Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

3 hours ago, Heftig said:

Wikihow kan du putte inn under forhuden. 

Hva i søren skal det bety, for et merkelig ordtak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heftig
askjiir skrev (12 minutter siden):

Hva i søren skal det bety, for et merkelig ordtak.

Betyr akkurat det som står der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Heftig said:

Betyr akkurat det som står der. 

Det gir ingen mening. Forklar siden du er så kjent med det uttrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (16 timer siden):

Det gir ingen mening. Forklar siden du er så kjent med det uttrykket.

Er det deg, K.R.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der har jeg aldri helt skjønt greia med, hvorfor flere mener han er så spesiell. Han er kjekk altså, men det er ikke en jeg hadde snudd meg etter.  Normalt kjekk, ikke noe spes liksom. Vet ikke med skuespillertalentet? Sett lite av hans filmer. Men antar han er ganske flink, for jeg vil ikke si at han er så kjekk at han får roller pga utseende sitt utelukkende. På kvinnesiden synes jeg Margot Robbie er det samme. Ikke noe fantastisk stor skjønnhet som mange mener. Hun skjønner jeg virkelig heller ikke greia med. 

Johnny Depp var fantastisk kjekk i sin glanstid. Kevin Costner. De var utrolig flotte. Føler ikke det er noen skikkelig kjekke blant de yngre. Men det er sikkert fordi jeg har blitt gammel. (38 år) 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Møkkalei said:

Han der har jeg aldri helt skjønt greia med, hvorfor flere mener han er så spesiell. Han er kjekk altså, men det er ikke en jeg hadde snudd meg etter.  Normalt kjekk, ikke noe spes liksom. Vet ikke med skuespillertalentet? Sett lite av hans filmer. Men antar han er ganske flink, for jeg vil ikke si at han er så kjekk at han får roller pga utseende sitt utelukkende. På kvinnesiden synes jeg Margot Robbie er det samme. Ikke noe fantastisk stor skjønnhet som mange mener. Hun skjønner jeg virkelig heller ikke greia med. 

Johnny Depp var fantastisk kjekk i sin glanstid. Kevin Costner. De var utrolig flotte. Føler ikke det er noen skikkelig kjekke blant de yngre. Men det er sikkert fordi jeg har blitt gammel. (38 år) 

38 år er ikke gammelt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Møkkalei said:

Han er kjekk altså, men det er ikke en jeg hadde snudd meg etter.  Normalt kjekk, ikke noe spes liksom.

Nå må du gi deg. Hvem snur du deg etter da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/5/2024 at 8:42 PM, Ardwinna said:

Menn swiper i hytt og gevær for å få sex. Kvinner er ute etter forhold og er dermed med tilbakeholdne med å sveipe. Dette har ikke bare med utseende å gjøre.

Dette blir å generalisere, mange unge kvinner som vil ha mindre forpliktende greier og jo, da spiller utseende en veldig stor rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/6/2024 at 2:46 PM, Ardwinna said:

Dessuten står jeg veldig støtt i min oppfatning av både egen og andre kvinners (og menns) syn på menn; at hva som er en kjekk mann faktisk varierer etter hvem man spør, 

Det varierer ikke så mye som du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (13 minutter siden):

Dette blir å generalisere, mange unge kvinner som vil ha mindre forpliktende greier og jo, da spiller utseende en veldig stor rolle.

Du har allerede generalisert såpass mye i denne tråden, at jeg tror ikke det er så farlig om jeg også generaliserer litt.

askjiir skrev (11 minutter siden):

Det varierer ikke så mye som du tror.

Mener du at du kjenner flere mennesker enn meg og dermed har større grunnlag for å uttale deg?
Jeg ser nå bare hvor stor variasjon det er i vennegjengen min. Ingen av oss har vært interessert i de samme mennene, og spør du hver av oss hva vi liker sånn rent utseendemessig, så får du temmelig ulike svar. F.eks. har jeg ei venninne som elsker menn med lyst hår, mens jeg liker best menn med mørkt hår.
At "alle" jentene går etter de samme guttene/mennene har jeg ikke opplevd siden mellomtrinnet/ungdomsskola.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ardwinna said:

Du har allerede generalisert såpass mye i denne tråden, at jeg tror ikke det er så farlig om jeg også generaliserer litt.

Mener du at du kjenner flere mennesker enn meg og dermed har større grunnlag for å uttale deg?
Jeg ser nå bare hvor stor variasjon det er i vennegjengen min. Ingen av oss har vært interessert i de samme mennene, og spør du hver av oss hva vi liker sånn rent utseendemessig, så får du temmelig ulike svar. F.eks. har jeg ei venninne som elsker menn med lyst hår, mens jeg liker best menn med mørkt hår.
At "alle" jentene går etter de samme guttene/mennene har jeg ikke opplevd siden mellomtrinnet/ungdomsskola.

Lyst hår, mørkt hår, det er svært banale forskjeller. Spør du kvinner på nettet er det ca. 10 kjendis navn/typer som går igjen og igjen. Jeg beklager Atle Antonsen, men ingen sier ditt navn eller noen som ligner på deg for å ta ett eksempel.

