Gå til innhold

Kjøpt meg womanizer (starlet)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bruker dere denne, bruker du glidemiddel på deg selv og apparatet, kan man bruke uten? Jeg prøvde den på meg selv men kjente knapt nok noe. Skal den plasseres nærme eller et stykka unna klitoris, kjente bare  slags vibrasjoner da jeg prøvde den sist. Hvordan bruker dere denne egentlig ? 

Anonymkode: 180e5...a53

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det skal jo følge med 3 forskjellige størrelser på hettene? Den minste hetten gir mest intens stimuli.
Anbefalt glidemiddel og ikke bruk over 15 minutter, står i instruksjonen. Men naturlig glidemiddel fungerer også.. Men alle vibrasjons sexleketøy kan jo føre til ømhet, som et snev av brannsår. Det er derfor de kommer med anbefalingen👍

Endret av Bamseklemmer
..Litt justeringer bare..
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker både med og uten glid. Må holde den litt utenfor klitorishodet da den eller blir alt for intens. 

Anonymkode: 27348...a8a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan bruker dere denne, bruker du glidemiddel på deg selv og apparatet, kan man bruke uten? Jeg prøvde den på meg selv men kjente knapt nok noe. Skal den plasseres nærme eller et stykka unna klitoris, kjente bare  slags vibrasjoner da jeg prøvde den sist. Hvordan bruker dere denne egentlig ? 

Anonymkode: 180e5...a53

Den skal rett på klitorishodet. Setter du den der skal du nok kjenne at det blir fart på sakene. Om du søker opp "how to use" på en 18+ nettside så kan det faktisk hende du får se video på det også. 

Anonymkode: 57c82...919

AnonymBruker
Skrevet

Får orgasme i løpet av 1-2 minutter. Og mye kraftigere enn ved slikking, fingring og penetrering. Godt jeg er singel og ikke er interessert i noe forhold igjen. For dette gjør en mann overflødig seksuelt. Eneste er at man ikke får nærheten. Men som seksuell nytelse og tilfredsstillelse så overgår den en partner. Sikkert litt som de som runker med hardt grep. Ingen dame som kan gi det samme. Hatt mange gode orgasmer i mitt liv. Men ingen som dette!! 

Anonymkode: 316ee...dcd

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Får orgasme i løpet av 1-2 minutter. Og mye kraftigere enn ved slikking, fingring og penetrering. Godt jeg er singel og ikke er interessert i noe forhold igjen. For dette gjør en mann overflødig seksuelt. Eneste er at man ikke får nærheten. Men som seksuell nytelse og tilfredsstillelse så overgår den en partner. Sikkert litt som de som runker med hardt grep. Ingen dame som kan gi det samme. Hatt mange gode orgasmer i mitt liv. Men ingen som dette!! 

"De som ikke tror at lykken kan kjøpes for penger, eier ikke en womanizer"  bruker jeg å si🤭

Btw.. jeg kjøpte en womanizer til ei jeg kjenner godt i julegave.. hun er i 70 årene.. Hun nevner den "rakkeren" som hun selv kaller den, for hver gang jeg er på besøk hos henne. Den falt tydelig godt i smak og flittig er brukt🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For dette gjør en mann overflødig seksuelt. Eneste er at man ikke får nærheten. Men som seksuell nytelse og tilfredsstillelse så overgår den en partner. 

Inget menneske i verden kan konkurrere mot et godt leketøy, når det kommer til den fysiske nytelsen og intensitet på orgasmer 💃🏼

Anonymkode: e1584...cd2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Inget menneske i verden kan konkurrere mot et godt leketøy, når det kommer til den fysiske nytelsen og intensitet på orgasmer 💃🏼

Anonymkode: e1584...cd2

Kjøpte womanizer til fruens bursdag.
Hun ble faktisk skuffet.
Mye bedre med min tunge, mine fingre og finale med penetrering/ejakulering

AnonymBruker
Skrevet
Surpomp skrev (15 minutter siden):

Kjøpte womanizer til fruens bursdag.
Hun ble faktisk skuffet.
Mye bedre med min tunge, mine fingre og finale med penetrering/ejakulering

Venninnene mine og jeg er ikke enig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...