Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, ~ Ada ~ said:

Hva er poenget ditt?

Med tråden eller Michelle Pfeiffer eksempelet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (3 minutter siden):

Med tråden eller Michelle Pfeiffer eksempelet?

Tråden 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 timer siden):

Nei det var ikke poenget.

Hva er greia?  Mener du at damer kun er interessert i å være sammen med pene menn? 10/10 liksom?

Om du løfter blikket når du er ute vil du kjapt se at det ikke stemmer. Det er nok en annen grunn enn at du ikke er modellpen som gjør at du ikke får deg dame. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (12 timer siden):

Hvordan i svingende kunne jeg vært tydeligere? Michelle Pfeiffer er regnet for å være blant de aller peneste damene i verden. Ofte rangert som nummer 1. Baby boomere altså! Skjerp dere.

Hvorfor kjefter du på baby boomere? Det er jo ikke deres feil at du er uklar og at jeg misforstår.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (13 timer siden):

Skjønte du virkelig ikke sarkasmen? Herregud 😠 Jeg gjorde det samme som mange damer gjør med menn for å demonstrere hvor vanvittig det er.

Og ingen reagerte på det da du mente hun var alminnelig. Nettopp fordi folk er forskjellige, og blir tiltrukket av ulike ting. Er det virkelig så ubegripelig for deg at folk har ulik smak?

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Ardwinna said:

Hvorfor kjefter du på baby boomere? Det er jo ikke deres feil at du er uklar og at jeg misforstår.

På hvilket som helst annet forum ville dette blitt forstått uten problem  Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Imsdalen said:

Og ingen reagerte på det da du mente hun var alminnelig. Nettopp fordi folk er forskjellige, og blir tiltrukket av ulike ting. Er det virkelig så ubegripelig for deg at folk har ulik smak?

Dette er det mest utrolige jeg har opplevd på et nett forum og gjør alle argumentene dine i tråden svakere. Tror du virkelig etter alt jeg har sagt, at jeg ville kalt Michelle Pfeiffer alminnelig? Det finnes ingen mann på jorden som ville gjort det, her er radaren deres veldig svak.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Dette er det mest utrolige jeg har opplevd på et nett forum og gjør alle argumentene dine i tråden svakere. Herregud. 

Du får krype tilbake til ekkokammeret ditt da, det er jo helt tydelig at den virkelige verden ikke passer for deg.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Imsdalen said:

Du får krype tilbake til ekkokammeret ditt da, det er jo helt tydelig at den virkelige verden ikke passer for deg.

I den virkelige verden ansees ikke Michelle Pfeiffer som alminnelig av noen mann på jorden

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

I den virkelige verden ansees ikke Michelle Pfeiffer som alminnelig av noen mann på jorden

I den virkelige verden ansees Margot Robbie som "mid" av mange menn.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner fortsatt ikke poenget med tråden. Ja, folk ser at pene folk er pene. Nei, man trenger ikke å ville være kjæreste med eller ligge med noen bare pga utseende. Smaken er som baken - delt, derfor var det ingen her som skjønte "sarkasmen" din da du snakket om Michelle Pfeiffer. Ser du i pollen, har ikke CH fått 100% på øverste score, nettopp fordi folk har ulik smak. Da er det naturlig at folk tenker at også du kan mene hva du vil om andres utseende selv om de selv mener noe annet. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (På 29.7.2024 den 18.10):

Hvis man gir noen en tier vil man sannsynligvis ønske å ha sex med den personen hvis man er singel. 

Først vil jeg si at jeg ikke helt forstår hvorfor jeg leser og svarer i denne tråden.

Jeg er over 50, og ville ikke hatt sex med Chris om jeg var singel nei. Sikkert ikke om jeg var tyve heller.

