AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Har ingen "alvorlige" symptomer som de sier men er utrolig plaget av de symptomene jeg har. Det å være så oppblåst er noe av det verste jeg sliter med. Har og tidvis halsbrann. Fikk sjekket med en gastroskopi for et par år siden og da var det så fint at legen valgte å droppe å ta biopsi for det var visst unødvendig når det så fint ut??? Utrolig kjipt da jeg ikke ønsker å ta denne slangen igjen. Har genet for cøliaki men skulle jo tro jeg raste ned i vekt om jeg hadde det og legen sa jo det så flott ut på innsiden han skulle jo ha sett noe om det var noe der? Har sjekket hos gynekolog om det kunne være noe men der så alt bra ut men de kan ikke garantere at det ikke er endometriose for da må jeg ta kikhull. Mye av symptomene mine har vært sykliske men siste året så har de mer eller mindre vært kroniske. Har mye smerte under menstruasjon og eggløsning. Menssmertene mine er verre enn fødsel for å si det slik. Noen som kan relatere og har funnet ut av hva det var eller hva som hjelper på symptomene. Anonymkode: 5b6d6...15a
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Prøv å kutte ut laktose en måned, se om det hjelper på oppblåstheten i det minste Anonymkode: 6e1f3...5d5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 La meg gjette at ingen av legene du har vært hos har spurt deg om hva du spiser... Anonymkode: b9f0d...532
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #4 Skrevet 24. juli 2024 Du bør henvises til koloskopi for å utelukke noe der. Det kan være at du har matintoleranser, det kan være du har ibs. Kosthold påvirker hormoner og pms, spiser jeg feil, så får jeg kraftig pms. Spiser jeg riktig, er jeg helt fri for pms symptomer. Jeg hadde mye problemer med halsbrann som forsvant med tilskudd av magnesium. Kosthold og visse vitaminer/mineraler er veldig viktig for tarmhelse. Anonymkode: 573ac...b1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå