Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 7/30/2024 at 5:34 PM, FruJohansen said:

Marginalt høyere krav til utseende for en ons enn en potensiell barnefar, kanskje. .

"Marginalt" 🙄

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Hva er "helt normale"? Jeg ser modell pene menn, som ligger godt over gjennomsnittet bli kallt for "helt vanlige" her inne. Det er kanskje ikke så rart når 47% av brukere sier kun 1-5 % av menn er fysisk attraktive og 80% stemmer mindre enn 20%.

Hva vil jeg si til denne ene prosenten av menn? Jeg vil si du har rett til å være høy på deg selv 👍

Screenshot_20240801_212912_Chrome.jpg

Du ser bare modellpene menn i forhold? I hvilken verden lever du? Jeg googlet kjapt samboerpar og her får du se et knippe av helt normale, fine norske samboer- og ektepar. Dette er helt normale folk som er sammen med helt normale folk - i virkeligheten.

Screenshot_20240801_214254_Chrome.jpg

Screenshot_20240801_214246_Chrome.jpg

Screenshot_20240801_214229_Chrome.jpg

Screenshot_20240801_214059_Chrome.jpg

Screenshot_20240801_213958_Chrome.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rastebenk said:

Du ser bare modellpene menn i forhold? I hvilken verden lever du? Jeg googlet kjapt samboerpar og her får du se et knippe av helt normale, fine norske samboer- og ektepar. Dette er helt normale folk som er sammen med helt normale folk - i virkeligheten.

Okei da har vi samme definisjon på helt normal. Bra.

Endret av askjiir
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (8 timer siden):

Okei da har vi samme definisjon på helt normal. Bra.

Jepp, de aller, aller fleste menn her til lands er helt normale og som du kan se så er de sammen med helt normale kvinner. Jeg gav Hemsworth en tier for sitt utseende, og jeg er selv en helt normal kvinne som er lykkelig gift med en helt normal mann.

Så hva var det du egentlig forsøkte å få frem med denne tråden?

Endret av Rastebenk
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (8 timer siden):

Jepp, de aller, aller fleste menn her til lands er helt normale og som du kan se så er de sammen med helt normale kvinner. Jeg gav Hemsworth en tier for sitt utseende, og jeg er selv en helt normal kvinne som er lykkelig gift med en helt normal mann.

Så hva var det du egentlig forsøkte å få frem med denne tråden?

Vi kan nok slå fast at TS er ekstremt overfladisk og tror at utseende er avgjørende i valg av partner.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, Rastebenk said:

Bra jobb med å finne de bildene så raskt. Har du tilsvarende eksempler med pene folk sammen med mindre pene folk?

Endret av askjiir
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (40 minutter siden):

Bra jobb med å finne de bildene så raskt. Har du tilsvarende eksempler med pene folk sammen med mindre pene folk?

Googlet bare ordet "samboerparet", så dukket Ola og Kari Nordmann i diverse lokalaviser opp. Det er dem det er aller, aller, aller flest av.

Det hjelper ensomme menn veldig lite å trøste seg med at kvinner uansett bare er overfladiske hekser som kun vil ha supertrente og steinrike menn som Chris Hemsworth, for virkeligheten viser jo at en slik påstand er reinspikka bullshit 😉

Endret av Rastebenk
  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Rastebenk said:

Googlet bare ordet "samboerparet", så dukket Ola og Kari Nordmann i diverse lokalaviser opp. Det er dem det er aller, aller, aller flest av.

Det hjelper ensomme menn veldig lite å trøste seg med at kvinner uansett bare er overfladiske hekser som kun vil ha supertrente og steinrike menn som Chris Hemsworth, for virkeligheten viser jo at en slik påstand er reinspikka bullshit 😉

Hadde vært greit med konkrete eksempler på pene folk sammen med mindre pene folk. Det er et stigma mot det. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (På 27.7.2024 den 17.45):

Det er typen kjekk mann jeg snakker om. Det er no no for en del kvinner å si åpent at de digger den typen menn.

Det er stor forskjell på å spørre om Hemsworth, eller hvilken som helst annen kjendisfyr, er kjekk, og å spørre hvilken type menn kvinner vil ha.
Første spørsmål er veldig rett frem og lett å svare ærlig på. Det er et bilde av en kjendis, en fremmed person som har som jobb å se mest mulig kjekk ut. Vi ser kun utseendet og driter i hvordan han er som person. Det andre spørsmålet er vanskeligere å svare på, da det handler om en hel pakke som inneholder både utseende, personlighet, holdninger, interesser og gode/dårlige sider. Her vil nok svarene sprike mer enn om man spør damene om hvor kjekk Chris Hemsworth er på en skala fra 1 til 10.

Jeg er sikker på at det samme gjelder menn når det gjelder pene kjendisdamer vs hva de ser etter i en kvinne de skal leve med.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (På 29.7.2024 den 15.08):

Jeg liker damer med alminnelig utseende, som for eksempel Michelle Pfeiffer da hun var ung.

055baea474968c35f7c215e6e875e956.jpg

Det er nok mange menn (og kvinner) som synes Michelle er alt annet enn bare alminnelig, så her gjør du jo det samme som du irriterer deg over at damene gjør; plasserer pene mennesker unaturlig lavt på utseendeskalaen.
Hvis Michelle er alminnelig, kan du vise bilde av en kvinne du synes er tilnærmet 10/10?

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ardwinna said:

Det er nok mange menn (og kvinner) som synes Michelle er alt annet enn bare alminnelig, så her gjør du jo det samme som du irriterer deg over at damene gjør; plasserer pene mennesker unaturlig lavt på utseendeskalaen.
Hvis Michelle er alminnelig, kan du vise bilde av en kvinne du synes er tilnærmet 10/10?

Skjønte du virkelig ikke sarkasmen? Herregud 😠 Jeg gjorde det samme som mange damer gjør med menn for å demonstrere hvor vanvittig det er.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (40 minutter siden):

Skjønte du virkelig ikke sarkasmen? Herregud 😠 Jeg gjorde det samme som mange damer gjør med menn for å demonstrere hvor vanvittig det er.

Nei, jeg skjønte ikke sarkasmen. Kanskje du burde være mer tydelig på hva du mener.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 10 sider er jeg muligens mer forvirret på siste side enn da jeg begynte å lese. 

Dessuten er Jason Momoa veeeeeldig mye mer kjekkere.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
askjiir skrev (44 minutter siden):

Eller så blir du sur fordi ikke alle her synes CH er 10/10, og da er det ikke sarkasme. Da prøver du på et slags billig poeng.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Ardwinna said:

Nei, jeg skjønte ikke sarkasmen. Kanskje du burde være mer tydelig på hva du mener.

Hvordan i svingende kunne jeg vært tydeligere? Michelle Pfeiffer er regnet for å være blant de aller peneste damene i verden. Ofte rangert som nummer 1. Baby boomere altså! Skjerp dere.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, PusheenPusheen said:

Eller så blir du sur fordi ikke alle her synes CH er 10/10, og da er det ikke sarkasme. Da prøver du på et slags billig poeng.

Nei det var ikke poenget.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...