Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
48 minutter siden, Isambard said:

Det som er litt interessant er at kvinner vurderer de aller fleste menn som fysisk uattraktive. Det kom klart frem på en poll på KG. Mange kvinner mener at under 1% av menn er utseendemessig attraktive. Det tror jeg er vanskelig for menn å forstå. I alle fall for meg. 

TS har litt rett.

Den pollen var det jeg som lagde. De fleste svarte 1% 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (På 24.7.2024 den 0.02):

Chris_Hemsworth.png

han får en 6er av meg, ikke helt min type,men en søt fyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Objektivt sett så er han jo kjekk, men han er stikk motsatt av min personlige smak og det jeg tiltrekkes av, så 4 for min del. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Queen19 said:

Objektivt sett så er han jo kjekk, men han er stikk motsatt av min personlige smak og det jeg tiltrekkes av, så 4 for min del. 

Mange sier de foretrekker Tom Hiddleston.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (7 minutter siden):

Av de to, helt klart. For å si det sånn; jeg hadde heller valgt en kvinne enn Chris Hemsworth, og jeg er hetero.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Imsdalen said:

jeg hadde heller valgt en kvinne enn Chris Hemsworth, og jeg er hetero.

Såpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (1 time siden):

Du fortsetter med incel kallenavnene, ikke veldig kreativt. For å svare deg: Incels ser på menn som Hemsworth som den stereotypiske "chad", idealmannen utseendemessig. De hevder at kvinner ikke vil innrømme at de er interessert i slike typer, men her ser vi jo at 10 er det tallet med flest stemmer.

Hva er det du vil bevise? At kvinner tiltrekkes av kjekke menn, på samme måte som at menn tiltrekkes av pene kvinner? Hva i all verden er det som er så banebrytende med det? :klo:

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med ham, men nei... NULL her. 🥱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (17 minutter siden):

Tja, det kan jeg forstå, selvom han heller ikke har det typiske utseende jeg tiltrekkes av, så har han en annen karisma og utstråling som jeg syns er mer sjarmerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (1 minutt siden):

Tja, det kan jeg forstå, selvom han heller ikke har det typiske utseende jeg tiltrekkes av, så har han en annen karisma og utstråling som jeg syns er mer sjarmerende. 

Utstråling og glimt i øyet vinner over klassiske kjekkaser for meg i hvert fall 😍

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
9 minutter siden, Rastebenk said:

Hva er det du vil bevise? At kvinner tiltrekkes av kjekke menn, på samme måte som at menn tiltrekkes av pene kvinner? Hva i all verden er det som er så banebrytende med det? :klo:

At de er tiltrukket av "stereotypiske" kjekke menn. Det er mange kvinner som sier de ikke er det. De kvinnene som er tiltrukket av den typen er sjelden åpne om det på kg. Det er mer effektivt å lage poll.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

At de er tiltrukket av "stereotypiske" kjekke menn. Det er mange kvinner som sier de ikke er det. De kvinnene som er tiltrukket av den typen er sjelden åpne om det på kg. Det er mer effektivt å lage poll.

Noen er selvsagt det. Andre ikke. Smaken er som baken og alt det der. Du vet heller ikke hvor mange av de som har svart faktisk er kvinner.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

At de er tiltrukket av "stereotypiske" kjekke menn. Det er mange kvinner som sier de ikke er det. De som er tiltrukket av den typen er sjelden åpne om det på kg. Det er mer effektivt å lage poll.

Hvorfor er det eventuelt "feil" av kvinner å være tiltrukket av stereotypisk kjekke menn? Det kan da ikke være noe "verre" at menn tiltrekkes av stereotypisk pene kvinner? Hvis du beveger deg ute på gata så vil du uansett se at 99 % er helt normale mennesker som er gift med helt normale mennesker. De mest veltrente og aktive er som regel gift med andre veltrente og aktive mennesker, da de har samme livsstil som f eks involverer kajakk,  terrengsykling og teltturer på sommeren, og alpint og langrenn på vinteren.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)
9 minutter siden, Rastebenk said:

Hvorfor er det eventuelt "feil" av kvinner å være tiltrukket av stereotypisk kjekke menn? Det kan da ikke være noe "verre" at menn tiltrekkes av stereotypisk pene kvinner? Hvis du beveger deg ute på gata så vil du uansett se at 99 % er helt normale mennesker som er gift med helt normale mennesker. De mest veltrente og aktive er som regel gift med andre veltrente og aktive mennesker, da de har samme livsstil som f eks involverer kajakk,  terrengsykling og teltturer på sommeren, og alpint og langrenn på vinteren.

Det er ikke feil, det er at damer ikke er åpne om det. Spør du dem vil de si det de tror du vil høre. Med polls får du de sanne tallene.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Det er ikke feil, det er det at damer ikke er åpne om det. Spør du dem vil de si det de tror du vil høre. Med polls får du de sanne tallene.

Hvorfor tror du det? Tror du virkelig noen bryr seg om hva du vil høre?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo åpenbart en kjekk mann som har stått langt frem i køen når utseende ble delt ut, men hvor tiltrekkende han er varierer litt. På bildet i HI ser han litt slesk ut og jeg ville ha gitt han 6/10. I Ghostbustersfilmen ville jeg ha gitt han 9/10, på grensen til 10/10.

chris-hemsworth-ghostbusters.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
askjiir skrev (11 minutter siden):

Det er ikke feil, det er at damer ikke er åpne om det. Spør du dem vil de si det de tror du vil høre. Med polls får du de sanne tallene.

Damer er ikke åpne om at de tiltrekkes av kjekke menn, på samme måte som at menn tiltrekkes av pene kvinner? Nei vel 😅

Du forstår vel at selv om jeg syns Hemsworth er kjekk, så er jeg i likhet med de aller fleste andre lykkelig gift med en helt vanlig partner?

Eller tror du seriøst at det er det faktum at du ikke ser ut som Hemsworth som er den eneste grunnen til at du ikke får deg dame? 😬

Endret av Rastebenk
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Imsdalen said:

Hvorfor tror du det? Tror du virkelig noen bryr seg om hva du vil høre?

Menn. Når menn spør, ja selvfølgelig bryr mange seg, kanskje ikke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Ikke min kopp te, for å si det slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (20 timer siden):

Han hadde fått bo hos meg om han stod utenfor 🥰 Men gir han en 6'er. Han er jo pen, men ikke sånn gud-jeg- :dåne:pen :fnise:

😂 Enig. Pen, men jeg :dåne:mer av Harry Styles. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...