Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (På 8.8.2024 den 20.13):

Partner = Det man må ta til takke med.

Deg om det. Jeg velger heller å være singel enn å "ta til takke" med en mann. Det samme gjelder veldig mange kvinner.

askjiir skrev (På 8.8.2024 den 21.25):

Hvorfor gjør dere det i den alderen? Gå etter det beste først og så senke standardene etter at dere brenner dere på disse typene?

I den alderen går alle etter utseende, både jenter og gutter. Det er jo avstandsforelskelsens tidsepoke, og mange er forelsket i artister og skuespillere. Og man kan ikke brenne seg på noen man aldri får.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/9/2024 at 1:49 PM, pøbelsara said:

de aller fleste parene jeg kjenner, er det kvinnen som er den mest attraktive, hvis det er åpenbare forskjeller på det. Så teorien om at kvinner bare vil ha chads, tror jeg ikke på. Jeg tror at de kvinnene som er veldig attraktive, blir kjærester med menn som er omtrent samme sted på en eller annen litt fiktiv (og ganske individuell skala). Men det er masse damer der ute for menn som kan oppføre seg og som spille i sånn ca sin egen liga. 

Men jeg tenker også at menn som raser over at chads får de beste damene, er alt for oppheng i utseende.

Her motsier du deg selv og bekrefter hypotesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Fjugur said:

Du takler ikke trådens utvikling og lager en annen i et underforum du kan være anonym….?

Man må bruke flere inngangsvinkler or å komme nærmere sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 time siden):

Her motsier du deg selv og bekrefter hypotesen.

Hvor da? og hvilken hypotese?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (15 timer siden):

Hvorfor? Forklar.

Fordi man fremdeles er barn og er umoden. Det finnes også teorier om at unge mennesker, spesielt jenter, ofte avstandsforelsker seg i kjendiser eller fremmede fordi det er en trygg måte å utforske forelskelse på.
Du får se om du får noen andre teorier/svar i den andre tråden din.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (6 minutter siden):

Fordi man fremdeles er barn og er umoden. Det finnes også teorier om at unge mennesker, spesielt jenter, ofte avstandsforelsker seg i kjendiser eller fremmede fordi det er en trygg måte å utforske forelskelse på.
Du får se om du får noen andre teorier/svar i den andre tråden din.

Ser ut som han ignorerer alle forklaringer han får, i den også. Skjønner ikke hvorfor han i det hele tatt spør om å få en forklaring. Han bryr seg jo ikke om den uansett.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (2 timer siden):

Ser ut som han ignorerer alle forklaringer han får, i den også. Skjønner ikke hvorfor han i det hele tatt spør om å få en forklaring. Han bryr seg jo ikke om den uansett.

Nei, han er bare her for å mansplaine at alle damer er slemme og dumme som kun velger chads. Selv om mange av oss forklarer at vi ikke er så opptatt av utseendet, men at tiltrekning handler om kjemi, om personlighet, om hvordan man bli møtt, så ønsker han bare å arrestere oss alle i løgn og fortsette å hate damer samtidig som han ikke skjønner hvorfor ingen ligger med ham.

Jeg tenker at hvis man vil ha dame - så bør man like damer, respektere damer og forstå at damer er forskjellige. Hvis man liker og respekterer damer og behandler dem som om de er menensker, vil det antakelig åpenbare seg muligheter til å etablere et forhold til en av dem - en man liker - også.

• Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...