Ingebjørg Skrevet 23. juli 2024 #1 Del Skrevet 23. juli 2024 Jeg skal kjøre Oslo-Kristiansand-Oslo med 4-åringen. Har noen tips til hyggelig rasteplass med lademulighet på veien? Og har noen erfaring med camping i nærheten av Kristiansand? Noe som anbefales/bør unngås?? Vi skal ta én natt i telt etter dyrepark-besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 24. juli 2024 #2 Del Skrevet 24. juli 2024 Hamresanden er jo fin for telting, nærme dyreparken. Er flere OK rasteplasser med lading, men jeg husker dessverre ikke navnet på de. Møtte stoppe på flere av de da vår femåring gikk tom for tålmodighet. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #3 Del Skrevet 25. juli 2024 Brokelandsheia i Gjerstad? Lille dyrehage, «grensehandel» på matbutikken. God lekeplass ved hotellet der tror jeg Anonymkode: b662a...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 25. juli 2024 #4 Del Skrevet 25. juli 2024 Hamresanden eller Skottevik er fint for telting. Hamresanden er like vel, men veldig idyllisk ute i Høvåg da. Roligheden er visst nok alt annet en «rolig», men ikke overnattet der selv. Det er mer nærme sentrum, og blir påstått å ha flere ungdommer. Aner ikke om det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå