Gå til innhold

brazilian wax

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

vet at det har vært etterlyst i flere tråder tidligere, både her og under seksualitet, hvorvidt det er noen i oslo som utfører såkalt brazilian wax - og det fant jeg ut i dag at det er! var til vanlig bikinovoks i dag og spurte mens vi holdt på om hun visste om noen som utførte brazilian, og det viste seg at det faktisk var to stk ved den salongen som gjorde det. hadde ikke mot til å hoppe på det sånn helt på sparket, men neste gang...

:sjokk: :o :sjokk: :o :sjokk:

(tror jeg!!! :lol: )

hvor jeg var? allès beauty clinic midt på karl johan

(hvis moderator anser dette som reklame og sletter, så får dere heller sende meg en pm for å få navnet på salongen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille meg2

Er ikke helt inne i dette jeg. Brazilian wax, er det slik som ble vist i en dokumentar på tv norge - der de dekket alle hårene på underlivet med voks, og rev alt bort? Det såg grusomt vondt ut spør du meg :o

Lille meg2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en velger selv hvorvidt en fjerner alt eller lar det bli igjen en stripe (eller kanskje noe annet? :lol: ) i front, men du har fått med deg prinsippet ja.

har som sagt ikke prøvd full brazilian ennå (kun litt grundig bikinivoks), men er fristet til å prøve - når en likevel barberer ellers, mener jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...