Jeg ga ham en nier, trodde ikke dette var en sex-tråd så må virkelig unnskylde. Prøvde å være objektiv. Og det der er selvsagt en objektivt kjekk mann. Hender jeg ser estetisk pene mennesker rundt omkring, av begge kjønn og alle aldre men går da ikke rundt og vil ha sex med de fordiom.. må være utrolig slitsomt å gå rundt og ønske å sexe med hver bidige pene person man ser. Forstyrrende i hverdagen.

Endret av Bacteria
Skriveleif
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (På 2.8.2024 den 13.39):

Bra jobb med å finne de bildene så raskt. Har du tilsvarende eksempler med pene folk sammen med mindre pene folk?

Synes du det er revolusjonerende at folk matcher på utseende-skalaen? 
De fleste parforhold består av folk som er sånn ca på samme nivå, det er helt naturlig og egentlig bra også. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Bacteria said:

De fleste parforhold består av folk som er sånn ca på samme nivå, det er helt naturlig og egentlig bra også. 

Det bekrefter det jeg antar og hvorfor tror du det er slik mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (8 minutter siden):

Det bekrefter det jeg antar og hvorfor tror du det er slik mon tro?

Jeg tror det er pragmatiske grunner faktisk. For det første er det et begrenset utvalg veldig pene folk. På samme måte som det er veldig få som er oppriktig stygge. Som jeg har truffet på i alle fall. 
Tror de fleste av oss føler naturlig hvor på skalaen vi er. 

Ser noen navngir en viss komiker her i tråden som eksempel på det siste, synes ikke han er stygg. Ikke pen, men ikke stygg. 
Og som ei over sa, hadde sett ut som en potetsekk sammen med Chris… I can relate. 
Hvis du har en grisepen partner, og ser helt alminnelig ut selv er det duket for masse stress i livet. Det er hvertfall duket for sjalusi, og at folk faktisk prøver seg på partneren din. Husker en gang jeg hadde vært på bytur med en VELDIG pen kollega, og ble oppringt dagen derpå og forsøkt kryssforhørt av en sjalu fyr jeg aldri hadde truffet 😳

En slektning (100 år siden) var mindre pen. Til folks forbauselse var hun gift med en veldig pen mann. Tilfeldigvis var dama også byens kloke kone. Folkesnakket ville ha det til at hun hadde gandet for å få ham på kroken. 
Har heldigvis og dessverre ikke arvet hverken egenskapene eller utseendet etter henne… 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
47 minutter siden, PusheenPusheen said:

derfor var det ingen (tøv) her som skjønte sarkasmen din da du snakket om Michelle Pfeiffer. Ser du i pollen, har ikke CH fått 100% på øverste score, nettopp fordi folk har ulik smak. Da er det naturlig at folk tenker at også du kan mene hva du vil om andres utseende selv om de selv mener noe annet. 

Nei. Menn er langt mer homogene i sine skjønnhets preferanser enn kvinner, dette er jeg overrasket over at du ikke visste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (10 minutter siden):

Nei. Menn er langt mer homogene i sine skjønnhets preferanser enn kvinner, dette er jeg overrasket over at du ikke visste.

Likevel blir du overrasket over at kvinner svarer utifra sine preferanser, og du prøver å vri om på ordene våre slik at de passer inn i ditt narrativ. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bacteria said:

Tror de fleste av oss føler naturlig hvor på skalaen vi er. 

Bra du innrømmer et genetisk hierarki.  Disse forsøkene på å bagatellisere utseende er frustrerende, noen mennesker er rett og slett "bedre" enn andre. Folk vil sjelden si det høyt, de er redd for å fremstå som overfladiske eller usympatiske, men det er jo tydeligvis sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Bra du innrømmer et genetisk hierarki.  Disse forsøkene på å bagatellisere utseende er frustrerende, noen mennesker er rett og slett "bedre" enn andre. Folk vil sjelden si det høyt, de er redd for å fremstå som overfladiske eller usympatiske, men det er jo tydeligvis sannheten.

Har ikke noe med genetisk overlegenhet å gjøre. 
Man kan være mindre pen og veldig robust, lite utsatt for sykdom  fex. 
Og motsatt.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...