AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Hei. Mannen min og jeg ønsker å gå i parterapi. Er det noen som har tips til gode terapeuter i Tromdheim? Gjerne psykolog, men er åpen for annet også.. Takker for alle tips 😊 Anonymkode: d7d9e...281
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Har ingen konkrete tips, men om dere har barn, burde dere gå til familieværnkontoret. Det er til og med gratis ... De hjalp oss, og vi oppsøkte hjelp i tide. Anonymkode: 6a72d...7ff
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 Det er sikkert mange, men jeg vet at Bente Müller også er tilknyttet Spiren fertilitetsklinikk, og det tar jeg som et kvalitetsstempel. Ser det som en fordel med noen som også er sexolog, og ikke er redd for å komme inn på de vanskelige temaene. Vi gikk til fvk, og de var helt tannløse, selv om de hjalp oss å avslutte forholdet. Anonymkode: 01815...fb3
Trondheimsdame Skrevet 26. juli 2024 #4 Skrevet 26. juli 2024 (endret) Har også erfaring med at fvk kan være "tannløse".. Endret 26. juli 2024 av Trondheimsdame
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Skrevet 26. juli 2024 Samme erfaring med fvk som de over dessverre. Passiv terapeut som i den grad vedkommende utfordret oss på noe virket å ta mannens side. Anonymkode: 5ea30...3b6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #6 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme erfaring med fvk som de over dessverre. Passiv terapeut som i den grad vedkommende utfordret oss på noe virket å ta mannens side. Anonymkode: 5ea30...3b6 Hvordan taklet du det? Var din intensjon å komme dit å få støtte for ditt syn? Anonymkode: e8c1f...6ed
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 22.27): Hei. Mannen min og jeg ønsker å gå i parterapi. Er det noen som har tips til gode terapeuter i Tromdheim? Gjerne psykolog, men er åpen for annet også.. Takker for alle tips 😊 Anonymkode: d7d9e...281 Det er viktig at du kommer til enhver terapeut med åpent sinn, noen personer går til parterapi for å få få noen til å lytte til hvor fæl partneren er eller som en triks for å få partner til å endre seg. Det er kun du som kan endre noe, du kan ikke endre partneren din. Anonymkode: e8c1f...6ed
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #8 Skrevet 27. juli 2024 Håper dere kommer dere i parterapi og får hjelp! ❤️ husk at parterapi i seg selv ikke redder parforholdet, men gir dere verktøyene dete trenger. Dere må ha vilje til å jobbe og redde. Håper dere får til nettopp det ❤️ lykke til! Anonymkode: 934cf...2a3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #9 Skrevet 27. juli 2024 Vi kontaktet familievernkontoret i Trondheim. Fikk veldig god hjelp der. Møtte der ei som så oss begge to. Og viste med en gang hvordan hun skulle gå fram for å hjelpe oss. Er evig takknemlig til henne. Vi ble med på forskningsprosjekt gjennom dem også. Så var godt å få høre hvordan de andre terapeutene så oss å. Anonymkode: 59f15...c7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå