Gå til innhold

Microblading bryn ( bør jeg klage?)

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

England.

Anonymkode: b0208...22a

Whaaaat? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva betalte du for behandlingen og hva koster refill? Uten å vite hva du betalte og må betale er det helt umulig si noe om det er verdt det eller ikke.

Anonymkode: 96e94...59a

AnonymBruker
Skrevet

At du har valgt å dra til england og bruke 15k på det får du ta på din egen kappe. Ferdig resultat ser du ikke før det er gått 6 uker, og du visste jo at du må ta refill, så jeg skjønner ikke hvorfor du mener at du skal få noen penger tilbake?

Anonymkode: 67d73...8ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At du har valgt å dra til england og bruke 15k på det får du ta på din egen kappe. Ferdig resultat ser du ikke før det er gått 6 uker, og du visste jo at du må ta refill, så jeg skjønner ikke hvorfor du mener at du skal få noen penger tilbake?

Ser nå at du ikke krever penger tilbake, men ønsker du et tydeligere resultat så må du ta refill.

AnonymBruker
Skrevet
Surpomp skrev (1 time siden):

TS må ha hatt noe igjen så lenge hun tok tatovering og forskjellen var så liten at hun vurderte å klage.
Jeg får inntrykket at tatovøren gjorde det riktige i å være litt forsiktig mhp kvinnens alder, utseende og hårvekst/farge.

Altfor mange damer oppe i årene oversminker seg til det morbide i den tro at man blir ung igjen. Dette er turn-off.
Mye sminke er bare akseptabelt hvis man står på scenen i sterkt lys.

Turn off? Du vet at kvinner ikke steller seg for at du skal få lyst til å pule dem?

Anonymkode: cd72b...d84

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel bedre at det tas forsiktig enn at du ender opp sånn etter én behandling?

IMG_7433.jpeg

Anonymkode: 1a2eb...1fd

Uff, det var ikke pent. 🥴 

Jeg synes ikke sånne bryn er fine, finest er å ha sine naturlige bryn, er det lite eller ujevnt så farger du de selv. Jeg pleier å farge mine, så mørke som jeg selv vil, verken mer eller mindre, finest blir det.

Anonymkode: d1407...0bc

AnonymBruker
Skrevet
Surpomp skrev (4 timer siden):

Synes du burde unngått hele tatoveringen. Enten ser man ut som en oversminket apekatt eller så har man brukt mange penger til svært lite nytte.
De naturlige brynene er de peneste og beste…..

Relevant.....🙄

Anonymkode: 0203e...fa5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Flere?

Anonymkode: b0208...22a

Du må vente til fullført, og påse at du har fulgt anbefalingene. 

Hva reisen kostet er ikke deres ansvar. 

Om du feks har fet hud eller ikke fulgt restriksjoner kan slikt skje. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uff, det var ikke pent. 🥴 

Jeg synes ikke sånne bryn er fine, finest er å ha sine naturlige bryn, er det lite eller ujevnt så farger du de selv. Jeg pleier å farge mine, så mørke som jeg selv vil, verken mer eller mindre, finest blir det.

Anonymkode: d1407...0bc

Dette er nok tatt før de tørker vekk overskuddfarge 😂 er jo ikke slik det skal se ut hvertfall.  Legger ved bilde av hvordan det egentlig skal se ut. Microblading.thumb.png.30e474b432bacbf9a04a04a55f2f8267.png

Anonymkode: db222...45a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er nok tatt før de tørker vekk overskuddfarge 😂 er jo ikke slik det skal se ut hvertfall.  Legger ved bilde av hvordan det egentlig skal se ut. Microblading.thumb.png.30e474b432bacbf9a04a04a55f2f8267.png

Anonymkode: db222...45a

Det bildet er hentet fra et forum der personen spør om det virkelig skal se sånn ut etter en tid.

Anonymkode: 1a2eb...1fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...