AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Del Skrevet 23. juli 2024 Jeg får mye vann i føttene etter å ha begynt å gå tur en gang om dagen. Går bare 2-3 km. Hater å gå bare for å gå og å trene generelt. Synes det er det mest kjedeligste i verden. Jeg får ekstremt mye vann i lårene, leggene og anklene. Føttene blir veldig tunge og ømme. Veldig demotiverende. Noen som vet hvor lang tid det tar før det gir seg? Hvis jeg tar en pause fra å gå (er lei, men også fordi vannet er irriterende men ikke bare derfor). Hvor lang tid tar det før vannet/hevelsen forsvinner? Finner bare svar på nett at det er normalt når man begynner å trene. Og det tar en måned før kroppen blir vandt til den nye "rutinen". Men ingenting om hvor lang tid det tar om man slutter med meningsløs trening/gåing. Anonymkode: adc23...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Del Skrevet 23. juli 2024 Dersom du virkelig er så inaktiv at kroppen din reagerer på å gå 2-3 km per dag så burde det virkelig være en oppvekker for deg at du må bevege deg mer. Vann og vektøkning betyr at kroppen din skriker etter aktivitet, men reagerer på denne aktiviteten fordi du har latt den forfalle såpass. Fortsett med å bevege deg, kom over kneika. Gå dobbelt så langt i morgen og dobbelt så langt igjen neste uke. Gir du opp og visner nå så vil de samme skje om du starter igjen. Dette er neppe hard trening. Å gå er det mest skånsomme du kan gjøre. Anonymkode: 7a925...50a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå