nye batterier. Evt resette den. Yale Doorman er så og si lik kvalitet som mange andre,og deler veldig mye like deler. De har jo og revisjoner av merkene sine,så om man har en eldre modell så er det sansynlig at den har enkelte problemer som har blitt utbedret på de nyeste. Dette kan man faktisk få på garantien. Jo det jeg mener med at den tar kvelden er fordi jeg har forlenget levetiden med å bruke reset vær gang jeg skal åpne døren. En dag så plutselig sluttet alle tallene å lyse. Tastaturet døde bare. Så for å få den til å lyse slik at jeg kan taste kode så måtte jeg resette hele tiden. Var redd for at i løpet av vintere så skulle den knappen bli helt utslitt og at jeg må betale i dyre dommer for å få opp døra. Jeg har nå byttet til Heimgard. Så mye bedre dørlås en Yale. Fantastisk produkt til en fantastisk pris😁Nå har jeg nøkkel som sikkerhet i hvertfall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #16 Del Skrevet 29. oktober Hmmmmmm skrev (15 timer siden): Jo det jeg mener med at den tar kvelden er fordi jeg har forlenget levetiden med å bruke reset vær gang jeg skal åpne døren. En dag så plutselig sluttet alle tallene å lyse. Tastaturet døde bare. Så for å få den til å lyse slik at jeg kan taste kode så måtte jeg resette hele tiden. Var redd for at i løpet av vintere så skulle den knappen bli helt utslitt og at jeg må betale i dyre dommer for å få opp døra. Jeg har nå byttet til Heimgard. Så mye bedre dørlås en Yale. Fantastisk produkt til en fantastisk pris😁Nå har jeg nøkkel som sikkerhet i hvertfall Er denne FG godkjent? Anonymkode: 7b1e2...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #17 Del Skrevet 29. oktober Fant80 skrev (På 25.10.2024 den 13.53): Det høres jo ikke bra ut. Jeg har montert disse både gamle og nyere av samme modell,og har klart sett flere utbedringer på de nyere sån mekanisk sett. Hva de gjør med elektronikken vet jeg ikke,men har jo sett at kretskortet har forandret seg f.eks. Høres i tilfelle ikke bra ut.Det med kundeservicen er jeg kjent med. Men dette er ikke unikt for Yale. vi gikk nesten 2 uker uten å få låst døra, mye styr. Ingen å ringe, måtte sende skjema på nett, det tok tid å få svar på. Så ringte de meg opp, da var jeg på jobb, måtte sende video av problemet og igjen vente på svar osv. Ingen som kunne komme til oss for å se på feilen. Til slutt fikk vi godkjent å få nytt produkt eller pengene. Men penger tok tid, så fikk nytt produkt som måtte bestilles til butikk kom etter 2 dager (raskere enn pengene hadde tatt) også solgte jeg heller skiten og kjøpte vanlig lås. Anonymkode: 7b1e2...a11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #18 Del Skrevet 29. oktober de på power der jeg kjøpte var like fortvilt som meg. De kunne ikke gi meg nytt produkt eller penger før yale hadde godkjent. Håpløst... Anonymkode: 7b1e2...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 29. oktober #19 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er denne FG godkjent? Anonymkode: 7b1e2...a11 Ja, det er den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 29. oktober #20 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): vi gikk nesten 2 uker uten å få låst døra, mye styr. Ingen å ringe, måtte sende skjema på nett, det tok tid å få svar på. Så ringte de meg opp, da var jeg på jobb, måtte sende video av problemet og igjen vente på svar osv. Ingen som kunne komme til oss for å se på feilen. Til slutt fikk vi godkjent å få nytt produkt eller pengene. Men penger tok tid, så fikk nytt produkt som måtte bestilles til butikk kom etter 2 dager (raskere enn pengene hadde tatt) også solgte jeg heller skiten og kjøpte vanlig lås. Anonymkode: 7b1e2...a11 Kundesentret til Heimgard er helt fantastisk. De har fått gode kommentar på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå