Gå til innhold

Noen som har handlet fra pinkorblue?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte noe nettopp og krysset av for "hentested", men så ser jeg på ordrebekreftelsen at det bare står hentested og ikke hvilket hentested det er snakk om. Er det noen som har bestilt fra denne nettsiden som kan fortelle om det er hentested nær meg eller om det er snakk om et eller annet lager en eller annen plass i Norge? :vetikke:

Anonymkode: 9b6d7...bbc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg bestilte noe nettopp og krysset av for "hentested", men så ser jeg på ordrebekreftelsen at det bare står hentested og ikke hvilket hentested det er snakk om. Er det noen som har bestilt fra denne nettsiden som kan fortelle om det er hentested nær meg eller om det er snakk om et eller annet lager en eller annen plass i Norge? :vetikke:

Har bestilt to ganger, og fikk til nærmeste post i butikk. Tok litt tid, uten at jeg husker nøyaktig. Var små ting, som kom i digre esker. 

Anonymkode: d6257...5fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt derfra et par ganger. Pakken kom da til nærmeste hentested/post i butikk. Hvis det ikke står noe annet, så tar de nok utgangspunkt i adressen din og leverer til nærmeste hentested fra den adressen. 

Anonymkode: 80b14...c43

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Ble litt stressa. Takk for svar :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...