Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Ardwinna said:

Hvordan vet du det?
Du aner jo ikke hvor mange menn som troller her på forumet og utgir seg for å være kvinner. Det finnes også kvinnelige troll som finner mye glede i å svare i hytt og gevær på idiotiske KG-polls. Du aner ikke hvem som står bak de 185 stemmene og hvor mange prosent som er menn.

KG startet som et kvinneforum, men har fått stadig flere mannlige brukere. Siden man kan velge hvilket kjønn man vil oppgi når man melder seg inn, så er det egentlig ingen som aner hvor mange menn som er her inne. Man aner ingenting om brukerne, og det har du jo allerede bevist i denne tråden.

Som jeg sier går resultatene igjen. Faktumet er at kvinner er mer kresne enn menn når det kommer til utseende. En kan kompensere med andre personlige kvaliteter og gjøre seg attraktiv på den måten, men det er ikke spørsmålet i pollen. Den fokuserer utelukkende på fysiske trekk.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (5 minutter siden):

Som jeg sier går resultatene igjen. Faktumet er at kvinner er mer kresne enn menn når det kommer til utseende. En kan kompensere med andre personlige kvaliteter og gjøre seg attraktiv på den måten, men det er ikke spørsmålet i pollen. Den fokuserer utelukkende på fysiske trekk.

Spar meg.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

Ett ord: Tinder.

Jeg er ikke på Tinder og har heller aldri vært der. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, PusheenPusheen said:

Jeg er ikke på Tinder og har heller aldri vært der. 

Okei, men det har 400 millioner andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (8 minutter siden):

Okei, men det har 400 millioner andre.

Er ikke poenget der å matche med andre? Sier du at menn kun går etter profiltekst, mens kvinner ikke gjør det? Poenget med Tinder er å "selge seg selv", og det er en kynisk måte å velge seg ut en god match, og utseende er nok det folk lar veie tyngst uansett profiltekst der inne. At utseende i et sånt konsept liksom skulle bety mer for det ene kjønnet enn det andre, tror jeg ikke på. Jeg kommer på massevis av videoklipp der menn beskriver hva de vil ha i en kvinne. Hun skal være tynn, hun skal ha store daier, veier hun mer enn 60 kg er hun feit og stygg, for ikke å snakke om hvor mye det fokuseres på bodycount. Det har ingenting med utseende å gjøre, men menn har altså ofte skyhøye forventninger til en kvinne. 

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (12 minutter siden):

At du gnager på en useriøs poll på KG med 185 deltakere og fremstiller den som gjeldende statistikk hjelper ikke. Statistikk og forskning fungerer ikke sånn.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, PusheenPusheen said:

Er ikke poenget der å matche med andre? Sier du at menn kun går etter profiltekst, mens kvinner ikke gjør det? Poenget med Tinder er å "selge seg selv", og det er en kynisk måte å velge seg ut en god match, og utseende er nok det folk lar veie tyngst uansett profiltekst der inne. At utseende i et sånt konsept liksom skulle bety mer for det ene kjønnet enn det andre, tror jeg ikke på. Jeg kommer på massevis av videoklipp der menn beskriver hva de vil ha i en kvinne. Hun skal være tynn, hun skal ha store daier, veier hun mer enn 60 kg er hun feit og stygg, for ikke å snakke om hvor mye det fokuseres på bodycount. Det har ingenting med utseende å gjøre, men menn har altså ofte skyhøye forventninger til en kvinne. 

"On average, men swipe right on about 53% of the profiles they encounter, whereas women only swipe right on about 5% of the profiles they encounter. Together, this means that men tend to have a much tougher time on Tinder than women." 

Wikihow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

"On average, men swipe right on about 53% of the profiles they encounter, whereas women only swipe right on about 5% of the profiles they encounter. Together, this means that men tend to have a much tougher time on Tinder than women." 

Wikihow

Ikke glem at kvinner også swiper på menn de tror de kan være trygge med. Det har ingenting med utseende å gjøre, men sikkerhet. Kvinner har jo blitt drept ved å ha swipet feil vei. Man kan se mye i et ansikt selv om det nødvendigvis ikke er sagt så mye. Bilder avslører mye, og tro meg, som kvinne kjennes det godt på kroppen.

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Ardwinna said:

At du gnager på en useriøs poll på KG med 185 deltakere og fremstiller den som gjeldende statistikk hjelper ikke. Statistikk og forskning fungerer ikke sånn.

At du benekter virkeligheten er så som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 minutter siden):

Wikihow

Menn swiper i hytt og gevær for å få sex. Kvinner er ute etter forhold og er dermed med tilbakeholdne med å sveipe. Dette har ikke bare med utseende å gjøre.

At du benekter virkeligheten er så som så.

Jeg benekter din oppfattelse av virkeligheten ja.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Ardwinna said:

Menn swiper i hytt og gevær for å få sex. Kvinner er ute etter forhold og er dermed med tilbakeholdne med å sveipe. Dette har ikke bare med utseende å gjøre.

Jeg benekter din oppfattelse av virkeligheten ja.

Du benekter polls fordi du ikke liker resultatene. Stå i det og aksepter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

Akk... Enda en mann som skal fortelle kvinner hva de egentlig mener...

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, PusheenPusheen said:

Akk... Enda en mann som skal fortelle kvinner hva de egentlig mener...

Hun mener det hun mener, men disse resultatene er ikke oppspinn alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener det hun mener, men disse resultatene er ikke oppspinn alle sammen

Hun har nu vel en mening om resultatene selv om det ikke er oppspinn, og du nekter å ta til deg tilbakemeldingene til kvinnene i tråden fordi mannssjåvinismen din nekter for at det vi mener er reelt, men at vi lyver.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 time siden):

Har du sett menn som er i forhold i det siste?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
askjiir skrev (17 timer siden):

Jeg står fjellstøtt i min mening om at man overhodet ikke kan stole på resultatene av polls gjort på diskusjonsforum. Det er for få deltakere og deltakerne er av ukjent kjønn/legning, kan ha flere brukerkontoer og kan lett trolle og tulle.
Dessuten står jeg veldig støtt i min oppfatning av både egen og andre kvinners (og menns) syn på menn; at hva som er en kjekk mann faktisk varierer etter hvem man spør, og at utseende uansett får mindre betydning når man er på jakt etter en mann man skal leve med i hverdagen. Da er det andre kvaliteter som er minst like viktig om ikke viktigere.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heftig
askjiir skrev (23 timer siden):

Wikihow

Handler mer om at kvinner ikke tiltrekkes utelukkende av utseende og det faktum at vi ikke har en fasit på hvem som er kjekkest slik dere menn har for kvinner. Er hun for eksempel 20 år og slank så syns 90% av alle menn at hun er tiltrekkende, konemateriale og alt det der. Sånn fungerer ikke kvinner for vi vektlegger mer enn bare utseende og alder. De andre 10% er homofile. 

Wikihow kan du putte inn under forhuden. 

Endret av Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Heftig said:

De andre 10% er homofile. 

Wikihow kan du putte inn under forhuden. 

For noe misandri og homofobi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...