Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (10 timer siden):

Fordi Hemsworth har et stereotypisk"chad" utseende og fikk mest tiere til tross for det. Incels ser på menn som Hemsworth som ideal mannen utssendemessig.  

Aha. Og som kvinne skulle jeg gjerne ha sett ut som Gisele Bündchen, i likhet med de fleste andre kvinner 🤷‍♀️ Men i motsetning til verdensstjerner som Bündchen og Hemsworth, så er de færreste av oss styrtrike og utstyrt med egen kokk, skjønnhetsklinikk, luksusvilla, kirurg, treningssal og PT.

Det er helt naturlig å til en viss grad tiltrekkes av vakre og mystiske kjendiser, spesielt når man er i tenårene. Det er bare å se på all den hysteriske tenåringsfansen når idolene deres er i nærheten 😊

Men nå er det jo slik at de aller, aller fleste voksne folk er helt normale mennesker som er gift med helt normale mennesker, og som lever helt normale hverdagsliv. Det er bare å se seg rundt. Det handler om modning, realisme og erfaringer man tilegner seg gjennom å leve livet sitt 😊

Endret av Rastebenk
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han får ikke særlig høy score fra meg, jeg synes han har små, plirende øyne.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (På 24.7.2024 den 0.20):

Jeg er for det meste interessert i kvinner, men føler det samme gjelder her...Altså, det er jo ikke stort å utsette på fyren, og det er også problemet. Blir man for perfekt, så er man på en måte blottet for personlighet, og dermed kikker jeg heller på neste person. Litt for "Brad på collegefotballaget". Samme med kvinner. Influencer/modell/sugarbabe-looken tiltaler meg ikke, selv om de objektivt sett sikkert er vakre. 

Så selv om jeg kan se at han er en dritpen fyr, får han ikke mer en 4-5 fra meg.

Helt enig.

Fyren kan jo være en idiot av en drittsekk bak fasaden.
Når det er sagt, har såkalt  «pene» mennesker store fortrinn på de fleste steder i samfunnet.
Risikoen for at disse havner på feil hylle og ødelegger mer enn de bidrar, er derfor stor

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (11 timer siden):

Hei Bobbysocks, 10 er det tallet som fikk flest stemmer. Du må nesten gi et lite poeng til "incelsene" 🤷‍♂️

Klart Chris er pen, hva skal du bruke Intel-forskningen din til? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det er jo ingen tvil om at han er en kjekk mann, men det er jo ikke det samme som å være tiltrekkende. Jeg kan godt gi han 7-8 på utseende, men på tiltrekning får han 0 fra meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (13 timer siden):

Å ja forresten, med den "logikken" er 4 også midt på treet, men noe sier meg du ikke vil være enig i det.

Når det gjelder 1-10 er skalaen min sånn:

1-4: grader av stygg

5-7: grader av nøytral (eller midt på treet om du vil)

8-10: grader av pen

Skal det bli helt nøyaktig fordelt må jo skalaen gå fra 1-9, men ettersom det er flere grader av stygg (etter min mening) enn pen, tenker jeg dette er greit.

Endret av Anhedoni
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anhedoni skrev (19 timer siden):

Det kommer jo helt an på om du skalerer ut i fra median, middelverdi, gjennomsnitt eller noe annet. Men for deg er 7 kjekk, og for meg er det midt på treet. Noe som egentlig er revnende likegyldig ettersom vi sannynligvis ikke opplever utseende likt uansett. Noens 4 er andres 9, og jeg tipper du er en mann (gutt evt.) som synes Chris Hemsworth er den kjekkeste mannen i verden og tror alle andre synes det også.

Det er ingen måte å regne på hvor 7 er midt på en skala fra 1 til 10, men jeg er enig i at 7 i praksis blir sett på som midt på treet når folk vurderer seg selv. Det føles nøkternt for en normalt pen person 

Hvis noen gir seg selv 3 så lurer man på om de har depresjon eller noe. På en fornuftig skala, enten lineær eller normalfordelt, burde er 3 være like vanlig som 8.

Det som er litt interessant er at kvinner vurderer de aller fleste menn som fysisk uattraktive. Det kom klart frem på en poll på KG. Mange kvinner mener at under 1% av menn er utseendemessig attraktive. Det tror jeg er vanskelig for menn å forstå. I alle fall for meg. Jeg synes minst 70% av kvinner er attraktive i større eller mindre grad. Så store forskjeller kan man definitivt ikke forklare med at "kvinner tar vare på seg selv" etc.

TS har litt rett.

Endret av Isambard
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, BobbySocks said:

Klart Chris er pen, hva skal du bruke Intel-forskningen din til? 

Du fortsetter med incel kallenavnene, ikke veldig kreativt. For å svare deg: Incels ser på menn som Hemsworth som den stereotypiske "chad", idealmannen utseendemessig. De hevder at kvinner ikke vil innrømme at de er interessert i slike typer, men her ser vi jo at 10 er det tallet med flest stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anhedoni said:

Når det gjelder 1-10 er skalaen min sånn:

1-4: grader av stygg

5-7: grader av nøytral (eller midt på treet om du vil)

8-10: grader av pen

Skal det bli helt nøyaktig fordelt må jo skalaen gå fra 1-9, men ettersom det er flere grader av stygg (etter min mening) enn pen, tenker jeg dette er greit.

Hvorfor gir du stygg flere grader enn pen? Merkelig bias. Dette blir mer riktig: 1-3 blir grader av stygg, 4-7 (hvis du insisterer) blir grader av nøytral 8-10 blir grader av pen

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (7 minutter siden):

Hvorfor gir du stygg flere grader enn pen? Merkelig bias. Dette blir mer riktig: 1-3 blir grader av stygg, 4-6 blir grader av nøytral 7-10 blir grader av pen

Det skriver hen jo.

Endret av Imsdalen
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Imsdalen said:

Det skriver hen jo.

Nei, hun sa 1-4 grader av "stygg" selv om 4 er rett under 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (8 minutter siden):

Hvorfor gir du stygg flere grader enn pen? Merkelig bias. Dette blir mer riktig: 1-3 blir grader av stygg, 4-6 blir grader av nøytral 7-10 blir grader av pen

Hvorfor synes du det blir mer riktig å gi pen flere grader enn stygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anhedoni said:

Hvorfor synes du det blir mer riktig å gi pen flere grader enn stygg?

Svar på spørsmålet mitt først. Det er tydelig at du har en elitistisk og nedlatende holdning til andre mennesker.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Imsdalen said:

Det skriver hen jo.

Anhedoni er mest sannsynlig kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ænema said:

🤦‍♀️😂🤡

Forklar, ikke bare stå der og flir. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
askjiir skrev (1 minutt siden):

Svar på mitt spørsmål først. Det er tydelig at du har en elitistisk og nedlatende holdning til andre mennesker.

Kan du ikke lese? Det står jo i innlegget du siterte. Fordi jeg mener det finnes flere grader av stygge mennesker enn pene mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anhedoni said:

jeg mener det finnes flere grader av stygge mennesker enn pene mennesker. 

Det sier mye om deg 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Det sier mye om deg 😬

Det var det beste argumentet du klarte å finne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anhedoni said:

Det var det beste argumentet du klarte å finne?

Jeg har prøvd å forklare deg hvordan tall fungerer, men det har ikke trengt inn i hodet ditt. Du har en ovenfra og ned bias det ikke går an å fikse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...