Gå til innhold

Til salgs i forhold til gis bort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere hvis en ting på salgsgruppe på FB eller på Finn gis bort i forhold til at en tilsvarende til er til salgs? Tenker dere at det er noe som ikke er helt i orden med den tingen som gis bort? Er det mer tillitsvekkende om tingen selges enn at den gid bort? 

Grunnen til at jeg spør er at det virker litt sånn av og til at det er lettere å få solgt ting enn å gi den bort. Har sett litt på tilsvarende ting som jeg gir bort og andre selger, deres ting går først. 

Anonymkode: 7b1aa...4cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fulgt med på Finn i det siste på grunn av eget møbelkjøp og ser at folk er ulike. Akkurat det samme møbelet jeg kjøpte til 2500- ligger ute til en pris på rundt 15000, jeg må ærlig talt si at det tror jeg ikke de får. 

Ser og at et annet møbel ligger ute til 900, dette er da et møbel jeg vet selges hos Skeidar til 12000 kroner pr i dag. Så noen vet ikke helt hva det selger er verdt og andre priser seg for høyt.

Jeg ser og at folk legger ut noe til en gitt pris, og så daler den etter hvert som de ser at det er liten respons.

Anonymkode: ca159...f68

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tenker dere hvis en ting på salgsgruppe på FB eller på Finn gis bort i forhold til at en tilsvarende til er til salgs? Tenker dere at det er noe som ikke er helt i orden med den tingen som gis bort? Er det mer tillitsvekkende om tingen selges enn at den gid bort? 

Grunnen til at jeg spør er at det virker litt sånn av og til at det er lettere å få solgt ting enn å gi den bort. Har sett litt på tilsvarende ting som jeg gir bort og andre selger, deres ting går først. 

Anonymkode: 7b1aa...4cd

Helt avhengig av tingens verdi. Skal noe bort raskt, det er vanskelig å oppbevare og å få noe særlig for tingen, så er gisbort ok og forståelig. 
Men jeg forventer at folk er like ærlige p tilstanden til tingenenuansett hvordan de kvitter seg med tingen. Det er jeg nøye på selv og. 

Anonymkode: d0f0a...a4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...