Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

kjedelig, generisk "handsome"  på amerikansk måte. Ikke min type i det hele tatt

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (28 minutter siden):

Menn. Når menn spør, ja selvfølgelig bryr mange seg, kanskje ikke du.

Hva er grunnen til at kvinner skulle bry seg om det, tenker du? Hva tjener de på å lyve?

Endret av Imsdalen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
55 minutter siden, Imsdalen said:

Hva er grunnen til at kvinner skulle bry seg om det, tenker du? Hva tjener de på å lyve?

Langt ifra alle lyver, men der det gjelder kan det være mange ting: Prøve å fremstå som "bedre" og mer sofistikerte enn såkalt enkle, utseende fikserte menn, Kanskje synes de synd på fyren og vil muntre han opp, kanskje vil de ikke at han skal bli opprørt  kanskje er det en slags selvbenektelse, dårlige erfaringer fra tenårene da de gikk etter de kjekkeste mennene og brente seg på det. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 timer siden):

Du fortsetter med incel kallenavnene, ikke veldig kreativt. For å svare deg: Incels ser på menn som Hemsworth som den stereotypiske "chad", idealmannen utseendemessig. De hevder at kvinner ikke vil innrømme at de er interessert i slike typer, men her ser vi jo at 10 er det tallet med flest stemmer.

Så da stemmer ikke det incelene sier? Og da har du bevist hva med forskningen den? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
8 minutter siden, BobbySocks said:

Så da stemmer ikke det incelene sier? Og da har du bevist hva med forskningen den? 

Nå har jeg svart deg to ganger og gidder ikke å gjøre det igjen. Lær deg å lese.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg svart deg to ganger og gidder ikke å gjøre det igjen. Lær deg å lese.

Du svarer jo ikke på det jeg spør deg om. Hittil har du jo bare sagt at incel-mennene tar feil. Men for all del, det var kanskje det du ville bevise?

Endret av BobbySocks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, BobbySocks said:

Du svarer jo ikke på det jeg spør deg om. Hittil har du jo bare sagt at incel-mennene tar feil. Men for all del, det var kanskje det du ville bevise?

Pollen viser at langt flere damer rådigger den klassiske "chad" stereotypen enn som er villig til å si det i kommentarfelt på Internett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (5 minutter siden):

Pollen viser at langt flere damer rådigger den klassiske "chad" stereotypen enn som er villig til å si det i kommentarfelt på Internett. 

Jeg forstår fremdeles ikke hva du vil frem til.

Kvinner syns at kjekke menn er kjekke, akkurat som menn syns at pene damer er pene. Himmelen er blå, snøen er hvit, osv. Hva er egentlig poenget ditt?

(Og tro det eller ei; det finnes faktisk 4 milliarder kvinner i verden som IKKE er gift med Hemsworth 🤷‍♀️)

Endret av Rastebenk
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rastebenk said:

Jeg forstår fremdeles ikke hva du vil frem til.

Kvinner syns at kjekke menn er kjekke, akkurat som menn syns at pene damer er pene. Himmelen er blå, snøen er hvit, osv. Hva er egentlig poenget ditt?

(Og tro det eller ei; det finnes faktisk 4 milliarder kvinner i verden som IKKE er gift med Hemsworth 🤷‍♀️)

Det er typen kjekk mann jeg snakker om. Det er no no for en del kvinner å si åpent at de digger den typen menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (13 minutter siden):

Med "rådigger", mener du da de som har svart 10? For det er isåfall svimlende 19%. Ikke er det gitt at alle er kvinner heller.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Imsdalen said:

Med "rådigger", mener du da de som har svart 10? For det er isåfall svimlende 19%. Ikke er det gitt at alle er kvinner heller.

Jeg inkluderer 8 og 9. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (37 minutter siden):

Det er typen kjekk mann jeg snakker om. Det er no no for en del kvinner å si åpent at de digger den typen menn.

Det er jo en god del kvinner som ikke syns at akkurat den typen menn er hyperattraktiv da. Kvinner er jo akkurat like forskjellige som menn. F eks "rottemenn", altså de mer mørke, eklektiske og mystiske, er jo veldig i vinden nå 😁

https://podme.com/no/forklart/2066061

Screenshot_20240727_181955_Chrome.jpg

Screenshot_20240727_182110_Chrome.jpg

Endret av Rastebenk
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
11 minutter siden, Rastebenk said:

Det er jo en god del kvinner som ikke syns at akkurat den typen menn er hyperattraktiv da. Kvinner er jo akkurat like forskjellige som menn. F eks "rottemenn", altså de mer mørke, eklektiske og mystiske, er jo veldig i vinden nå 😁

https://podme.com/no/forklart/2066061

Screenshot_20240727_181955_Chrome.jpg

Screenshot_20240727_182110_Chrome.jpg

Glad for å se Tom Hiddleston der. Han har et mye mer normalt utseende sammenlignet med super modellene Johnny Depp og Timothee Chalamet.

Endret av askjiir
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller hva med han her 😍 Der er vi bortimot 10 for meg i hvertfall.

fotonoticia_20080920132601_690.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (48 minutter siden):

Men så sier de det jo her, så da tar dere jo feil. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
3 hours ago, BobbySocks said:

Men så sier de det jo her, så da tar dere jo feil. :ler: 

Bare et lite fåtall, de fleste kommentarene forsøker å bagatellisere utseendet hans

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

askjiir skrev (Akkurat nå):

Bare et lite fåtall, de fleste kommentarene forsøker å bagatellisere utseende hans

Nå må du bestemme deg. Enten sier forskningen din at damene her inne ga han 10 eller så sier den ikke det. 

Du kan ikke både si at damer sier de ikke liker CH, men her trykker flertallet ti 

og samtidig si at 

bare et fåtall ga han ti. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BobbySocks said:

Nå må du bestemme deg. Enten sier forskningen din at damene her inne ga han 10 eller så sier den ikke det. 

Du kan ikke både si at damer sier de ikke liker CH, men her trykker flertallet ti 

og samtidig si at 

bare et fåtall ga han ti. 

Jeg inkluderer 8 og 9  Halvparten av stemmene er fordelt mellom 8, 9 og 10, mens få kommentarer uttrykker stor begeistring. Det er det man gjør med polls, man får svar fra de som vanligvis ikke skriver noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (50 minutter siden):

Jeg inkluderer 8 og 9  Halvparten av stemmene er fordelt mellom 8, 9 og 10, mens få kommentarer uttrykker stor begeistring. Det er det man gjør med polls, man får svar fra de som vanligvis ikke skriver noe. 

:ler:

Du bruker «forskningen» din på en måte som ville gjort en Trump-tilhenger våt i øyenkroken. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, BobbySocks said:

:ler:

Du bruker «forskningen» din på en måte som ville gjort en Trump-tilhenger våt i øyenkroken. 

Hva er motargumenter ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...