Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke være en av de som avsluttet et ekteskap "kun" pga dårlig sex. Så jeg har holdt ut og holdt ut. Hadde det ikke vært for barna, så hadde jeg gått. Men det er så vanskelig når det er barn i bildet. Orker ikke å få det stempelet heller. Å være en sånn som bryter opp en familie fordi sexen er dårlig. Og ja, jeg har prøvd alt. Vi passer ikke sammen seksuelt, men vi passer på alle andre måter. Det er vel derfor jeg også har holdt ut. Men uten god sex i livet, det preger meg mer enn jeg trodde.

Synes det er så vanskelig. Hva gjør man? 

Anonymkode: 84c9b...557

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller kvinne?

Anonymkode: 779f9...e75

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du mann eller kvinne?

Jeg er kvinne. 

AnonymBruker
Skrevet

Har dere snakket om dette? Er han fornøyd med sexlivet?

Anonymkode: eb55b...259

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har dere snakket om dette? Er han fornøyd med sexlivet?

Anonymkode: eb55b...259

Ja, han er fornøyd. Har som sagt prøvd alt. 

AnonymBruker
Skrevet

Og dette merket du ikke før du valgte å få barn og gifte deg?

Anonymkode: 33114...065

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er kvinne. 

Hva spesifikt savner du når det kommer til sex, og hva er det som er dårlig med sexen?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og dette merket du ikke før du valgte å få barn og gifte deg?

Anonymkode: 33114...065

Barnet var uplanlagt og jeg ser i ettertid at vi giftet oss forhastet. Vi gjør alle feil og dette var min.

• Liker 2
  • Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt hva du mener.  Har det 100% på samme måte.  Føles som jeg bare venter til barna blir store og flytter ut.  Men mange år igjen.... 

Anonymkode: 187e8...37a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva spesifikt savner du når det kommer til sex, og hva er det som er dårlig med sexen?

Det er dessverre ikke mulig å skrive det uten å føle at jeg utleverer både han og vårt privatliv.

Det eneste jeg kan si er at de spesifikke problemene ikke kan fikses, noe som påvirker hele sexlivet med både ubehag for meg og store begrensninger i utfoldelse. Vi er rett og slett ikke seksuelt kompatible. Jeg ønsker ikke råd for hvordan vi kan fikse sexlivet det da jeg vet det ikke er fysisk mulig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt hva du mener.  Har det 100% på samme måte.  Føles som jeg bare venter til barna blir store og flytter ut.  Men mange år igjen.... 

Takk for ditt bidrag. Jeg visste at jeg umulig kunne være alene om å være i en situasjon som dette.

Kan jeg spørre, siden du sier at du venter til barna flytter ut. Hvorfor er det bedre da enn nå?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For da slipper de et broken home, flytting osv..    Og hverken jeg eller kona vil ha mulighet til å kjøpe ut den andre og beholde huset alene, så da må de isåfall bytte skolekrets (kun eneboliger i dette området) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sidesprang for barnas skyld, og kanskje hans? Hvis alt annet er topp, hvorfor ikke finne en eller for den saks skyld flere sexpartnere, så slipper det å bli en relasjon som erstatter ham, men du kan få det du mangler?

Anonymkode: cb3f1...9a9

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Samme her, men mine er 17 og 16, nærmer seg heldigvis. For en pinelse det har vært. 

Anonymkode: cb15c...beb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For da slipper de et broken home, flytting osv..    Og hverken jeg eller kona vil ha mulighet til å kjøpe ut den andre og beholde huset alene, så da må de isåfall bytte skolekrets (kun eneboliger i dette området) 

Jeg forstår, høres ut som dere har skolebarn. Våre er fortsatt små. Det høres ut som du og kona er enig om dette? Elsker dere hverandre ellers?

Sidesprang for barnas skyld, og kanskje hans? Hvis alt annet er topp, hvorfor ikke finne en eller for den saks skyld flere sexpartnere, så slipper det å bli en relasjon som erstatter ham, men du kan få det du mangler?

Anonymkode: cb3f1...9a9

Fordi han nekter. Da vil han heller skilles. Ergo brytes familien opp pga meg og barna mine blir skilsmissebarn pga mitt sexbehov. Tenk å leve med noe sånt? Så Det er veldig vanskelig.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg forstår, høres ut som dere har skolebarn. Våre er fortsatt små. Det høres ut som du og kona er enig om dette? Elsker dere hverandre ellers?

Fordi han nekter. Da vil han heller skilles. Ergo brytes familien opp pga meg og barna mine blir skilsmissebarn pga mitt sexbehov. Tenk å leve med noe sånt? Så Det er veldig vanskelig.

Ikke snakk ned dine egne behov! At dere har et dårlig sexliv er ikke din skyld alene, og det handler aldri bare om sex. Det er ikke noe sånt at man er perfekte på alle andre måter om det intime ikke funker, da funker faktisk ikke noe av forholdet.
Jeg har gått på grunn av ligennde grunner selv. Mangel på virkelig intimitet, da snakker jeg om både åpne, nære følelsesmessige samtaler og god, emosjonell og het sex. Dette henger sammen. Ikke fortell deg selv at du vil gå kun pga "dårlig sex" det er et tegn, ikke hele problemet. Dere mangler åpenbart noe sentralt i forholdet deres.
Du legger for mye vekt på alle andres behov rundt deg, bruk god tid på å se hva du selv savner, det er garantert mer enn "kun sex". Du har all rett til å gå.

Anonymkode: 69c4e...4ad

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hun er i total fornektelse at det er noe problem, selv om det er år siden vi så mye som sov i samme seng. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du mann eller kvinne?

ganske innlysende kvinne

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det er dessverre ikke mulig å skrive det uten å føle at jeg utleverer både han og vårt privatliv.

Det eneste jeg kan si er at de spesifikke problemene ikke kan fikses, noe som påvirker hele sexlivet med både ubehag for meg og store begrensninger i utfoldelse. Vi er rett og slett ikke seksuelt kompatible. Jeg ønsker ikke råd for hvordan vi kan fikse sexlivet det da jeg vet det ikke er fysisk mulig.

Men du kan vel si om der handler om hyppighet / behov for sex, eller andre ting? Om dere fortsatt har sex / du har pliktsex, må du slutte er første råd. Det fører bare til forakt og vemmelse. 

Er i litt lik situasjon, dvs vi er nok kompatible og det kunne vært bra  men forholdet har andre problemer som gjør at jeg har mistet lysten og kjærligheten for ham. Barn i barneskolen, vurderer å gå nå før de begynner ungdomsskolen - føler det blir verre for dem om det skjer i tenårene. Men vi fungerer stort sett bra som foreldre, dog er det ikke bra for barna å få med seg krangler og manglende kjærlighet.

Anonymkode: 6cc72...a5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få deg en mann på si. Det kommer til å gi deg nytt liv, ny gnist.

Moral til side, så er det risikabelt da... alt det "praktiske" rundt utroskap er veldig lett å holde skjult, men den gnisten og gløden er ikke det. Med mindre du har en veldig uoppmerksom mann. 

Og så kan man gå i fella og falle for den som gir deg tilbake livsgnisten og begjæret. Så du åpner fort døren til å rive opp dette ekteskapet og sette deg selv i et vondt dilemma.

Men du lever bare en gang........  livet er for kort til å ha dårlig sex.

Anonymkode: e39d0...07a

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...