Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet (endret)
1 hour ago, PistolStar said:

Jeg lurer på om du bare troller nå, TS? Eller hva er greia?

Det fascinerer meg at noen menn skjærer alle kvinner over en kam. Som om vi er en symbiose som har de samme tankene, meningene, og her: smak i menn. Men kvinner er like ulike som menn, og bra er jo det. 

Som mange har prøvd å forklare deg, og som mange kvinner ellers på internett ofte prøver å forklare incels, så handler tiltrekningen til en partner/potensiell partner som regel om mer enn bare utseendet. Det er sammensatt, og det finnes ikke en felles mann alle kvinner vil synes er kjekk. 

Kan også legge til at jeg ser menn hver dag jeg synes er kjekke. Helt vanlige som regel, ikke noen Hollywood-typer. Men det er personligheten/utstrålingen som virkelig løfter noen opp til 10, synes jeg. 

Det første jeg la merke til ved min mann var de snille øynene hans, og da de matchet personligheten var jeg solgt.

Det er ikke noen fasit å finne her inne på KG, ts. Så du får heller bare godta at alle er forskjellige, både menn og kvinner.

Edit: Hadde lyst å legge til at jeg ikke har for vane å gå rundt og rangere utseende på folk på en skala fra 1-10. 

Kvinner er langt mer ulik hverandre enn menn. Snille øyne sier du, hvilken kjendis vil du si han ligner mest på?

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (17 minutter siden):

Kvinner er langt mer ulik hverandre enn menn. Snille øyne sier du, hvilken kjendis vil du si han ligner mest på?

Herregud for et merkelig oppheng du har, vil vite hvilke kjendiser mennene til folk ligner. Hva prøver du å overbevise deg selv om her?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (På 29.7.2024 den 20.11):

-

Endret av PistolStar
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
1 hour ago, PusheenPusheen said:

Herregud for et merkelig oppheng du har, vil vite hvilke kjendiser mennene til folk ligner. Hva prøver du å overbevise deg selv om her?

Om det er noe mer enn de snille øynene. Snakket med en dame som påsto at hun tente på kjemi og personlighet, ikke  brydde seg ett gram om utseende osv, da jeg spurte hvem partneren lignet på svarte svarte hun Mathew Gubler 🤷‍♂️ noe som gjorde henne litt mindre troverdig. Lignende greier i andre forum også.

gubler-matthew-image.jpg

Endret av askjiir
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (10 minutter siden):

Om det er noe mer enn de snille øynene. Snakket med en dame som påsto at hun tente på kjemi og personlighet, ikke  brydde seg ett gram om utseende osv, da jeg spurte hvem partneren lignet på svarte svarte hun Mathew Gubler 🤷‍♂️ noe som gjorde henne litt mindre troverdig. Lignende greier i andre forum også.

gubler-matthew-image.jpg

Ok. Hva er poenget med denne tråden? Hva vil du ha ut av den? At utseende er det eneste som betyr noe? For det er det inntrykket alle svarene dine gir.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (På 29.7.2024 den 21.29):

gubler-matthew-image.jpg

-

Endret av PistolStar
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
19 minutter siden, PistolStar said:

Men hva er poenget? At alle på KG er sammen med menn som ligner på kjendiser? Jeg sliter litt med å forstå hva du prøver å bevise her.

Jeg har heller ikke sagt at utseendet har null å si for meg. Jeg har bare sagt at snille øyne var det jeg la merke til først. Klart det er mer enn snille øyne! Han er morsom, smart, omtenksom, familieorientert, handy, og ja: kjekk! De fleste synes vel at mennene de er gift med er kjekke eller har noe pent ved utseendet sitt. Når man elsker noen så synes man de er pene, vanligvis.

Tendensen er at utseende bagatelliseres når man spør damer om det, hva de sier er en ting og hva de gjør er ofte noe annet. De vil ramse opp alle de flotte kvalitetene til mannen og ofte bare nevne utseende i en bisetning, men hvis du ser et bilde av fyren vil du ofte se at han ligger godt over gjennomsnittet.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (5 minutter siden):

Tendensen er at utseende bagatelliseres når man spør damer om det, hva de sier er en ting og hva de gjør er ofte noe annet. De vil ramse opp alle de flotte kvalitetene til mannen og ofte bare nevne utseende i en bisetning, men hvis du ser et bilde av fyren vil du ofte se at han ligger godt over gjennomsnittet.

Så det du egentlig prøver på, er å "ta" kvinner på noe? Kan det tenkes at mange kjekke menn også har gode kvaliteter, og at det i utgangspunktet var det som gjorde at dama ble interessert i noe mer enn bare noe å hvile øya på?

Endret av PusheenPusheen
Endring til riktig ord
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (På 29.7.2024 den 22.06):

-

Endret av PistolStar
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, PistolStar said:

Jeg skjønner fortsatt ikke poenget. Du mener du vet bedre hva de fleste kvinner tenker og føler? Og at de fleste kvinner tenker likt, selv om du tidligere har uttalt at kvinner er veldig ulike? Så når flere kvinner prøver å forklare at de ikke kjenner seg igjen, så blir du misfornøyd fordi det ikke passer inn i den snevre tankegangen din, og stempler det som løgn?

Denne "forskningen" din farges i stor grad av din egen forutinntatthet. Det er det jo meningsløst å spørre kvinner hva de mener om du ikke har tenkt å høre på det uansett? Du har åpenbart gjort deg opp en mening og vil ikke ta til deg noen annen info. Da får vi heller bare være enige om å være uenige, tenker jeg. 

Okei så klart gjelder det ikke i alle tilfeller, jeg tror ikke alle som gir Chris lav score lyver. Jeg har allerede fått mer perspektiv enn før jeg lagde tråden, men like fullt nevner jeg noen fenomener som går igjen. Jeg lagde en Chris Hemsworth tråd som ikke var en poll (den ble fjernet fordi den var i feil forum) der jeg spurte "er dette en kjekk mann" svært få svarte ja i kommentarene, men i pollen her gir 50% Chris 8 til 10. Da kan jeg stole på den andre 50 prosenten mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PollyP skrev (På 24.7.2024 den 1.51):

Føretrekk sjølv brune auge og svart hår, men verkar som mange likar han her 🤷🏾‍♀️

Samme her. Ser sjelden to ganger på menn med blå øyne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (19 timer siden):

Mange typer menn? Eksemplene dine er utelukkende super modeller 🤷‍♀️

Det var jo for å si noen alle vet hvem er. Det nytter jo ikke å si at jeg syns Per på jobb er pen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Hallepalle2 said:

Det nytter jo ikke å si at jeg syns Per på jobb er pen. 

Nei vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange av mine mannlige bekjentskaper er kjekke, men det er jo mest fordi jeg kjenner dem og synes de har en fin personlighet. Jeg kommer uansett ikke til å hoppe til sengs med noen av dem.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (19 timer siden):

Når spørsmålet er: hva syns du om utseendet til denne mannen, så vil jo svarene dreie seg utelukkende om utseendet. En objektiv pen mann som alle ser er objektivt pen, vil naturligvis få en høy score med det premisset, og du kan få bekreftet incel- tankegangen din om at joda, kvinner går kun etter utseendet. "Jeg laget en poll på Kvinneguiden som avslørte alt"

Er spørsmålet "hvor viktig er utseendet til mannen når du velger en (sex)partner" ville du fått helt andre svar. Marginalt høyere krav til utseende for en ons enn en potensiell barnefar, kanskje. 

De fleste voksne mennekser klarer nemlig både å tenke at enkeltpersoner er eksepsjonelt pene, uten at det nødvendigvis gjør dem til løgnere når de sier at utseende ikke betyr særlig mye for dem personlig.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
askjiir skrev (23 timer siden):

Jeg anbefaler deg å bevege deg ute i den virkelige verden, hvor du fort vil se at den består av helt normale mennesker som er gift med helt normale mennesker 😉

Det er faktisk på HØY tid med MYE frisk luft dersom du oppriktig mener at kvinner stort sett er gift med menn som ser ut som Chris Hemsworth, og at DET er grunnen til at du er enslig 🤣😬

Endret av Rastebenk
  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kræsj Pink skrev (På 26.7.2024 den 16.46):

Stemmen hans og personligheten er det  mest attraktive med Chris Hemsworth. Det at han er kjekk og veltrent i tillegg er en fantastisk bonus. 10/10

Jeg vet ikke så mye om hans personlighet, men ja, stemmen hans er helt 🤤 

Ga ham ti jeg, fordi han er pen og har en fantastisk stemme. Min type mann er mer tynn og goofy som Harry Styles (som også har en flott stemme). Jeg er ikke gjerrig på å dele ut tiere jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/30/2024 at 12:41 AM, Hallepalle2 said:

Det var jo for å si noen alle vet hvem er. Det nytter jo ikke å si at jeg syns Per på jobb er pen. 

Det gir inntrykk av at det ikke er stor variasjon i typen menn når det er elsemplene du kommer med.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/30/2024 at 6:56 PM, Rastebenk said:

Jeg anbefaler deg å bevege deg ute i den virkelige verden, hvor du fort vil se at den består av helt normale mennesker som er gift med helt normale mennesker 😉

Det er faktisk på HØY tid med MYE frisk luft dersom du oppriktig mener at kvinner stort sett er gift med menn som ser ut som Chris Hemsworth, og at DET er grunnen til at du er enslig 🤣😬

Hva er "helt normale"? Jeg ser modell pene menn, som ligger godt over gjennomsnittet bli kallt for "helt vanlige" her inne. Det er kanskje ikke så rart når 47% av brukere sier kun 1-5 % av menn er fysisk attraktive og 80% stemmer mindre enn 20%.

Hva vil jeg si til denne ene prosenten av menn? Jeg vil si du har rett til å være høy på deg selv 👍

Screenshot_20240801_212912_Chrome.jpg

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...