Endret av askjiir
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (5 minutter siden):

Lyst hår, mørkt hår, det er svært banale forskjeller. Spør du kvinner på nettet er det ca. 10 kjendis navn/typer som går igjen og igjen. Jeg beklager Atle Antonsen, men ingen sier ditt navn eller noen som ligner på deg for å ta ett eksempel.

Jeg vet om en del kjendismenn som andre kvinner synes er råheite som jeg ikke synes er så heite, og omvendt. Og som sagt, så er det faktisk forskjell på kjendiser man avstandsbeundrer og vanlige menn som man vurderer som partner.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ardwinna said:

Og som sagt, så er det faktisk forskjell på kjendiser man avstandsbeundrer og vanlige menn som man vurderer som partner.

Partner = Det man må ta til takke med.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ardwinna said:

Hvorfor gjør dere det i den alderen? Gå etter det beste først og så senke standardene etter at dere brenner dere på disse typene?

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
askjiir skrev (1 time siden):

Hvorfor gjør dere det i den alderen? Gå etter det beste først og så senke standardene etter at dere brenner dere på disse typene?

Du lurer altså på hvorfor jenter i alderen 10 - 16 år går etter "det beste først" og "senker standarden" etter at "dere brenner dere"? 

Da jeg var 10 år, var jeg forelsket i Jahn Teigen, jeg syns han var den peneste mannen jeg hadde sett. Jeg gråt den dagen jeg fant ut at Alice Cooper var altfor gammel for meg, og at han dessuten var gift allerede. Da var jeg 14. Først i voksen alder forsto jeg hva jeg egentlig følte på, da jeg så Johnny Depp som Edvard Saksehånd. Pussig nok syns jeg  Johnny Depp er like sjarmerende og tiltrekkende i dag (hvis jeg overser hans åpenbare rusproblem), til tross for at utseendet hans har kollapset en smule. 

Som et ledd i forskningen din, kan du spørre kvinner som er gamle nok til å huske karakteren på den nederste bildet, og hva de drømte om da han danset over skjermen. 

Screenshot_20240808_222201_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240808_222246_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240808_222515_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240808_222034_Samsung Internet.jpg

Endret av FruJohansen
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (9 timer siden):

Partner = Det man må ta til takke med.

Man MÅ ikke ta til takke med noe som helst. I disse moderne tider der kvinner har egne penger og ikke er avhengig av en mann for å overleve velger vi parter av lyst, ikke av nødvendighet.

FruJohansen skrev (7 timer siden):

Som et ledd i forskningen din, kan du spørre kvinner som er gamle nok til å huske karakteren på den nederste bildet, og hva de drømte om da han danset over skjermen. 

Ah, rockeulven! Han var jeg passelig forelsket i ja 😅

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NordreSving

Jeg ler så jeg griner av «forskningen» som foregår i denne tråden. 

Basert på en poll om en spesifikk kjendis sitt utseende prøver trådstarter å bruke det til å bekrefte en hypotese om hvorfor mange menn ikke får seg partner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (4 timer siden):

Jeg ler så jeg griner av «forskningen» som foregår i denne tråden. 

Basert på en poll om en spesifikk kjendis sitt utseende prøver trådstarter å bruke det til å bekrefte en hypotese om hvorfor mange menn ikke får seg partner. 

Jeg tror vel at han bruker det for å bekrefte primært hvorfor HAN ikke får seg noe. Men du har rett. Og jeg ler litt, og blir litt redd fordi slik åpenbar nedvurdering av andres meninger og følelser, ikke er bra, og jeg blir litt satt ut av mansplainingen og at ts faktisk mener at han vet hva andre egentlig mener og tenker. 

Min tolkning av tråden og resultatene her, er at trådstarter ikke får seg noe fordi han ikke lytter til andre,  han påstår å vite bedre enn kvinnene her (og sikkert andre steder) hva de EGENTLIG mener, og han er opptatt av å slå seg på brystet og rope "Jeg har rett! Du JUGER!"

Jeg ser et ganske dårlig skult raseri over at ikke kvinner løper ned dørene hans. Det er ganske trist, fordi min erfaring som relativt voksen kvinne, er at kvinner leter etter en rolig, stødig partner, som respekterer henne og hennes meninger - og de aller fleste parene jeg kjenner, er det kvinnen som er den mest attraktive, hvis det er åpenbare forskjeller på det. Så teorien om at kvinner bare vil ha chads, tror jeg ikke på. Jeg tror at de kvinnene som er veldig attraktive, blir kjærester med menn som er omtrent samme sted på en eller annen litt fiktiv (og ganske individuell skala). Men det er masse damer der ute for menn som kan oppføre seg og som spille i sånn ca sin egen liga. 

Men jeg tenker også at menn som raser over at chads får de beste damene, er alt for oppheng i utseende.

Og så er det for søren ingen menneskerett å "få" sex. Sexlyst oppstår i samspill. Kvinneforakt er ekstremt avtennende. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...