Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

Altså, Chris Hemsworth er eksepsjonelt grisedeilig!Screenshot_20240726_150624_Chrome.jpg

Men det er jo (den 6 år eldre) kona hans også, disse utenomjordiske vakre menneskene finner jo som regel hverandre 😆

Screenshot_20240726_150820_Chrome.jpg

Jeg kunne aldri hatt en mann som Chris Hemsworth, jeg hadde følt meg som en sekk med poteter ved siden av ham 🤣

Endret av Rastebenk
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet (endret)
28 minutter siden, Anhedoni said:

Det utgjør allikevel bare 40% av de som har svart, og det er ikke gitt at alle er kvinner heller. Selv om vi tar med de som har svart 9, er de som ifølge denne tråden som synes han er kjekk (hvis vi definerer kjekk som 8-10) under 50%.

Jeg inkluderer 7, så det blir 60%

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (5 minutter siden):

Jeg inkluderer 7, så det blir 60%

Da tar du hardt i 😅 Hadde du tatt det som er kompliment å bli kalt en 7’er? Det hadde ikke jeg. Men men, den er din tråd så du må jo bare definere og konkludere som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Anhedoni said:

Da tar du hardt i 😅 Hadde du tatt det som er kompliment å bli kalt en 7’er? Det hadde ikke jeg. Men men, den er din tråd så du må jo bare definere og konkludere som du vil.

Makan til arrogant. Litt høy på deg selv hvis du blir fornærmet av 7. Det er mange under 5, som klarer fint å leve med det

Endret av askjiir
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Makan til arrogant. Litt høy på deg selv hvis du blir fornærmet av det.

Ikke fornærmet, men jeg hadde ikke tatt det som et kompliment heller. Bare «rett over middels», som jo er helt greit det. Men ikke noe man snur seg etter liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
On 7/26/2024 at 3:49 PM, Anhedoni said:

Ikke fornærmet, men jeg hadde ikke tatt det som et kompliment heller. Bare «rett over middels», som jo er helt greit det. Men ikke noe man snur seg etter liksom.

Det er vanlig at kvinner gir seg selv høyere score enn de faktisk har, siden de får mannlig oppmerksomhet nesten uansett. Enn mann må være nærmest en tier for å få kvinnelig oppmerksomhe basert på utseende alene.

Endret av askjiir
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanlig at kvinner gir seg selv høyere score enn de faktisk har, siden de får mannlig oppmerksomhet nesten uansett.

Hva har det med saken å gjøre? Og hvor vanlig er det egentlig å gi seg selv score? Det er jo en ufattelig merkelig ting å gjør i så fall, ettersom vurdering av utseende er subjektivt. Som jo denne tråden er et utmerket eksempel på.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anhedoni said:

Hva har det med saken å gjøre? Og hvor vanlig er det egentlig å gi seg selv score? Det er jo en ufattelig merkelig ting å gjør i så fall, ettersom vurdering av utseende er subjektivt. Som jo denne tråden er et utmerket eksempel på.

Du har tydeligvis gitt deg selv høyere score enn 7 siden du blir satt ut av det.  Jeg hadde tatt det å bli kalt en syver som et stort kompliment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis gitt deg selv høyere score enn 7 siden du blir satt ut av det.  Jeg hadde tatt det å bli kalt en syver som et stort kompliment

Jeg blir jo ikke satt ut av det, jeg ser bare ikke på det som et kompliment. Og jeg har da virkelig ikke påstått at jeg gir meg selv høyere score enn 7 heller, for det gjør jeg ikke. Jeg har derimot fått høre at jeg er 7’er, og det stiller jeg meg helt nøytral til. Det er verken en fornærmelse eller et kompliment, det er midt på treet. Helt greit altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (8 minutter siden):

Det er vanlig at kvinner gir seg selv høyere score enn de faktisk har, siden de får mannlig oppmerksomhet nesten uansett. Enn mann må være nærmest en tier for å få kvinnelig oppmerksomhet på utseende alene.

Man blir ikke innbilsk fordi en mann har lyst til å ha sex med en.. menn putter penisen sin i mye rart uten at det nødvendigvis er ett kompliment..

Du bør heller konkludere med at kvinner er ikke så overfladiske når det kommer til utseendet og være ganske fornøyd med at «han var tilgjengelig og villig» ikke er den neste kjæresten din sin smak i menn🤷‍♀️ 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Anhedoni said:

Jeg blir jo ikke satt ut av det, jeg ser bare ikke på det som et kompliment. Og jeg har da virkelig ikke påstått at jeg gir meg selv høyere score enn 7 heller, for det gjør jeg ikke. Jeg har derimot fått høre at jeg er 7’er, og det stiller jeg meg helt nøytral til. Det er verken en fornærmelse eller et kompliment, det er midt på treet. Helt greit altså.

"Midt på treet" er 5. 5 er halveis til 10, ergo er 5 midt på treet, her må vi bruke riktige ord på de gitte tallene.

Endret av askjiir
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trek said:

Man blir ikke innbilsk fordi en mann har lyst til å ha sex med en..

Man blir ikke nødvendigvis innbilsk, men det bidrar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hadde fått bo hos meg om han stod utenfor 🥰 Men gir han en 6'er. Han er jo pen, men ikke sånn gud-jeg- :dåne:pen :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel en 8'er eller 9'er. Klassisk pent utseende. Litt små øyne, hvis jeg skal nevne som som trekker litt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 minutter siden):

"Midt på treet" er 5. 5 er halveis til 10, ergo er 5 midt på treet, her må vi bruke riktige ord på de gitte tallene.

Det kommer jo helt an på om du skalerer ut i fra median, middelverdi, gjennomsnitt eller noe annet. Men for deg er 7 kjekk, og for meg er det midt på treet. Noe som egentlig er revnende likegyldig ettersom vi sannynligvis ikke opplever utseende likt uansett. Noens 4 er andres 9, og jeg tipper du er en mann (gutt evt.) som synes Chris Hemsworth er den kjekkeste mannen i verden og tror alle andre synes det også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Tradegy said:

Han hadde fått bo hos meg om han stod utenfor 🥰 

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Anhedoni said:

Det kommer jo helt an på om du skalerer ut i fra median, middelverdi, gjennomsnitt eller noe annet. Men for deg er 7 kjekk, og for meg er det midt på treet. Noe som egentlig er revnende likegyldig ettersom vi sannynligvis ikke opplever utseende likt uansett. Noens 4 er andres 9, og jeg tipper du er en mann (gutt evt.) som synes Chris Hemsworth er den kjekkeste mannen i verden og tror alle andre synes det også.

Hva du føler er ikke relevant, her må vi bruke matematikk. 5 er midt på treet per definisjon.

Endret av askjiir
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du føler er ikke relevant, her må vi bruke matematikk. 5 er midt på treet per definisjon.

Strøk du i matte?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anhedoni said:

Strøk du i matte?

Nei. Gjorde du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...