Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (7 minutter siden):

Det er du som må akseptere at nesten ingen menn synes Pfeiffer er alminnelig.

Det vet jeg ingenting om, og jeg bryr meg heller ikke om hva andre menn mener om henne. Jeg refererte i hovedsak til din respons her inne.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (31 minutter siden):

Det er du som må akseptere at nesten ingen menn synes Pfeiffer er alminnelig.

Du får lage en tilsvarende tråd om henne da 🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disco skrev (6 timer siden):

Ryan Renolds får 10 fra meg, kjekk, dritbra humor og virker over all sympatisk. 

Der er vi enige! Han er sånn boy-next-door-kjekk. Morsomme menn er sexy.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/3/2024 at 11:59 PM, Ardwinna said:

Der er vi enige! Han er sånn boy-next-door-kjekk. Morsomme menn er sexy.

Han er 47 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (5 timer siden):

Han er 47 år gammel.

Viggo Mortensen er 65 🤷‍♀️Brad Pitt er 60. Og utelukkende basert på utseendet hadde jeg valgt begge de to over Chris Hemsworth.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (1 time siden):

Poenget er..?

Han har ikke noe poeng. Han vil bare dra ut denne tråden i en evighet...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

Han har ikke noe poeng. Han vil bare dra ut denne tråden i en evighet...

:ler2: Absolutt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, MarianneE said:

Poenget er..?

Poenget er hun sier hun er en baby boomer, er ikke 47 år for ung hvis du er over 60?

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (8 minutter siden):

Poenget er hun sier hun er en baby boomer, er ikke 47 år for ung hvis du er over 60?

At du gidder... 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (11 timer siden):

Han er 47 år gammel.

Og så?

askjiir skrev (2 timer siden):

Har jeg sagt at jeg er en baby boomer?

Det jeg leser ut av denne tråden er:

1. Kvinnene som sier de synes Chris Hemworth er 10/10 beviser at kvinner er overfladiske og storforlangende, og at alle kvinner kun vil ha sånne menn

2. Kvinnene som gir Chris Hemworth dårligere score beviser at kvinner lyver eller er storforlangende (plasserer alle menn lavt og ingen høyt nok)

Så konklusjonen din må jo være at kvinner generelt er noe herk. Og ikke minst storforlangende, uansett om de synes Chris Hemworth er kjekk eller ikke.

Endret av Ardwinna
La til noe mer
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Ardwinna said:

Det jeg leser ut av denne tråden er:

1. Kvinnene som sier de synes Chris Hemworth er 10/10 beviser at kvinner er overfladiske og storforlangende, og at alle kvinner kun vil ha sånne menn

2. Kvinnene som gir Chris Hemworth dårligere score beviser at kvinner lyver eller er storforlangende (plasserer alle menn lavt og ingen høyt nok)

Så konklusjonen din må jo være at kvinner generelt er noe herk. Og ikke minst storforlangende, uansett om de synes Chris Hemworth er kjekk eller ikke.

De er jo bra storforlangende.

Screenshot_20240801_212912_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Er du ikke ferdig med å umyndiggjøre kvinners meninger snart? Hva forventer du at folk skal svare på et så isolert, direkte spørsmål MED poll? Den sier jo ingenting om nyansene.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, PusheenPusheen said:

Er du ikke ferdig med å umyndiggjøre kvinners meninger snart? Hva forventer du at folk skal svare på et så isolert, direkte spørsmål MED poll? Den sier jo ingenting om nyansene.

Spør menn å se forskjellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Spør menn å se forskjellen

Hvorfor? Vi alle vet jo at menn og kvinner tenker ulikt. Ja, alle bortsett fra deg tydeligvis, som må gjøre et så stort nummer ut av det, som om det kommer som en overraskelse.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men premisset ditt er jo helt feil TS, hvis du antar at kvinner utelukkende blir sammen med/ligger med menn som er fysisk attraktive. Det er mange andre måter å være attraktiv på enn utseendet skjønner du.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det TS er ute etter, er å få bekreftet at 90% av kvinnene går etter 1% av mennene, og at den ene prosenten er de eneste som får sex, fordi de er fysisk attraktive.

Når folk som TS får påpekt at det beviselig er mindre attraktive menn som også får sex, vil folk som TS si at det skyldes at disse har andre fordeler som er helt umulige å konkurrere med, primært mye penger, eller stor makt. Kvinner er nemlig villig til å ligge med padder, dersom nevnte padde er rik. 

Når folk som TS får påpekt at de aller fleste som har sex, enten de er kvinner eller menn, er helt normalt middels attraktive, knaker narrativet deres litt i sammenføyningene, for det betyr at det tross alt burde være mulig for folk som TS å få sex også - men helst med pene kvinner, for folk som TS går ikke etter stygge damer. Folk som TS trenger å tro at det er de fullstendig urealistiske og urettferdige kriteriene til kvinner som gjør at de aldri får pult (med pene damer) For det kan umulig ha noe med å gjøre at folk som TS ikke skjønner helt grunnleggende vurderinger som ALLE gjør i forhold til om de finner et annet menneske attraktivt. At kvinner vektlegger boevne, ansvarlighet, humor og sjarm tyngre enn det rent fysiske, er helt umulig for folk som TS å tro på.

Folk som TS kommer til å svare på dette innlegget med ett til fem ord, som ikke verken tilføyer informasjon eller bidrar til mer klarhet. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 time siden):

Det er garantert mange som i likhet med meg ikke gidder å svare på sånne polls. Resten av de som svarer er troll og en liten gruppe bitre menn som svarer som om de er kvinner for å prøve å bevise ideene sine.

Men resten av innlegget gadd du ikke svare på. Hvorfor skulle det være et problem at Ryan Reynolds er 47 år? Når har jeg skrevet at jeg er boomer?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ardwinna said:

Det er garantert mange som i likhet med meg ikke gidder å svare på sånne polls. Resten av de som svarer er troll og en liten gruppe bitre menn som svarer som om de er kvinner for å prøve å bevise ideene sine.

Det er få menn på kg, så ikke fei dette under teppet. Om det er noen få prosent mer eller mindre er trenden likevel tydelig. Disse resultatene går igjen.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (5 minutter siden):

Det er få menn på kg, ikke prøv å fei dette under teppet. 

Hvordan vet du det?
Du aner jo ikke hvor mange menn som troller her på forumet og utgir seg for å være kvinner. Det finnes også kvinnelige troll som finner mye glede i å svare i hytt og gevær på idiotiske KG-polls. Du aner ikke hvem som står bak de 185 stemmene og hvor mange prosent som er menn.

KG startet som et kvinneforum, men har fått stadig flere mannlige brukere. Siden man kan velge hvilket kjønn man vil oppgi når man melder seg inn, så er det egentlig ingen som aner hvor mange menn som er her inne. Man aner ingenting om brukerne, og det har du jo allerede bevist i denne tråden.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...